Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en usko, että kuussa on käyty.

Mies37v
04.05.2019 |

Jos siellä olisi muka pystytty jo joskus 1960-luvulla käymään, niin johan siellä nykyään käytäisiin koko ajan ja se olisi yhtä helppoa kuin karkin vieminen lapselta. Ei siellä voi käydä, sinnehän on niin pitkä matka, varmasti jotain 1000 kilometriä emmekä me niin pitkälle pääse. Sehän on niin pienikin se kuu. Pienimillään vain sellainen pikkuruinen sirppi ja isonakin vain ehkä sellaisen ruokalautasen kokoinen eli ei siellä voi käydä. Sen lisäksi Maapallo on litteä kuin lettu, vain tällä maan yläpuolella on elämää, mutta alapuolella ei, koska siellä on ilmeisesti vain ikuinen pimeys, koko ajan ainakin 100 astetta pakkasta ja siellä ei voi olla muuta kuin valtavasti lunta ja jäätä. Ei siellä voi olla elämää, varsinkin kun kaikki kasvit kasvaisivat siellä väärinpäin, juuret olisivat ylhäällä ja itse kasvi osoittaisi alaspäin. Samoin kaikki eläimet ja ihmiset olisivat siellä pää alaspäin, eli ne tippuisivat sieltä avaruuteen. Maapallo on avaruuden keskus, kuu, aurinko, tähdet, muut planeetat ja koko muukin avaruus kiertää liikkumatonta Maapalloa. Ei tämä Maapallo voi liikkua, koska kyllähän sen huomaisi ja jos se liikkuisi, niin minähän esimerkiksi olisin aamulla ihan eri kohtaa maata kuin illalla nukkumaan mennessäni. Liikkumiseen tarvitaan lihaksia, maalla ei ole niitä eikä se siksikään voi liikkua. Maapallo ei voi olla pyöreä kuin pallo, koska minä kävelen usein monta kilometriä yhteen menoon melko tasaisella pinnalla eikä pallossa ole tasaisia pintoja. Myös monet muka jo kuolleet julkkikset, kuten vaikka Elvis, Marilyn Monroe ja Mikael Jackson elävät eivätkä ole oikeasti kuolleet. Minä olen maailman ainoa ihminen, kaikki muut ovat jotain ihme robotteja tai avaruusolentoja, paitsi että avaruudessa ei ole elämää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä sinä uskot ja mitä et.

Vierailija
2/5 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä pitäisi vielä käydä,se on jo niin nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä! Vähän tällainen se kuulentokieltäjien maailmankuva on. 5/5.

Vierailija
4/5 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko minäkään. Sen aikainen teknologia ei ollut tarpeeksi kehittynyttä. Vaikka olisivat kuuhun onnistuneet laskeutumaan niin sillä "modulihärvelillä" eivät olisi ikinä päässeet sieltä pois.

Vierailija
5/5 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea olkiukko litteän Maan teoriasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän