¤¤¤Ensikot vk 21¤¤¤
Ei tainnut olla vielä uutta pinoa...en ainakaan löytänyt?!?!
Kommentit (30)
Taitaa melkein kaikilla jo osoite ollakin*nolona* mutta tässä vielä NapNapille=)
sini_ankka@hotmail.com
Vaavi on nukkunut vähän huonosti ja kiukkuaa unissaankin, mistähän yhtäkkiä putkahti masuvaivat! Ja illalla tuli niin mahtava ripuli kolmen hiljasen päivän jälkeen että ilta sitten pyykättiin, sitä oli vauvan jalkapohjia myöten=/ Kun vaan olis huomenna kunnossa tämä beibi...
Nyt vauhdilla vielä viimesiä valmisteluja laittamaan...!
Heips!
Olen 17.3.-06 syntyneen pojan äiti Oulusta.Harvemmin saan aikaiseksi tänne kirjoittaa,mutta NapNapin esimerkkiä seuraten annan minäkin meseosoitteen,joka on katju84@hotmal.com
Saa lisätä jos kiinnostaa alkaa vaihtamaan kuulumisia sen tai sähköpostin kautta.Eipä tässä nyt ehtinytkään kirjoittamaan enempää kun poju vaatii ruokaa.Mutta ottakaa toki yhteyttä jos kiinnostaa!
Tervetuloa Katju Ensikoihin! Meitä ei täällä vielä paljo olekaan. Meitä on täällä pari siitä Oulun lähettyviltä...
NapNap: Mulla on kans mese ja pistän osoitteen vaikka sähköpostina ku mullaki on saman tyyppinen osoite ni en viitsi tänne sitä laittaa!
Tänne ei muuten mitään ihmeempiä. Tiistaina on neuvola ja sitä tässä innoissaan odotellaan :)
Marika & Eetu
Kiva, kun mekin lisäännymme =)
Mese löytyy multaki, eli jos joku haluaa minut sinne lisätä niin osote on: k_tuoma@hotmail.com
Yleensä aamulla avaan sen ja sit laitan tilakseni " poissa" , mut käyn aina joutessani kattomassa onko joku kaivannut ja sit koneella ollessa olen kyl onlinessa.
Tänään käytiin ekaa kertaa vasta vaunuilemassa. Reilut 3h siinä vierähti, kun kaupoilla pyörittiin äitini kans ja Pertsa nukkui koko sen ajan sikeästi. Kotipihalle päästyä alkoi hieman kitiseen nälkää, eli hyvä ajoitus =)
Aikalailla on sylissä saanut pikkuinen olla, kun mummo nappaa syliin joka älähdyksestä. Saas nähä kuin pitää koko aika kanniskella sit kun mummo lähtee... Mut en kehtaa mummoa kieltääkkään...
Ristiäisiä pitäisi minunkin hieman suunnitella... Tarjoilu vielä hieman kesken ja sit itellä ei ole vaatteita. Onneksi ei tartte kotia ahtautua vieraitten, vaan juhlapaikka on varattu tilaisuutta varten. Olis turhan tiivis tunnelma meillä, kun kutsuttu on n. 20 aikusta + 10 lasta. Ja on sitten kaikki astiat yms paikan puolesta, ettei tartte kertiksiä käyttää.
Mutta, jos taas kipasis muihin hommiin... Lähinnä suihkuun ja elokuvaa katsomaan...
Lisa & Pertsa 15vrk
Poika nukahti tuossa jonkin aikaa sitten ja ajattelin itse vielä vähän aikaa surffailla.Mitähän sitä kertois.Vauva-arki on lähtenyt hyvin käyntiin ja suhteellisen helpolla ollaan kyllä päästy *koputtaa puuta*,toivottavasti myös jatkuu näin eikä tule mitään kovin pahoja vastoinkäymisiä.
Meidän poju on nyt siis reilut 2 kk vanha ja aivan mahdoton ilopilleri,hymyjä satelee päivittäin vähän väliä ja kovasti tulee juttua.Lattialla ei niinkään viihdy kuin lyhyitä aikoja,mutta sitterissä viihtyy kyllä hyvin ja tykkää potkia siinä:) hirveä meno päällä aina kun kädet ja jalat viuhtoo hulluna.
