Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leveät hartiat, isot tissit, kapea lantio, ei vyötäröä. Miten tällaisen kropan pukee nätisti?

Vierailija
03.05.2019 |

Juu. Minulla on siis tälläinen vartalo. Ai niin ja lisäksi lättänä perse. Ja vastaus otsikon kysymykseen on ei mitenkään :(

Aina näytän rintojen ja hartioiden takia ihan joltain pyylevältä maatuskalta. Ei ole edes vyötäröä tuomassa kurvikkuutta. Mulla ei ole ylipainoa, mutta ihan kaikki ylimääräinen mitä kroppaan tulee, kertyy välittömästi vatsaan, rintoihin ja käsivarsien yläosaan. Mulla on tällä hetkellä (useamman tunnin turhan vaatekaupoissa kiertelyn jälkeen tässä viikon aikana) niin syvä itseinho etten lähde mihinkään kevään juhliin kun ei vaan löydy juhla- tai mitään muutakaan vaatetta.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Isot tissit"

Oisko tota noin niinku kuvia ja tämmöstä jotta? kjeh röh tyäukkelis

No laita googlen kuvahakuun

Vierailija
82/87 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotelomekko laadukkaasta hieman jäykästä kankaasta, laskeutuu nätisti rintojen kohdalta alaspäin ja pieni takapuoli ei korostu. Korkeat korot, hameen helma hieman polven yläpuolelle.

No just EI tätä! Mieluummin joku ohut, kauniisti laskeutuva löysä paita (mielellään joko takamuksen peittävä, tai sitten alle tiukka, takapuolen peittävä toppi ja tiukempi alaosa) Ei liian teltta, ettei isot rinnat tee lihavaa vaikutelmaa. Häivyttää ja peittää "paksut" kohdat ja näyttää hyvät eli jalat ja sääret. Tsemiä, harvalla on täydellinen kroppa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö yhtään fiftarityylisistä kellomekoista ja -hameista? Tämäntyylisistä:

https://www.misswindyshop.com/collections/trixie-mekot/products/trixie-…

https://www.undergroundstore.fi/vintage-rose-blue-mekko-p-4291.html

https://www.misswindyshop.com/collections/isabella-mekot/products/cherr…

Jos tuo tyyli on ihan nounou, niin ehkä kuitenkin tuosta muotokielestä voisi hakea inspistä? Eli joku vyötäröä korostava vyö, v-kaula-aukko, isompi alaosa jne.

Tässä myös yksi malli joka voisi toimia harteikkaammalla, jos hihattomuus ei haittaa:

https://www.misswindyshop.com/products/butterfly-cherry-blossom-charlot…

Mutta edelleen siis tuota samaa fiftarityyliä.

Mikä siinä onkin että tuota fiftarityyliä tarjotaan aina ratkaisuksi kroppa/pukeutumisongelmiin? Se on kuitenkin niin "originelli" tyyli, että miellyttää harvaa ja tietenkin ne jotka tuntee sen omaksi pukeutuukin jo siten. Miltei sama kun tarjottaisiin gootti- tai punkkarityyliä ratkaisuksi kun kroppa on ongelmallinen. 

Vierailija
84/87 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aika vaikea vartalotyyppi muodin kannalta, kun nyt suositaan isoja muhkeita KardASShiaanipeppuja.

En ole ap, mutta suht saman mallinen ja oikeasti odotan sitä päivää kun megapyllyt menee muodista ja keskivartalolihavuus onkin se halutuin vartalonmalli.

Ei nuo pyllytkään kovin haluttu ominaisuus ollut vaikka 10 vuotta sitten vaan samanlainen kroppaongelma kuin mitä paksureisisyys tai mahakkuuskin.

Vierailija
85/87 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mallia Y, rinnat pienet, ei lantiota. Tykkään käyttää kapeita yläosia ja porkkananmallisia housuja, jotka korostavat sääriä, mutta luovat illuusiota lantiosta. Samoin lantiolle tilaa antavat kynähameet sopivat. 

Vierailija
86/87 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä pituuskin vaikuttaa miltä hamekokonaisuus näyttää esim. onko 155cm vai 180cm.

Vierailija
87/87 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ilmeisesti on kuitenkin hoikat jalat ja kauniit sääret? Korosta niitä.

Miten? En viihdy kovin lyhyissä hameissa, eli minulle se on helma yli 10cm polven yläpuolella ja tyköistuvissa housuissa näytän ihan tikkarilta kun on ne isot tissit ja hartiat sekä vähän mahaa. Paitojen helma on ehdottomasti ulotuttava reiden yläosaan eikä saa olla liian tiukka.

Ap

Usko, mitä sulle neuvotaan. Kokeile edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän