Arto Satonen allekirjoitti yhteisymmärrysasiakirjan Vietnamissa
Satosen delegaation rekrytointimatkalta on saatu ensimmäinen konkreettinen tulos. Satonen allekirjoitti yhteisymmärrysasiakirjan Vietnamin viranomaisten kanssa. Työvoiman saaminen Suomeen etenee.
Kommentit (31)
Mitä kauppoja ja yhteistyötä Rydman aikoo Saudi-Arabian kanssa?
- On tärkeää, että rekrytointi toimii eettisesti ja tunnistamme myös siihen liittyviä riskejä, ministeri Satonen painottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauppoja ja yhteistyötä Rydman aikoo Saudi-Arabian kanssa?
Euron pensaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin, että Satonen ja Vartiainen löytävät yhteisymmärryksen vietnamilaisten tyttöjen kanssa.
Saavatko he samat edut kuin 17 vuotiaat nuoret miehet?
Onko Arto Satonen neuvotellut itse palkkansa?
Vierailija kirjoitti:
- On tärkeää, että rekrytointi toimii eettisesti ja tunnistamme myös siihen liittyviä riskejä, ministeri Satonen painottaa.
Jospas väärinkäyttömahdollisuudet minimoituu kun on virallista sopimusta eikä sählätä keskenään.
Tämän vielä kestän, että Satonen reissaa Thaimaassa ja tekee soppareita, mutta älkää hyvät puolue- ja hallitustoverit päästäkö häntä Kelaan, sillä siitä ei voi seurata mitään hyvää. Olen peloissani.
Vierailija kirjoitti:
Arto se vaan rokkaa Hanoissa.
Tuleekohan niistä vettä?
Vierailija kirjoitti:
Tämän vielä kestän, että Satonen reissaa Thaimaassa ja tekee soppareita, mutta älkää hyvät puolue- ja hallitustoverit päästäkö häntä Kelaan, sillä siitä ei voi seurata mitään hyvää. Olen peloissani.
Satosesta tulee Kelan pääjohtaja. Mikään ei voi enää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*estää tätä.
Satonen tukee Viet Congeja? En voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelassakaan ei tunneta empatiaa.
Saamme vihdoin joukoittain hoitajia Vietnamista Suomeen.
Tiesin, että Satonen ja Vartiainen löytävät yhteisymmärryksen vietnamilaisten tyttöjen kanssa.