Ristiäisiä vietettiin tuossa 13.päivä ja Riku on meidän poitsun nimi.Ristiäiset meno tosi hyvin,mitä nyt pappi ei ilmestynyt paikalle,mutta onneksi puolen tunnin odottelun jälkeen paikalle saatiin hälytettyä toinen pappi.Riku nukkui koko toimituksen ajan pään kasteluun saakka ja sen jälkeen vain katseli kummiaan.Viimeisen virren aikana tulikin sitten leveä hymy,hän kun niin tykkää musiikista.
Enpä minä nyt keksi oikein muuta kirjoitettavaa,joten annetaan vuoro seuraavalle:) Hyvät yöt kaikille ja hauskaa viikonlopun jatkoa!
Tervetuloa Katja meihin Enskoihin. Itsekin liityin vasta raskauden loppupuolella (vkoja oli yli 30 kasassa). Meidän neiti on vkon teidän herraa nuorempi. La oli vasta 12.4. mutta taisi tyttö olla yhtä hätäinen kuin äitinsä =)
Lisäilen muuten teikäläisiä tuonne mesen listoille. Itse aina pyörin tässä koneen läheisyydessä kun joudan ja jos olen busy, tarkoittaa se sitä, että olen luultavasti hollilla, mutten niin varma kerkeänkö vastailemaan tai sitten baby on sylissä ja vastailen hitaasti (mutta varmasti).
Meidän neiti on taas aloittanu yösyömiset. Argh. Ja sillä on masuvaivoja. Mietin vaan johtuuko a)antibiooteista b)panadolisupoista c)dvitamiinista vaiko d)mun ruokavaliosta vai e)niistä kaikista?
Mä en jaksa nyt mitään sen kummempia tässä kirjotella. Tänään mennään leffaan ja K menee mummolle hoitoon. Sillä aikaa kaveri tekee meillä meille ruokaa (sain sellasen lahjakortin häneltä synttärilahjaksi). Huomenna on sitten iltapvällä se kirurgin tapaaminen. Katsotaan, mitä hän meinaa luomesta.
I ja K
Onkos nyt sunnuntai?
Mulla meinaa päivät mennä ihan sekasin, mut kaitpa tämä on ihan normaalia ;)
Käytiin just koiran ja Pertsan kans lenkillä. Pertsa nukahti tyytyväisenä rintareppuun ja siirsin hänet nyt sitten vaunun koppaan parvekkeelle jatkaan unia. Kova tuhina kuuluu itkuhälyttimen kautta :)
Saas nähä pittääkö meänki vielä ostaa tuo sitteri... Olen alunperin ajatellu pärjätä ilman, että lapsi olis lattialla viltin päällä, mut on niin sylin kaipuussa koko ajan ja sit mummo opetti heilutuksille, et voi olla, et sitteri tulis vielä tarpeeseen... Sais siinä hieman ite potkiskeltua...
Hoksasin eilen illalla, et olen unohtanu alottaa d-vitamiinit. No kerkes ne alottaa tänäänki, eihän Pertsa ole vasta ku 16vrk. Eiks se niin menny, et kannattaa alottaa ihan vaikka yhdellä tipalla ja lisätä sit pikku hiljaa siihen täyteen annostukseen? Neuvolan täti ei maininnu asiasta muuta, ku et 2vko:n ikäsestä 3 vuoteen niitä pitää antaa...
Aikaisemmin mainittin, et ei tunnu siltä, et olis univelkaa... No ei tunnu vieläkään, mut silmän aluset alkaa uhkaavasti tummua!
Pitäs kait hieman pitää huoli siitä, et nukkus vaikka päiväunet ja sit et muistais syyä kunnolla joka päivä. Paino tipahti aika hyvin synnytyksen jälkeen, tai oikeastaan kotiin päästyä. On nyt n. 7kg vähempi entä ennen raskautta! Mut on mulla varaaki sen tippua ;)
Mutta palailen taas =)
Lisa & Pertsa 16vrk
Jos joku haluaisi osoitetta laitella...? Mulla on se muotoa etunimi.sukunimi, joten en viitsi sitä täällä paljastaa...
Tai haluaisiko joku sähköpostitella? Mulle voi laittaa viestiä osoitteeseen napnap@netti.fi
Meidän tyttö naureskelee ääneen! On kyllä mainion kuuloista! Kunnon kikatusta...
Hyviä ristiäisiä kaikille!