Katsoiko joku eilen Uinu uinu lemmikkini- elokuvan?
Kommentit (14)
Pettymys, oikeastaan tosi huono oli.
Vilkaisin 2 minuuttia keskeltä ja totesin, etten halua katsoa sitä. Alkuperäinen on niin hyvä ja tämä vaikutti kamalalta.
Kirja on paljon parempi kuin kumpikaan näistä. Eivät pääse siihen tunnelmaan.
Oletteko huomanneet, että nuo vanhan lämmittelyleffat ovat poikkeuksetta huonoja. En kyllä tuota edes katsonut.
Mun mielestä oli ihan hyvä. En vaan pysty katsomaan, kun lapsi kuolee...
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että nuo vanhan lämmittelyleffat ovat poikkeuksetta huonoja. En kyllä tuota edes katsonut.
Nähtyäni Amityville Horrorin uusintatekeleen en ole suostunut katsomaan noita uudempia versioita yhtäkään.
Yllättävän hyvä. Se oli koominen kohtaus, jossa skalpellilla iskettiin kuin se olisi joku puukko.
Hirveetä paskaa.Originaali aivan huippu.
En uskaltanut, alussa heti oli niin pelästyttävä kohta (rekka ajoi ohitse), että menin välittömästi nukkumaan. Olen varmaan lukenut kirjan aikoinaan, mutten ole koskaan elokuvia uskaltanut katsoa kokonaan. En tykkää pelätä vapaaehtoisesti.
En katsonut. Mutta kävin leffateatteris kattomas silloin ku se tuli, ja meinasin lähteä kesken pois, ku oli niin surkea. Kaikki meni ihan väärin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtyäni Amityville Horrorin uusintatekeleen en ole suostunut katsomaan noita uudempia versioita yhtäkään.
Tiettyjä leffoja ei pidä tehdä uudelleen, mikä pilataan seuraavaksi, Cujo?
En, kerran olen katsonut ja ei todellakaan ole muistuta kirjaa yhtään, alkuperäinen on miljoona kertaa parempi
Mikään ei voita Kingin kirjaa saati alkuperäistä elokuvaa mutta kyllähän tuon nyt katsoi. Ei hyvä, mutta pari ihan ok säikyttelyhetkeä siinä oli. Suosittelen kuitenkin ennemmin lukemaan kirjan.
Masentava