Hyvännäköisen miehen tinder profiilissa tällainen teksti, laittaisitko sydäntä vai ruksia?
Tällainen teksti:
"Helvetti on toiset ihmiset." - Jean Paul Sartre
...
Sinänsä outo tinder profiilissa, mutta mitkä fiilikset herättää sinulle?
Kommentit (18)
Synkistelevä, pseudosyvällinen wannabeälykkö. Ei kiitos.
Mitä tekemistä tuolla hyvällä ulkonäöllä/kuvalla on asian kanssa? Vai olisiko reaktiosi ihmisen luonteeseen eri, jos tämä on hyvän näköinen kuin jos on tavis. Että hyvännäköisen on ok olla vähän k*sipää, mutta taviksen ei? Muuten tuosta tulee vähän sellainen itseään huippuälykkäänä ja filosofisena pitävä tyyppi, joka todellisuudessa on itsekeskeinen pätijä, eikä edes niin kovin älykäs.
Ruksi tulisi. Fiilis (ja sehän on vain fiilis): wannabe syvällinen tyyppi, käytännössä vain tykkää kauniista lauseista. Pessimisti, ehkä pikkasen katkera, ei tunne itseä. Joku kunnon tavoite elämässä tekisi hänelle hyvää.
Miksi se sitten on tinderissä? Jos muut ihmiset ovat helvettiä.
Ainiin, kyllähän sitä panna kuitenkin pitää.
XD absurdia että tyyppi on hakemassa seuraa ja sittr tollanen teksti
Vierailija kirjoitti:
XD absurdia että tyyppi on hakemassa seuraa ja sittr tollanen teksti
No hän ei ole hakemassa mitä tahansa seuraa.
Laittaisin sydäntä.
En ole Tinderissä, joten en tiedä kuinka yleistä tuollainen siellä on. Mutta näin esitettynä kyllä lähtisi sydäntä ja jos tulisi mätsi, ottaisin tuon esille.
Jos hän oikeasti ymmärtäisi filosofiasta jotain, ehdottaisin tapaamista.
Jos taas osoittautuisi, ettei hän edes tiedä ketä on siteerannut, en usko, että kannattaisi tavata.
Karsii ihmiset ympäriltään jotka eivät lue kirjoja
Tykkäisin. Olen itsekin misantrooppi, mutta ei se tarkoita ettenkö haluaisi parisuhdetta.
Kuulostaa katkeralta.. laittaisin silti sydäntä varmuuden vuoksi jos olisinkin väärässä.
No sinänsä oon ihan samaa mieltä mutta en mä sitä tinderiin laittaisi.
Mä toivoisin, että olisi kirjoittanut jotain itsekeksimäänsä älykästä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin. Olen itsekin misantrooppi, mutta ei se tarkoita ettenkö haluaisi parisuhdetta.
Misantrooppi ei todellakaan pyöri vauvapalstojen keskusteluissa. Ellet sitten ole wannabe- misantrooppi ;)
Harrastin tuollaisia nuorena kun oli olevinaan niin syvällistä. Mutta ihme kyllä ei ole kovin hauskaa seurustella ihmisten kanssa jotka ylpeänä kertovat että toiset ihmiset ovat aivan pyllystä, mukaan lukien tietysti oma kulta. Jos on itsekin misantrooppi niin vielä vähemmän jaksaa, koska jonkun pitää kuitenkin sitä suhdetta vaalia eikä misantrooppi tee muuta kuin vetoaa siihen että Sarteensa kun jättää kaiken emotionaalisen työn toiselle. Jokainen voi vihata toisia ihmisiä ihan siellä omassa päässään, ei ole hienoa sanoa sitä ääneen. Eli jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä tuolla hyvällä ulkonäöllä/kuvalla on asian kanssa? Vai olisiko reaktiosi ihmisen luonteeseen eri, jos tämä on hyvän näköinen kuin jos on tavis. Että hyvännäköisen on ok olla vähän k*sipää, mutta taviksen ei? Muuten tuosta tulee vähän sellainen itseään huippuälykkäänä ja filosofisena pitävä tyyppi, joka todellisuudessa on itsekeskeinen pätijä, eikä edes niin kovin älykäs.
Halo-efekti.
Se mikä on taviksen sanomana typerää ja epäsosiaalista, on komean miehen sanomana älykästä ja kiinnostavaa.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halo-efekti.
Se mikä on taviksen sanomana typerää ja epäsosiaalista, on komean miehen sanomana älykästä ja kiinnostavaa.
Joo. Ja on tekopyhää edes väittää, etteikö hyvännäköinen ihminen pääse pälkähästä enemmän. Kaunis ja komea ihminen voi sanoa enemmän ns. pskaa ja sillä ei ole niin pahaa dealbreaker vaikutusta kuin jos tavis sanoisi sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misantrooppi ei todellakaan pyöri vauvapalstojen keskusteluissa. Ellet sitten ole wannabe- misantrooppi ;)
No mutta tämähän on ihan parasta vahvistusta omille ajatuksille.
t. Toinen misantrooppi
Joku häiriintynyt tapaus, jolla ongelmia ihmisten kanssa. En jaksaisi tutustua.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua