Se tunne kun näät jonkun sairaan kauniin naisen
Ja mietit mikset ite oo niin kaunis. Hyvä ettei itketä. En kestä.
Kommentit (38)
Ei kande kadehtia. Yrittää löytää jotain hyvää omasta elämästä. Ei Mieti liikaa muiden ulkonäköä.
Kaikki ei muutu samaa tahtia.
Elämä se on joka opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko ehkä sitten kehittää ja jalostaa sitä omaa luonnetta.. Se kestää kauemmin kuin sen kauniin naisen kauneus.
Ei se auta. Mielummin olisin kauniimpi.
Ja sitten, mitä? Millä tavalla kuvittelet elämäsi muuttuvan ja mitä sellaista voisit saavuttaa kauniimpana, mitä et nyt voi? Ulkonäkö ei takaa kellekään onnea tai rakkautta, esimerkiksi.
Se takaa mulle hyvän olon, tunteen että on jotain arvoa. Itsehyväksynnän ja itsevarmuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko ehkä sitten kehittää ja jalostaa sitä omaa luonnetta.. Se kestää kauemmin kuin sen kauniin naisen kauneus.
Olisi reilua ottaa myös se sairaus. Kun noin kadehdit.
Vierailija kirjoitti:
Mars terapiaan.
Olin kerran, ei osannut auttaa kattoi vaan kun ois puulla päähän lyöty. Tuntuu todella nöyryyttävältä paljastaa henk. koht. asioita ja sitten toinen ei edes auta tai kommentoi mitenkään.
Laskun kuitenkin lähetti...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei muutu samaa tahtia.
Elämä se on joka opettaa.
Mikä ei muutu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten, mitä? Millä tavalla kuvittelet elämäsi muuttuvan ja mitä sellaista voisit saavuttaa kauniimpana, mitä et nyt voi? Ulkonäkö ei takaa kellekään onnea tai rakkautta, esimerkiksi.
Se takaa mulle hyvän olon, tunteen että on jotain arvoa. Itsehyväksynnän ja itsevarmuuden.
Voi sua. Voin sanoa, että ei todellakaan takaa. Todellinen itseluottamus ja ihmisten arvostus sua kohtaan perustuu ihan muihin asioihin. Vai näetkö muka itse jotain "arvoa" ja pitämisen arvoista vain todella hyvännäköisissä ihmisissä? Toivottavasti et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei takaa kellekään yhtään mitään noista ja sen tulisit sinäkin huomaamaan, jos maagisesti muuttuisit ulkonäöltäsi toivomasi laiseksi. Kai nyt olet joskus esim. lukenut julkkiksista, jotka kauneudestaan ja menestyksestään huolimatta ovat olleet hyvin onnettomia ja pitäneet itseään kelvottomina kaikesta huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Voin sanoa, että ei todellakaan takaa. Todellinen itseluottamus ja ihmisten arvostus sua kohtaan perustuu ihan muihin asioihin. Vai näetkö muka itse jotain "arvoa" ja pitämisen arvoista vain todella hyvännäköisissä ihmisissä? Toivottavasti et.
Puhuinkin minusta itsestäni. Minä itse hyväksyisin itseni jne. Tiedän sen ihan kokemuksesta.
Niinä päivinä kun tunnen näyttäväni hyvältä olen itsevarmempi, iloisempi ja ystävällisempi. Silloin kun musta tuntuu rumalta vihaan itseäni, haudon itsemurhaa enkä ole kovin mukava.
Jos olisin paremman näköinen minusta tuntuisi paremmalta yleisesti.
Etkä voi väittää ettei yhteiskunnassa arvostettaisi enemmän parhaimman näköisiä ihmisiä. Ulkonäkö kun on vaan ainut asia mikä näkyy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars terapiaan.
Olin kerran, ei osannut auttaa kattoi vaan kun ois puulla päähän lyöty. Tuntuu todella nöyryyttävältä paljastaa henk. koht. asioita ja sitten toinen ei edes auta tai kommentoi mitenkään.
Laskun kuitenkin lähetti...
