Pilasin koulussa minua kiusanneen työnsaantimahdollisuudet
Olen siis johtotehtävissä alalla, jossa on hyvin pienet piirit. Entinen kiusaajani tuli minulle haastateltavaksi ja selvisi, että hän ei ole muuttunut pätkääkään. Tietenkään ei saanut paikkaa ja otin yhteyttä muihin alani yrityksiin kertoen henkilön olevan hyvin epäpätevä näihin työtehtäviin. Suunnitelmani on ilmeisesti toiminut, sillä onnistuin onkimaan tietoja tästä henkilöstä ja selvisi, että on ollut työttömänä varsin pitkään.
Kommentit (62)
Eihän tuollainen voi olla mahdollista edes normi Jampalle, koska kyllä mä ainakin löisin korvan luuriin jos joku soittelisi kaveristaan tai naapuristaan Perasta vähemmän mairittelevia asioita. Kyllähän tuo jo kalskahtaa ihan selvältä kostolta. Mutta, komppaan tuota yhtä, eli tätä voi tapahtua jos ruskean kielen omaava on koulutettu ja hyvässä tai johtavassa asemassa. Häntä saatetaan joissain paikoin kuunnella ja uskoa, valitettavasti. Moni menee siihen lankaan, että eihän sillä "johtoasemassa olevalla, järkevällä kunnon ihmisellä" ole mitään syytä valehdella tai tai tehdä ilkeyksiä. Voi kuule syitä on monia, eikä monet ole edes mitään järkeenkäypiä kostoja tms. vaan silkkaa sairautta, kieroutta, mielipuolisuutta, vallan käyttöä, manipuolointia. Mutta kyllä täytyy todella pienet piirit olla, jos ihan kaikkialle ehtii ja pystyy soittelemaan.
Muistutan taas, että provossa ei kannata käyttää ”siis” sanaa, se on niiiiiin tylsä. Muistetaanpa tämä jatkossa, jookos!?