Miksi muunsukupuolisilla on metallia naamassa ja värjätyt hiukset?
Kommentit (18)
Ei ole. Et vain tunnista muunsukupuolisista heitä, jotka pukeutuvat neutraalimmin.
Jaahas. Taas perjantaipullo korkattu. Pitää purkaa pahaa oloaan sitten anonyyminä.
Tjaa. Mulla on kyllä muutama titaanirengas naamassa ja hiuksetkin olen värjännyt...mutta tunnen kyllä olevani nainen. Pitäisikö tässä ruveta kriiseilemään? Onko mussa jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. Mulla on kyllä muutama titaanirengas naamassa ja hiuksetkin olen värjännyt...mutta tunnen kyllä olevani nainen. Pitäisikö tässä ruveta kriiseilemään? Onko mussa jotain vikaa?
Minkä matematiikan oppimäärän luit lukiossa? Ihan vain uteliaisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt matikka.
:-D nonni valatakunnan älyköt on täällä taas.
Tälläisiä asioita liian obsessiivisesti miettiville pitäisi kirjoittaa M1 lähete lähimpään pöpilään.
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä asioita liian obsessiivisesti miettiville pitäisi kirjoittaa M1 lähete lähimpään pöpilään.
Eiku ne vaan haluavat päästä kultaisten suihkujen lähteelle - VENÄLÄISTEN, kultaisten suihkujen siis.
Ajattelevat olevansa sukupuolettomia kun eivät sovi ulkoisesti kummankaan sukupuolen stereotypiaan
Metallimyrkytys voi aiheuttaa monenlaisia harhoja, kuten sukupuolen hämärtymistä. Että kumpi on syy ja kumpi seuraus...
vajaamielisyys ilmenee sekavina puheina ja päättöminä tekoina
Värjätyt hiuksethan on naisistakin melkein jokaisella, sitä enemmän ihmettelen.
Muunsukupuolisissa on kyllä ulkoasultaan aika taviksiakin tyyppejä. Mutta ehkä he eivät halua tulla haastatelluiksi. En muutenkaan ihmettele, jos räikeä ulkoasu ja julkisuushakuisuus jotenkin korreloivat keskenään.
Kuuluu diagnoosiin. Kuten kaikki muukin tapa haalia huomiota.
Kuinkahan monella prosentilla naisista on värjätyt hiukset? Lävistyksetkin alkaa olla jo melko yleinen asia. En ymmärrä mistä apua on kehitellyt väitteensä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monella prosentilla naisista on värjätyt hiukset? Lävistyksetkin alkaa olla jo melko yleinen asia. En ymmärrä mistä apua on kehitellyt väitteensä.
..siis AP..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän tavalla tämä liittyy mihinkään? Itselläni on myös lävistyksiä ja hiuksissa muutakin kuin omaa väriä. Luin pitkän matematiikan ja yliopistossa itseni fyysikoksi.
Yhteiskunnallinen arvoromahdus, nuo ovat merkkejä syvästä mieliesairaudesta kun pyrkivät peittämään ja tuhoamaan inhimillisyyttään. Koska olemalla kyborgikone ja suohirviö ei tarvitse tuntea. Konehirviöillä ei tunteita ja survomalla oma ulkonäkö muuttuu kyborgimonsteriksi.