Tarkoitatko, että kävit yhden ainoan kerran jonkun sulle epäsopivan terapeutin vastaanotolla? Ei se ole terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars terapiaan.
Laskun kuitenkin lähetti...Tarkoitatko, että kävit yhden ainoan kerran jonkun sulle epäsopivan terapeutin vastaanotolla? Ei se ole terapiaa.
Se oli sen verran nöyryyttävä kokemus etten halunnut mennä kenellekään uudestaan. Jos kerron henk. koht. asioita niin odotan jotain apua ja neuvonantoa eikä punastelua ja suu lommolla tuijottamista.
Törkeetä oli vielä lähettää maksu siitä hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuinkin minusta itsestäni. Minä itse hyväksyisin itseni jne. Tiedän sen ihan kokemuksesta.
Niinä päivinä kun tunnen näyttäväni hyvältä olen itsevarmempi, iloisempi ja ystävällisempi. Silloin kun musta tuntuu rumalta vihaan itseäni, haudon itsemurhaa enkä ole kovin mukava.
Jos olisin paremman näköinen minusta tuntuisi paremmalta yleisesti.Etkä voi väittää ettei yhteiskunnassa arvostettaisi enemmän parhaimman näköisiä ihmisiä. Ulkonäkö kun on vaan ainut asia mikä näkyy ulospäin.
Sä olet niin nuori ja niin hakoteillä... Ymmärrän kyllä, koska tuolta mustakin on joskus tuntunut. Todellinen itseluottamus on joistain ihan muista asioista kiinni kuin ulkonäöstä. Ja niin on kaikki muukin tässä elämässä. Ulkonäkö ei todellakaan ole ainoa asia, mikä näkyy ulospäin. Se voi kyllä olla se ensimmäinen, mutta et sä pelkän ulkokuoren avulla saavuta mitään merkityksellistä. Mutta ethän sä tätä usko, koska "kaikki olisi niin hyvin ja olisin niin onnellinen, jos vain olisin kaunis!"Ei se mene niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin paremman näköinen minusta tuntuisi paremmalta yleisesti.Etkä voi väittää ettei yhteiskunnassa arvostettaisi enemmän parhaimman näköisiä ihmisiä. Ulkonäkö kun on vaan ainut asia mikä näkyy ulospäin.
Sä olet niin nuori ja niin hakoteillä... Ymmärrän kyllä, koska tuolta mustakin on joskus tuntunut. Todellinen itseluottamus on joistain ihan muista asioista kiinni kuin ulkonäöstä. Ja niin on kaikki muukin tässä elämässä. Ulkonäkö ei todellakaan ole ainoa asia, mikä näkyy ulospäin. Se voi kyllä olla se ensimmäinen, mutta et sä pelkän ulkokuoren avulla saavuta mitään merkityksellistä. Mutta ethän sä tätä usko, koska "kaikki olisi niin hyvin ja olisin niin onnellinen, jos vain olisin kaunis!"Ei se mene niin.
Ongelma ei ole se, etten olisi onnellinen tai että asiat eivät olisi hyvin. Vaan se etten pidä siitä miltä näytän, se vaivaa ja vaikuttaa minuun.
Toivon että voisin olla välittämättä ulkonäöstä mutta en voi.
Voisitko ap selittää miten sairaus ja kauneus näkyy yhtä aikaa. Tuskin ihan flunssasta kyse.
Jos nainen on esimerkiksi isorokkoinen ja paiseita täynnä, voiko häntä enää sanoa kauniiksi?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ap selittää miten sairaus ja kauneus näkyy yhtä aikaa. Tuskin ihan flunssasta kyse.
Jos nainen on esimerkiksi isorokkoinen ja paiseita täynnä, voiko häntä enää sanoa kauniiksi?
Se on vain sanonta ;) tarkoittaa samaa kuin todella kaunis, todella-sanan painottamista. Ei mitään saurautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain sanonta ;) tarkoittaa samaa kuin todella kaunis, todella-sanan painottamista. Ei mitään saurautta.
sairautta*
Kyllä ja vastakohdat ilkeitä.