Hyvä kirjoitus Robinista Pirkka-lehdessä
https://www.pirkka.fi/artikkeli/robin-oman-tien-kulkija
Oli kyllä harvinaisen kivasti kirjoitettu teksti ja Robinilla tosi järkeviä pohdintoja elämästä. Ja hienoja kuvia!
Kommentit (45)
Ai se oli se Robin. Vilkaisin kantta lukematta ja heitin lehtipinoon. Luulin kuvan perusteella, että siinä on joku semmoinen biologiseen sukupuoleensa tyytymättömän ihmisen haastattelu. Aattelin, että on joku tyttö, joka haluaisi olla poika.
Vierailija kirjoitti:
Ai se oli se Robin. Vilkaisin kantta lukematta ja heitin lehtipinoon. Luulin kuvan perusteella, että siinä on joku semmoinen biologiseen sukupuoleensa tyytymättömän ihmisen haastattelu. Aattelin, että on joku tyttö, joka haluaisi olla poika.
Minä taas pikaisella vilkaisulla luulin että siinä on joku ukko mustilainen nuorena.
Pirkassa on myös kivoja niksejä sukkahousujen käyttöön.
Jaa. Mä en lue Pirkka -lehdestä kuin niksit, ja sitten se lentää roskiin. Oudon sekava lehti ja täynnä mainoksia. Joku Robin laitettu siihen houkuttimeksi, siitä vaan. En silti lue kuin niksit, niille jaksan hetken nauraa.
No itse en kyllä tajua mistä ne kommentit alun perinkään revittiin. Ei näyttänyt minusta mitenkään erityisen ilottomalta silloinkaan. Oli niihin aikoihin Arto Nybergin haastattellussa ja hänen haastattelutyylinsä ei nyt ehkä aina kannusta tirskumaan ylimääräisiä.