Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi olla vieläkin Facebookissa?

Vierailija
04.05.2019 |

“During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.”

― George Orwell

Viimeisessä kiellossa bannattiin supersuosittu ja hauska kommentaattori PJW jolla oli yli 2M seuraajaa, hän teki kolmen minuutin youtube videon aiheesta:

BANNED BY FACEBOOK & INSTAGRAM

Trumpin twitter feedistä löytyy myös kritisointia aiheesta viime tunneilta, jota on ylistetty että hyvä kun Trump vihdoin puhuu tästä somen sensuurista.

Mikä on tekosyysi olla vieläkin facessa? Tukea tällaista puolueellista alustaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärä keino pitää yhteyttä kauempana asuviin ystäviin ja sukulaisiin. Lisäksi hyvä paikka ostaa, myydä ja kierrättää tavaraa. Kuulun myös muutamaan vertaistukiryhmään, joissa samaa sairautta potevat jakavat kokemuksiaan, antavat toisilleen neuvoja ja tsemppaavat. En koe tarpeelliseksi käyttää Facebookia mihinkään sellaiseen, mistä Trump puhuu. 

Vierailija
2/5 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan työpaikallani naisten arvostusta osakseni kun minulla on Facebook- ja Tinderprofiilit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fb:ssä Messengerin takia. Kohta voin poistua sieltä, kun Whatsapp, Messenger ja Insta alkavat toimia yhdessä. Tosin en usko että se vaikuttaa tietoturvaa ihan ja yksityisyyteni millään tavoin.

Joka tapauksessa olen varma, että jälkipolvien webkeologit (web-arkeologi) saavat kyllä kaivettua meistä vaikka minkälaista tietoa. Terveisiä vaan jälkipolville!

T. Esiäiti

Vierailija
4/5 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan työpaikallani naisten arvostusta osakseni kun minulla on Facebook- ja Tinderprofiilit!

Voit tehdä Tinderprofiilin ihan ilman Facea nykyisellään.

Mitä arvostusta saat facebookilla tai tinderillä muutenkaan? Outo kommentti.

Vierailija
5/5 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuossa Paul Watsonin bannaamisessa olikin kumma, kun hän ei tehnyt mitään väärin. Ei ollut postannut mitään, mistä olisi saanut varoituksia tms. Bannattiin vain, koska puhui totuutta. Vähän kuin tämän maan persut. Puhuu totuutta, ja totuus on kiellettyä nykypäivänä.

Näin voi käydä kelle tahansa, jolla on "väärä" mielipide. Siihenhän tämä johtaa. Vapaan puheen maailmassa tämä on aika kummallinen käänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme