Turkkiin lomalle
Uskaltaakohan Turkkiin enää matkustaa kun hotellien henkilökunta ei auta hukkuvia...
Kommentit (45)
Nähty, ei enää koskaan uudestaan kiitos.
Käy lähimmän lähiön kebab-"ravintolassa" jututtamassa henkilökuntaa, ja päätä sitten haluatko mennä.
Vierailija kirjoitti:
Käy lähimmän lähiön kebab-"ravintolassa" jututtamassa henkilökuntaa, ja päätä sitten haluatko mennä.
Jos haluut turpiinsi, kysy mikseivät itsekään jääneet sinne hienoon maahansa.
Jemeniin jatkamalla saat lisää eksotiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
En menis sinne muutenkaan. Kerran käynyt ja toiste en mene.
Missä päin olit?
Turkki on iso maa, ja eroja on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Turkissa voi saada yllätysseksiä
Rajua ;)
Hyökkäävää ja v-mäistä porukkaa koko sakki. Ekan ja vikan kerran oon käyny. Torilla taskuvarkaat kävi kaks kertaa valelompakolla joka oli takataskussa ja 32kg:n kestävällä virvelin siimalla kiinni vyössä. Nyt jos menisin niin laittaisin väripanoksen lompakkoon niin olis kiva nähdä montako vihreä naamaista kaveria saisi päivässä torilla aikaiseksi.
Todella epäystävällistä porukkaa Turkissa. Todella tylyä asiakas"palvelua". Halvat hinnat, ei kait siellä wt-porukka muuten kävisi.
#ihmisoikeudet
En menisi vaikka maksettais.
Neuvostoliitossa aikoinaan lomailleiden lapset käyvät nyt lomallaan Turkissa. Poliittis-ideologiset syyt taustalla.
Millaista tuolla Turkissa on? Mun 17v tytär on menossa sinne kaverinsa kanssa kesäkuun alussa?
Kai on turvallista?
Vierailija kirjoitti:
Millaista tuolla Turkissa on? Mun 17v tytär on menossa sinne kaverinsa kanssa kesäkuun alussa?
Kai on turvallista?
On joo, tosi turvallista teinitytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai on turvallista?
On joo, tosi turvallista teinitytölle.
Siis kaksi teinityttöä lähdössä. No kiva kuulla. Mulla ei ole tuosta maasta mitään mielikuvia oikeastaan.
17 vuotias tyttö Turkkiin ilman huoltajaa. Juu, tosi tervettä. Varaudu siihen, että yhdeksän kuukauden päästä olet nappisilmäisen lapsen isoäiti.
Turkki on terrrorismiturvallinen, koska jihhadistit pääsevät sitä kautta Eurooppaan. Kukapa sitä kulkureittiä haluaisi pilata iskemällä Turkissa.
Vierailija kirjoitti:
17 vuotias tyttö Turkkiin ilman huoltajaa. Juu, tosi tervettä. Varaudu siihen, että yhdeksän kuukauden päästä olet nappisilmäisen lapsen isoäiti.
Jos tyttäreni ei ole harrastanut Suomessa seksiä niin miksi hän menisi juuri Turkkiin harrastamaan seksiä?
Ihan lomalle ovat menossa vaan.
En menis sinne muutenkaan. Kerran käynyt ja toiste en mene.