Kannattaako rumana elää?
Olin ennen kaunis, nykyisin ruma. Kannattaako pysytellä hengissä? Ei vaikuta kummoiselta elämä huonolla ulkonäöllä.
Kommentit (25)
Mikä sut rumensi? Mua on rumentanut ikä ja sairaus, mutta silti haluan elää ja itsetunto on kunnossa.
Rinne ja Halla-ahokin ovat rumia, mutta pitävät silti politiikan kärkipaikkoja hallussaan :)
Mä olen aina ollut rumahko ja vanhemmiten todella ruma mm. sairaalloisen lihavuuden ja rumasti rupsahtamisen myötä. Asialla ei kuitenkaan ole minulle oikeastaan minkäänlaista merkitystä. Mitä minä sillä kauneudella tekisin, kun ei minun tarvi kenenkään silmää miellyttää? Miestä ei ole enkä haluakaan, töissäni ei ulkonäöllä ole väliä, lemmikkejäkään se ei kiinnosta.
Minäkin olen ruma, mutta elän mielelläni. Seuraan mielenkiinnolla miten maa makaa.
Totta kai kannattaa elää! Itse en ole kaunis enkä mitenkään miellyttävän näköinen, mutta en anna sen haitata.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mutta ei välttis lisääntyä.
Että sellaista rodunjalostusta.
Miksi ei kannattaisi? Oletko ruma vain ulkoisesti, vain myos sisalta? Sisainen kauneus ratkaisee, ulkoinen rapistuu kaikilta ian myota <3
Rumanahan on ihan kivaa.Olen pyrkinyt rumentamaan itseäni jo vuosien ajan ja vähitellen saan olla naisilta rauhassa luojan kiitos.Eli rumuus voi olla myös kiva juttu muista se.
Parasta on elää ihan kiusallaankin. Jos vielä hymyilee aurinkoisesti ja on iloinen, niin sekös niitä hatuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Rumanahan on ihan kivaa.Olen pyrkinyt rumentamaan itseäni jo vuosien ajan ja vähitellen saan olla naisilta rauhassa luojan kiitos.Eli rumuus voi olla myös kiva juttu muista se.
Totta. Määkin rumensin joskus itseeni, että saisin olla miehiltä rauhassa.
Miksmiksi kirjoitti:
Miksi olisit nyt ruma?
Suomalaisten mielestä kaikki ovat rumia
Muuta lämpimään,huomaat,että muutakin elämää kuin ihmisten haukkuminen netissä.
Vähemmän somea= parempi mieli kaikilla
Sairastuin. Ja oireet pahanevat lämpimässä, niin että siksi en muuta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rinne ja Halla-ahokin ovat rumia, mutta pitävät silti politiikan kärkipaikkoja hallussaan :)
Ovat miehiä. Ja minusta H-a:lla on ihan hyvä ulkonäkö. Ap
treffit kirjoitti:
Miksi ei kannattaisi? Oletko ruma vain ulkoisesti, vain myos sisalta? Sisainen kauneus ratkaisee, ulkoinen rapistuu kaikilta ian myota <3
Olen myös sisäisesti ruma, uskon kylläkin että todella moni on, mutta tiedostaa sen huonosti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Parasta on elää ihan kiusallaankin. Jos vielä hymyilee aurinkoisesti ja on iloinen, niin sekös niitä hatuttaa.
Olen todella onneton ja negatiivinen ihminen nykyään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ollut rumahko ja vanhemmiten todella ruma mm. sairaalloisen lihavuuden ja rumasti rupsahtamisen myötä. Asialla ei kuitenkaan ole minulle oikeastaan minkäänlaista merkitystä. Mitä minä sillä kauneudella tekisin, kun ei minun tarvi kenenkään silmää miellyttää? Miestä ei ole enkä haluakaan, töissäni ei ulkonäöllä ole väliä, lemmikkejäkään se ei kiinnosta.
Ihana 😍
https://en.wikipedia.org/wiki/Rumana,_Israel
Rumana on arabikylä pohjois-Israelissa, lähellä Nasaretia.
Miksi olisit nyt ruma?
Suomalaisten mielestä kaikki ovat rumia
Muuta lämpimään,huomaat,että muutakin elämää kuin ihmisten haukkuminen netissä.
Vähemmän somea= parempi mieli kaikilla