Haluaisin oppia kokkaamaan, yhtäkkiä mies ei halua enää opettaa
Mies tekee meillä ruoat jo siksi, että hänellä on alan koulutus. Minä en koskaan kolmekymmenvuotisen elämäni aikana ole oppinut tememään ruokaa, joten järjestely on sopinutkin molemmille.
Mies kuitenkin kannusti opettelemaan, ja minä suostuin. Olen roikkunut keittiössä mukana, autellut sen minkä olen osannut, ja siis osallistunut. Alussa mies opasti ja neuvoi, mutta sitten uskaltauduin pari kertaa yllättämään miehen kokonaan omilla kokkauksillani.
Sen jälkeen mies ei enää ole pyytänyt minua mukaan keittiöön, vaan on tehnyt kaiken itse. Epäonnistuinko kokkauksissani niin surkeasti, että päätteli minun olevan toivoton tapaus, vai onko rakkaus hiipunut, eikä halua enää tehdä asioita yhdessä?
Mikä olisi sellainen superhyvä ruoka, joka ei voi epäonnistua ja jolla voisin yllättää miehen todistaen, että kyllä pystyn siihen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen ruoanlaitto on kalapuikkojen ja pussimuusin lämmittämistä. Ap ei osaa ilmeisesti tätäkään?
Tämä ja suomalainen nainen on vielä tästä ylpeä. Onneksi minä osaan laittaa ruokaa. Kannattaa tsiigailla mitä nuoret suomalaiset naiset ostaa ruokakaupasta. Ei ihme, että menee lääkkeitä ja ahdistaa kun kehosta puuttuu kaikki vitamiinit ja mineraalit.
Vierailija kirjoitti:
Kuten niin usein. Ero on ainoa hyväksyttvä ratkaisu.
Ja ap elää sen jälkeen noutopitsoilla vuokramurjussaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ei osaa laittaa ruokaa. Miksi ei? Eikö äiti opettanut? Itä ja keski euroopassa äiti opettaa tytärtä laittamaan ruokaa.
Koska nykynaisen aika menee voimaantumiseen ja "metatöihin", ja Salkkareiden, temppareiden, somen ja älyluurin näpräämiseen karusellimatkustamisen lisäksi.
En ole koskaan ymmärtänyt mikä kokkaamisessa on vaikeaa. Eihän siinä tarvitse kuin osata lukea. Tekee mitä ohjeessa sanotaan. Nopeutta voi kyllä oppia sitten sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen ruoanlaitto on kalapuikkojen ja pussimuusin lämmittämistä. Ap ei osaa ilmeisesti tätäkään?
Tein just parsa-prosciutto-meloni-salaattia, merimiespihviä ja jälkkäriksi sitruunasorbettia. Mitä sä teit?
Haloo, ap- olet lukutaitoinen aikuinen ihminen. Opettele ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein just parsa-prosciutto-meloni-salaattia, merimiespihviä ja jälkkäriksi sitruunasorbettia. Mitä sä teit?
Miksi valehtelet internetissä? Niin läpinäkyvää ja säälittävää.