Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsykokeiden taustalla on joku salaliitto

Vierailija
03.05.2019 |

Ekonomit, juristit ja lääkärit ovat kieroilleet pääsykokeet sen esteeksi, ettei köyhä pääse opiskelemaan näille aloille. Opiskelijamäärät halutaan pitää pienenä, ettei palkat laske. Mä oon yrittäny ja yrittäny, mutta nämä kieroilijat vaan pitää mua pilkkanaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.

Mutta kieroile takaisin , läpäise ne pääsykoetestit, ihan kiusallasikin.

Vierailija
2/5 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vikisijä, joka aiemmin valitti miten ei ole reilua kun on jo 7 kertaa käynyt pääsykokeissa ja ei koskaan pääse sisään? Hanki elämä ja lopeta marttyyrin leikkiminen. Köyhäkin pääsee kouluihin, jos on vaan riittävän hyvä. Ja pieni opiskelijamäärä on hyvä asia, opetus pysyy laadukkaampana pienissä ryhmissä (vrt massaluennot) ja opiskelijoille on mahdollista antaa yksilöllistä huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu vanhemmilla ja käy työssä ja säästä rahaa ja mene valmennuskurssille. 

Vierailija
4/5 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vaan niin tyhmä ettet pärjää. Älä muita syytä.

Vierailija
5/5 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen köyhästä perheestä. Itse olen käynyt töissä tauotta 15 vuotiaasta lähtien ja olen ostanut omilla tuloillani lukiokirjat ja pääsykoekirjat. Pääsin oikikseen lukion jälkeen ja kävin töissä opintojen ohessa, lisäksi nostin opintolainaa. Nyt valmistun kohta oikeustieteen maisteriksi. Köyhyys tai vähävaraisuus ei ole mikään este opiskeluille! Ota itseäsi niskasta kiinni äläkä uhriudu. Sinun on tehtävä töitä opintojesi eteen. Ei se opiskelu oikiksessa tai muussakaan korkeakoulussa helppoa ole. Jos ei pää kestä pääsykokeisiin lukemista, niin miten se kestää monivuotiset opinnot. Oikiksessakin on valtaisia määriä luettavaa jokaiseen tenttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi