Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myisittekö vai säästäisittekö poikien vaatteet seuraavalle vauvalle?

Vierailija
22.05.2006 |

Meillä on pikkuinen esikoinen (tyttö), nyt vasta kuukauden vanha. Kun odotin häntä, sain paljon vaatteita mun & miehen sisaruksilta. Myös poikien vaatteita. Vaatteita on johonkin kokoon 3-4-5 v asti.

En ole tarkka tyttö/poikaväreistä ja esim. tällä vauvalla on ollut päällään sinisiä vaatteita jne. Mutten usko hänen laittavan parivuotiaana päälleen poikien pitkiä kalsareita/ pikkuhousuja tai selkeitä poikien vaatteita (esim. Legon poikamaisia collegeita tai housuja).

Säästäisittekö noi sinänsä hyvät ja siistit vaatteet mahdollista tulevaa lasta (jonka pitäisi olla sitten poika) varten vai myisittekö pois? Meillä on tarkoitus kyllä yrittää sisaruksiakin, muttei vielä vuoteen pariin.

Ja mitä noista hyvälaatuisista Legon housuista tai collegeista voisi pyytää kirppareilla)? Kooti siis 92-104.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meillä on säästetty kaikki vaatteet, niin pojalle en kyllä ole koskaan voinut pukea sukkahousuja tai tytöille pitkiä kalsareita. En edes vauvana :)

Vierailija
22/24 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin esikoistyttö oli todella tarkka vaatteistaan ennen sitäkin. Tietysti olisin voinut tapella ja pakottaa hänen päälleen poikien harmaita kalsareita, mutta miksi ihmeessä olisi pitänyt, jos kerran lapselle on varaa ostaa tyttöjenkin vaatteita/niitä hänellä on???

Ei tästäKIN nyt tarvitse tehdä jotakin kasvattajan arvovaltakysymystä, ap:hän selvästi selitti, että heillä on niitä tyttöjen vaatteitakin olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka kyllä pomputtaa mua ja isäänsä aika lailla :-).

Noissa poikien alusvaatteissa/kalsareissa on ne aukot etumuksessa, ja uskoisin tytön 2-3-vuotiaana tajuavan että isilläkin on noita, mutta mun pitkiksissä ei.

Ja mitä olen noita tyttöjä nähnyt, niin kyllä ne tajuavat aika pienenä jo, mitkä on omat lempparivaatteet ja lempivärit. En näe mitään syytä pakottaa pitää poikien kalsareita tai selkeästi poikien vaatteita, jos tyttö ei itse ei halua, kun niitä muun näköisiäkin vaatteitakin on tarjolla.

ap (ja nyt täytyy mennä,vauva pompottaa taas...

Vierailija
24/24 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitaako kaikesta aina yrittaa hyotya?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi