Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ihmeessä tuo Pasilaan syksyllä valmistuva Tripla voi menestyä?

Vierailija
03.05.2019 |

Triplasta vajaan kymmenen kilometrin säteellä sijaitsevat jo Redi, Kamppi-keskus, Myyrmanni, Sello sekä Kaari. Muutamaa kilometriä kauempana vielä Jumbo ja Itis.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tripla tulee syömään keskustan liikkeiden kannattavuutta entisestään. Redi on musta sijainniltaan outo.

Redistä tulee lähitulevaisuudessa keskeinen vaihtopaikka metrosta busseihin ja raitiovaunuihin. Monien koillisen bussilinjojen päätepysäkki aiotaan siirtää Kalasatamaan. Lisäksi sieltä rakennetaan raitiotie Pasilaan. Kun nämä on saatu valmiiksi, Redi on juuri oikeassa paikassa eli työmatkaliikenteen solmukohdassa, jossa on myös runsaasti paikallisia asukkaita.

Vierailija
42/55 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Vallilassa ja kovasti odotan, että tuohon kävelymatkan päähän tulee Prisma! Käyn siellä melko varmasti, vaikka Vallilan S-market on kyllä myös aivan ihana kauppa uudistuksen jälkeen. Voi tulla ihan valinnan vaikeutta jopa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijainti on kaiken a ja o. Pasila on Suomen vilkkain juna-asema jonka kautta kulkee kaikki junat. Toinen valtti lienee sinne tulevat liikkeet. Melkein kaikki mitä voi miettiä on saman katon alla, Prismasta lähtien. Ja tietysti S-Pankki ja terveystalo. 

Jos tulet junalla kauempaakin niin menetkö mielummin Triplaan joka on matkan varrella vai Rediin, jonne päästääkseen täytyy vielä hypätä metroon? 

Ei Rovaniemi-Tampere-Turku juna kyllä sitä kautta kulje. Kehä3-syndroomaa pukkaa taas jollain.

Vierailija
44/55 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasilan Lidlissä on aika erikoista asiakaskuntaa, tätä sininauhaväkeä jne...

Vierailija
45/55 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin helpoiten lähestyttävä kauppakeskus, minä menen!

Vierailija
46/55 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uutta siellä sitten on, mitä ei löydy muualta? Prisma nyt tietysti vetää asiakkaita, sen ymmärrän kyllä.

Suomessa ensimmäisenä Puolalaisen LPP:n ketjuja, Sinsay, House, reserved, cropp ja mohito, nämä toki on monelle tuttuja jo Tallinnasta, mutta itse ainakin tulen käymään nyt näissä Pasilaan avattavissa silloin tällöin.

Vierailija
47/55 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triplaan tulee pääkaupunkiseudun ensimmäinen Kekäle! Todella hyvä vaateliike, jossa on monipuolinen valikoima. Olen jo vuosien ajan ostanut aina kaikki parhaat takkini joko Lahden Kekäleestä tai Kekäleen verkkokaupasta. Siis ne takit, joita tulee pidettyä niin pitkään, kuin ne pysyvät ehjinä. Marraskuun aikana aion käydä tarkistamassa liikkeen valikoiman.

Vierailija
48/55 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triplaan tulee pääkaupunkiseudun ensimmäinen Kekäle! Todella hyvä vaateliike, jossa on monipuolinen valikoima. Olen jo vuosien ajan ostanut aina kaikki parhaat takkini joko Lahden Kekäleestä tai Kekäleen verkkokaupasta. Siis ne takit, joita tulee pidettyä niin pitkään, kuin ne pysyvät ehjinä. Marraskuun aikana aion käydä tarkistamassa liikkeen valikoiman.

Tämä kiinnostaa muakin. Joskus kauan sitten ostin Tampereen Kekäleestä housut ja oli mun suosikkihousut vuosikausia, kunnes kului puhki. Jännä mennä pitkästä aikaa katsomaan valikoimaa. 

Vierailija
49/55 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uutta siellä sitten on, mitä ei löydy muualta? Prisma nyt tietysti vetää asiakkaita, sen ymmärrän kyllä.

Suomessa ensimmäisenä Puolalaisen LPP:n ketjuja, Sinsay, House, reserved, cropp ja mohito, nämä toki on monelle tuttuja jo Tallinnasta, mutta itse ainakin tulen käymään nyt näissä Pasilaan avattavissa silloin tällöin.

Mitenköhän pärjäävät, kun suurin osa suomalaisista ostaa vaatteensa Prismasta.

Vierailija
50/55 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään asioida Jumbossa koska sinne ei oikein pääse hyvin julkisilla ja siellä ei juurikaan ole vähä-osaisia notkumassa ja kuluttamassa aikaa. Ei pelota jättää käsilaukkua ostoskärryihin. Itikseen en siitä syystä aio mennä enää. Kammottavaa porukkaa siellä. Ehkä Tripla pysyy muutamia vuosia siistinä jos panostavat järkkäreihin ja siisteyteen. Ostareita tulee kun sieniä sateella, mutta aika samanlaisia ovat, samat ketjut kaikkialla. Samat tavarat saa tilattua netistä tai haettua autolla. Muutama ruokapaikka pitää kyllä testata. Redi on surullista katsottavaa kun on aika tyhjillään. 

Vierailija
51/55 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbossa on ollut Kekäle jo pitkän aikaa.

Vierailija
52/55 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaa muakin. Joskus kauan sitten ostin Tampereen Kekäleestä housut ja oli mun suosikkihousut vuosikausia, kunnes kului puhki. Jännä mennä pitkästä aikaa katsomaan valikoimaa. 

Jumbossa on Kekäle.

Vierailija
53/55 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on ainakin junalla mukava käydä, kun ei tarvitse tehdä sitä loppumetrien matelua keskustaan.

Vierailija
54/55 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Triplan käsidesiautomaattien vaahto sisältää? SItä tulee mikroskooppinen määrä. Jos se olisi tehokasta, miksi yksikään sairaala, terveysasema tai hammaslääkäriasema tai edes apteekki ei tarjoa asiakkailleen mitään huuhaa-vaahtoa käsille?

Sen sijaan jokaisella junalaiturilla ilmeisesti saa nykyään tehokkaan oloista käsidesiä tai käsihuuhdetta?

Vierailija
55/55 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista olisi kyllä kuulla miten Triplalka menee näinkorona-aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä