Nyt loppui Hm:tä tilaaminen ! Soitin tilausta kuten aina ennenkin ja vastannut nainen oli hyvin hämmentynyt siitä että koetin tilata
Solkkasi aikansa että netissä helpompaa, ärähdin että unohda koko juttu! ja katkaisin.
Kommentit (36)
Mulla taisi loppua kärkkäiseltä tilaaminen. Osa tilauksesta lähetetään väärään osoitteeseen ilmeisesti kirjeenä. Pitääkö minun nyt matkustaa toisesta kunnasta hakemaan tavara sinne minne sen piti tulla? Jos tilaan tiettyyn osoitteeseen, ja yleensäkin postista noudettavana pakettina, niin odotan saavani sen juuri siihen osoitteeseen ja pakettina, eikä lojumaan mihinkään laatikkoon.
Et sitten itse osannut kohteliaasti kertoa että et osaa tilata netistä? On kuitenkin nykyään tosi harvinaista että aikuinen ei osaa tehdä tilausta netissä. Kyseessä tällöin lähinnä henkilöt joilla kehitysvammaisuutta.
Muistatteko kun tilauslappu postitettiin? HM maksaa postimaksun:D
Siis soitin mihin numeroon? Johonkin liikkeeseen suoraa ja sitten ryhdyit tekemään tilausta miettimättä lainkaan, että soitit väärään numeroon.
Ja niiden laskut ei tule enää paperilla, pankkiin tai edes sähköpostiin. Vaan sinne h&m.n omille sivuille.
Tytölle kävi niin, ettei löytänyt laskua, yritti soittaa as.palveluun, mutta ikinä ei vastattu. Sai lopuksi maksaa 5e ylimääräistä, kun tuli huomautus, joka sekin meni muuten tuonne samaan hm sivuille. Tutulta kuulin, että heille käynyt noin ja sieltä sainkin vinkin, mistä lasku löytyy.
Ah aikaa, jolloin postimyyntikuvastoissa oli tilauskaavake, joka piti lähettää postitse. Soittamalla tilaaminenkin oli jo edistystä.
En tykkää tilata netistä. Jatkuvasti tulee ilmotus että tarkista salasana, tarkista osoite , väärin meni . Kerran tilasin jotain jostain, en Hm:tä ja molemmat miehen kanssa tihrustimme silmät kipeinä osoitettamme ettå on se oikein , miksei hyväksy ? Tuli vain yhä uudelleen punainen laatikko että "tarkista osoite".. No Närekuja 5 a19, hemmetti ! (ei oikea osoitteemme tietenkään).
Tai sitten kone sekoaa ja alkaa ilmoitella ettei ole internetyhteyttä! Helpompi soittaa ja luetella tuotenumerot.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla taisi loppua kärkkäiseltä tilaaminen. Osa tilauksesta lähetetään väärään osoitteeseen ilmeisesti kirjeenä. Pitääkö minun nyt matkustaa toisesta kunnasta hakemaan tavara sinne minne sen piti tulla? Jos tilaan tiettyyn osoitteeseen, ja yleensäkin postista noudettavana pakettina, niin odotan saavani sen juuri siihen osoitteeseen ja pakettina, eikä lojumaan mihinkään laatikkoon.
Nämä lähetetään varmaan myös eri paikoista. Itsekin sain joskus Kärkkäiseltä osan tilauksen sisällöstä erikseen lähetettynä ja en keksinyt muuta syytä.
Vierailija kirjoitti:
Siis soitin mihin numeroon? Johonkin liikkeeseen suoraa ja sitten ryhdyit tekemään tilausta miettimättä lainkaan, että soitit väärään numeroon.
Hm:n asiakaspalvelu, sama numero josta aina tilaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Et sitten itse osannut kohteliaasti kertoa että et osaa tilata netistä? On kuitenkin nykyään tosi harvinaista että aikuinen ei osaa tehdä tilausta netissä. Kyseessä tällöin lähinnä henkilöt joilla kehitysvammaisuutta.
Lääkäri lyö kehitysvammasen paperit kouraan jos nettitilaus hennesistä ei onnistu😂😂😂
Outoa, äitinikin tilaa aina puhelimella . On aika törkeää antaa ymmärtää että asiakas tekee jotain outoa ja väärää, siinä saattaa iso tilaus mennä sivu suun.
Jos on annettu mahdollisuus tilata puhelimitse, niin sen pitäisi onnistua. Ennen myös muuttoilmoituksen pystyi hoitamaan muuttopuhelimessa ja siellä valitettiin, kuinka se pitäisikin hoitaa netissä. Ei ole asiakkaan homma miettiä noita, ja se omaan tilanteeseen sopiva tapa yleensä valitaan. Palveluntarjoaja sitten karsii pois ne tavat, joita ei halua tarjota.
Jep... tästä minä puhuin. Salasana ,joka on oikein lapulla ylhäällä ei muka ole oikein ja kun koetan luoda uutta tiliä, ilmoittaa että "sinulla on jo tili". Pitäkää rytkynne!
Ap
Tosi oudolta kuulostaa ettet saa vaivattomasti tilattua netistä. Onko sinulla lukivaikeutta jos et saa tietoja laitettua oikein? En tiedä ketään muuta jolta tilaaminen ei onnistuisi muutamalla klikkauksella.
Muuta Ruotsiin. Täällä ei juuri saa netin kautta palvelua ja sekö harmittaa, kun inhottaa soittaa kaikki asiat. Mä ainakin saan sillä tavalla asiani enemmän solmuun kuin kirjoittaen.
Olisit käskenyt antaa puhelimen esimiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ah aikaa, jolloin postimyyntikuvastoissa oli tilauskaavake, joka piti lähettää postitse. Soittamalla tilaaminenkin oli jo edistystä.
Nii ja sitten tuli se hienous, että näppäinpuhelimella näppäiltiin tilausnumeroita :).
Koko sähköinen kaupankäynti on syvältä. Itsellä on jäänyt moni tilaus hankkimatta, veivaamisen vuoksi. Eikä tarvitse olla kehitysvammainen, kaikilla ei vaan onnistu.
Eniten säälittävät vanhukset, heillä ei ole helppoa.
Kärkkäisestä puheenollen: en tilaa mitään, vaan kerään porukan kokoon, ja lähdetään ostoksille vanhaan malliin.
Nettitilaaminen on hanurista. En muista mistä minä tilasin kerran niin valitti koko ajan osoitteesta ja lopulta selvisi, ettei sitä saanut kirjoittaa "huminakuja 2 a 18 " vaan piti olla "huminakuja 2a18", varmaan puoli tuntia siinä yritin ja kiroilin että mikä mättää? Ja lopulta tuli ilmoitus että kokoni loppui just!
No ehkä olis sulla syytä siirtyä tälle vuosikymmenelle