Säälin TUPAKOIMATTOMIA
Mikä ihana tunne ja vireys valtaa ihmisen, kun saa vedettyä kunnon savut sisäänsä. Tästä eivät tupakoimattomat tiedä mitään! Monesti myös haluan aiheuttaa pientä ärtymystä kanssaihmisiin ja pistän tupakaksi junalaiturilla (valitsen paikan tuulensuunnan mukaan, että savut menee mahdollisimman monen päälle) tai bussipysäkki kopissa (menen aina lähelle seinää, että savu kiertää mahdollisimman kauan).
Kommentit (12)
Siis tarkoitat, että normaaliuden tunne valtaa? Meillä se on 24/7.
Minäkin säälin niitä tupakoimattomia jotka sattuvat kanssasi samoihin paikkoihin. Säälin kyllä sinuakin.
Tupakointi on ”sun juttu” josta tulee pitää kiinni. Itse olen lopettanut enkä onneksi enää kaipaa röökiä. Itse arvostan sitä että ei hengästy helposti eikä ole jatkuvaa yskää.
Mä säälin itseäni, kun aloitin eron ja masennuksen myötä röökin. Säälin siksi, että tämä typerä tapa on terveyden takia pakko lopettaa, vaikka tupakointi on minulle nyt henkireikä ja niin ihanaa. Se fakta vaan sen terveysvaikutuksista ja hajusta kolkuttelee omatuntoa jatkuvasti...
Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.
Onneksi en saa kokea tupakoinnin ihanuutta.
Itsekurini ei riittäisi luopumaan siitä. 20 vuotta olen yrittänyt päästä eroon sokerista, onneksi se on ainoa terveyteen vaikuttava riippuvuuteni.
Ja hengitykseni haisee muutenkin.
Ei tähän enää tupakointia tarvita.
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.