Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leveät hartiat, isot tissit, kapea lantio, ei vyötäröä. Miten tällaisen kropan pukee nätisti?

Vierailija
03.05.2019 |

Juu. Minulla on siis tälläinen vartalo. Ai niin ja lisäksi lättänä perse. Ja vastaus otsikon kysymykseen on ei mitenkään :(

Aina näytän rintojen ja hartioiden takia ihan joltain pyylevältä maatuskalta. Ei ole edes vyötäröä tuomassa kurvikkuutta. Mulla ei ole ylipainoa, mutta ihan kaikki ylimääräinen mitä kroppaan tulee, kertyy välittömästi vatsaan, rintoihin ja käsivarsien yläosaan. Mulla on tällä hetkellä (useamman tunnin turhan vaatekaupoissa kiertelyn jälkeen tässä viikon aikana) niin syvä itseinho etten lähde mihinkään kevään juhliin kun ei vaan löydy juhla- tai mitään muutakaan vaatetta.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ilmeisesti on kuitenkin hoikat jalat ja kauniit sääret? Korosta niitä.

Vierailija
2/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotelomekko laadukkaasta hieman jäykästä kankaasta, laskeutuu nätisti rintojen kohdalta alaspäin ja pieni takapuoli ei korostu. Korkeat korot, hameen helma hieman polven yläpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot just mun kaverin mallinen ja sillä on aina kuluneet legginssit ja lyhyt paita. Aivan järkyttävä näky :)

Vierailija
4/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ilmeisesti on kuitenkin hoikat jalat ja kauniit sääret? Korosta niitä.

Miten? En viihdy kovin lyhyissä hameissa, eli minulle se on helma yli 10cm polven yläpuolella ja tyköistuvissa housuissa näytän ihan tikkarilta kun on ne isot tissit ja hartiat sekä vähän mahaa. Paitojen helma on ehdottomasti ulotuttava reiden yläosaan eikä saa olla liian tiukka.

Ap

Vierailija
5/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis mittasuhteet toisinpäin, et mitenkään kun teet asiasta tollasen ongelman!

Vierailija
6/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.wallis.co.uk/i/Wallis/WL096661024_M_1.jpg

Joku tommonen. Sifonki vähän häivyttelee ongelmaksi kokemiasi kohtia, mutta ei ole kuitenkaan tönkkö ja raskas. Ja ne sääret näkyvät.

Vierailija
7/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyö. Itselläni on lähes kuvailemasi vartalo, tosin eteenpäin pullea vatsa. Vyötärölinjaa siis on kyllä kyljissä mutta ei edessä ja takanakin jonkinlaiset jenkkakahvat... Niistä huolimatta olen todennut että vyötetty takki tai paita tms muu mikä edes hitusen tuo vyötärökohdan esiin auttaa siihen ettei hartiat/rinnat tee vaatteesta telttaa. Ajattelin pitkään etten voi vatsani takia vyötäröä korostaa, mutta se auttaa telttamaisuuteen eikä minua mielestäni ole pahasti katsottu vaikka ylipainoa onkin :D

Vierailija
8/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanteille ulottuva aukipidettävä jakku tai neule, avara pääntie puseroon, alaosaan ilmettä, yläosa tummempi tai yksivärinen, sääret näkyviin, korkokengät.

Vierailija
9/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilautat vähän niitä isoja tissejä, niin saat kyllä miestä ihan riittämiin.

Vierailija
10/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahorkka vielä huuleen niin olet juhlien ykköskaunistus!

Vierailija
11/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tommonen. Sifonki vähän häivyttelee ongelmaksi kokemiasi kohtia, mutta ei ole kuitenkaan tönkkö ja raskas. Ja ne sääret näkyvät.

Ihan kaunis, ja jotain tuon tyyppistä sovitinkin, mutta leveät hartiat korostuivat tuollaisten hihojen kanssa aivan julmetusti. En voi käyttää yläosassa minkäänlaisia röyhelöitä tai liehukkeita.

Ap

Vierailija
12/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaunis, ja jotain tuon tyyppistä sovitinkin, mutta leveät hartiat korostuivat tuollaisten hihojen kanssa aivan julmetusti. En voi käyttää yläosassa minkäänlaisia röyhelöitä tai liehukkeita.

Ap

Kuinka leveät ne sun hartiat on? Siis ihan senttimetreinä olkapäästä olkapäähän?

Vierailija
13/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyö. Itselläni on lähes kuvailemasi vartalo, tosin eteenpäin pullea vatsa. Vyötärölinjaa siis on kyllä kyljissä mutta ei edessä ja takanakin jonkinlaiset jenkkakahvat... Niistä huolimatta olen todennut että vyötetty takki tai paita tms muu mikä edes hitusen tuo vyötärökohdan esiin auttaa siihen ettei hartiat/rinnat tee vaatteesta telttaa. Ajattelin pitkään etten voi vatsani takia vyötäröä korostaa, mutta se auttaa telttamaisuuteen eikä minua mielestäni ole pahasti katsottu vaikka ylipainoa onkin :D

Yläosan on oltava itselläni sellainen, että vyötärönkohta tulee esille leikkauksen avulla, ei vyöllä. Vyö pussittaa kankaan siihen rintojen alle ja kun ei ole lantiota vastapainona, on tulos se, että yläosa on tisseihin asti sellainen pallo ja siitä alaspäin menee suorana helmaan asti. Mulla on vyötärönpaikka vieläpä tosi korkealla, kapein paikka on melkein rintojen alla.

Ap

Vierailija
15/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellohelmainen hame tai mekko tuo pyöreyttä lantioon ja taikoo vyötärön esiin. Pääntien kannattaa olla avara, se keventää yläosaa. Samanväriset kengät ja sukkahousut tekevät sääristä pidemmät ja katse kiinnittyy niihin ongelmakohtien sijaan.

Etsi mekkoa nettikaupoista. Tuo kaupoissa kiertely on hakuammuntaa. Nuo kellohameet eivät juuri nyt ole kovin muodikkaita, joten niitä on vaikea löytää.

Vierailija
16/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostat rintoja, niin kukaan ei kiinnitä huomiota mihinkään muuhun.

Vierailija
17/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI missään tapauksessa isokuvioista liehuvaa yläosaa niin kuin joku torvelo neuvoi!! Toihan vaan pahentaa ongelmaa.

Aina yksiväriset muotoonleikatut yläosat ja jakuissa yms sellainen leilkaus, että levenee alaspäin vyötärön jälkeen!

Vierailija
18/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut haalareita? Olen saman mallinen ja olen aika ihastunut nyt esim. Zalandossa myynnissä oleviin haalareihin, vai jumpsuitiksiko niitä kutsutaan. Niissä on monissa niin että lahkeet on leveämmät (tasapainottaa) ja osassa myös takapuoli näyttää pyöreämmältä kankaan leikkauksen ollessa vähän pussihousumainen. Vaikea selittää. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
19/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI missään tapauksessa isokuvioista liehuvaa yläosaa niin kuin joku torvelo neuvoi!! Toihan vaan pahentaa ongelmaa.

Aina yksiväriset muotoonleikatut yläosat ja jakuissa yms sellainen leilkaus, että levenee alaspäin vyötärön jälkeen!

Tarkoitan peplum- yläosia, luovat illuusion pepusta ja x-vartalosta.

Vierailija
20/87 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai erilaiset off shoulder -mallit, eikö ne käy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme