Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy töissä toisessa kaupungissa, minua pelottaa yksin kotona iltaisin ja öisin.

Vierailija
04.05.2019 |

Ei tuosta 1veestäkään turvaa ole, emmekä voi miehen allergian takia hankkia esim. koiraa.
Pelot alkoivat viime syksynä kun muutimme ostamaamme ok-taloon, luhtitalossa ei pelottanut.
Talo pitää outoja ääniä ja ikkunasta näkyy pelkkä pimeä metsä', asumme kadun päädyssä ja makuuhuoneen ikkunasta avautuvan näkymän perusteella voisimme olla keskellä korpea

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina seurata sinu monta paiva. Mina kiihottu kovimmin kun aisti pelko. Sina ei nahda mina, mina nahda sina.

Jamal odottavaisena

Vierailija
22/27 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä kauheesti pelottavan kun uskaltaa kuitenkin röökille mennä :'-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
24/27 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Asun rivitalossa ja pelkään jo täälläkin pimeällä. Koira on itselläni ainoa rauhoittava asia. Onko mies kaikille eläimille allerginen? Selvittäisin, onko mahdollista ottaa jotain tietyn rotuista koiraa tai kissaa.

Vierailija
25/27 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa pihalle riittävästi liikkeestä aktivoituja valoja, jos joku siellä liikkuisikin luultavasti valo pelottaisi pois. Sekä luonnon eläimet että ihmiset jotka eivät ole oikeilla asioilla yleensä väistelevät valaistuja paikkoja. 

No sitten tulisi paskahalvaus, jos valo syttyisi eikä mitään näy.

Ei ap

No tämä juuri! Mä olen joskus veljellä lapsenvahtina, yökylässä. Asuvat keskellä korpea. Valot kun syttyy yöllä, pelottaa ihan hirveästi. Ja koira on yleensä yöllä ulkona. Se on tosi kiltti, ei pelottaisi rosvoja tai murhaajia, mutta sekin haukkuu aika ajoin öisin. Se on niin hermoja raastavaa, vaikka luultavasti haukkuu jotain metsän eläimiä. Otan koiran usein sisään vastoin sen tahtoa, kun en kestä niitä pelkotiloja :D. 

Olen kotoisin tuolta missä veli perheineen asuu, mutta 30 vuotta Helsingissä asumista on tehnyt tehtävänsä :). Kerrostalossa keskellä kaupunkia on turvallista, enkä pelkää iltaisin/öisin kaupungilla. 

Vierailija
26/27 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella, mutta mun naapurissa asui vanha ukko yksin mökissään ja rosvot meni yöllä ja pahoinpitelivät miehen kuoliaaksi. Varmaan luulivat, että sillä  olisi rahaa jemmassa. Mun mies löysi tämän ukon seuraavana päivänä kuolleena, mies kävi muutaman kerran viikossa katsomassa, että tarviiko apua tai että tuodaanko kaupasta jotain. Tekijöitä ei ole saatu kiinni, mutta yleisesti "tiedetään", että samalta paikkakunnalta on oltava. Ei sinne ukon tontille vahingossa löydä perille. Luultavasti tätä kansallispukuista porukkaa.

Nykyään maallakin pyörii kaiken maailman hiipparia, ainakin Itä-euroopan rikolliset on levittäytynyt maaseudullekin etsimään varastettavaa. 

Vierailija
27/27 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän oli se hevostilallinen(?), jonka tappoi mielisairaalakarkuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan