Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen taskusta tipahti puhelinnumero

Vierailija
02.05.2019 |

Nostin lattialle heitetyn takin henkariin ja sit huomasin lattialla pienen, taitetun paperinpala, johon oli naisen käsialalla kirjoitettu puhelinnumero. Pahus, ettei tiedustelusta selvinnyt mitään. Salaista nroa ei varmaan pysty selvittään mistään. Tää kiusaa mua nyt todella!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka aamu ison kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Eipä ole mieheni tarvinnut käydä vieraissa eikä hän myöskään käytä tippaakaan alkoholia. Kannatta siis miettiä, miten toimii. Niin makaa kuin petaa !

Vierailija
22/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pieni untuvakerä kirjoitti:

Minä syön joka aamu ison kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Eipä ole mieheni tarvinnut käydä vieraissa eikä hän myöskään käytä tippaakaan alkoholia. Kannatta siis miettiä, miten toimii. Niin makaa kuin petaa !

Untuvakerä on oikeassa. Olet itse syyllinen tilanteeseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten syytä epäillä jotain?

Vierailija
24/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, muistan kun joskus minulle soitti joku mies. Kertoi löytäneensä numeron lompakostaan, muttei muistanut mistä oli kyse. Arveli että olisiko kapakassa ollut kyse jostain paitojen painamisesta (?, heh, painamisesta). En käsittänyt minäkään että mitähän helkuttia, en ollut kyllä ollut liikkeellä missään, saati että olisin edes paitoja halunnut.

Kerroin tädilleni tästä soittajasta, ja tämä oli kauhuissaan, heillä olisi sota syttynyt vastaavasta jutusta ja ehkä mennyt kantapäät vastakkain.

Myöhemmin mietin että olisiko tämä soittaja voinut ollut henkilö jonka kanssa kuljin hetken kimppakyydillä töissä joskus vuosi aiemmin, meitä oli useampi siinä porukassa, muut eivät tulleet kovin tutuiksi, poimin heidät vain matkalta kyytiin ja jäivät jonnekin.

Vierailija
25/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä käyttänyt takkia viimeksi?

Vierailija
26/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Untuvakerä on oikeassa. Olet itse syyllinen tilanteeseesi.

Hyvä vastaus. Asiallinen.

Vierailija
27/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä soittaa, kun saan kerättyä rohkeutta. En nyt muuten epäile, mut kovasti on mies innostunut urheilemaan viime aikoina. Se klassinen siis. Ap

Vierailija
28/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä uskallanko soittaa. Mitä mä sit sanoisin? Whatsappista ei löytynyt. Kysyin jo varmuudeks lapsiltakin, et onks lappu heiltä kuitenkin pudonnut, kun aloin miettiä et mikä juttu tää on.

Soita ja sano myyväsi Tekniikka ja Talous lehteä.

Vierailija
29/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla miehen kanssa, joka heittää takkinsa lattialle??

Vierailija
30/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap! Oletko soittamassa vai missä?

Vierailija
31/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se oli jonkun kaverin lappu? Tätä selitystä yritti entinen poikaystäväni, kun takin taskusta putosi kondomi. :D

Vierailija
32/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, muistan kun joskus minulle soitti joku mies. Kertoi löytäneensä numeron lompakostaan, muttei muistanut mistä oli kyse. Arveli että olisiko kapakassa ollut kyse jostain paitojen painamisesta (?, heh, painamisesta). En käsittänyt minäkään että mitähän helkuttia, en ollut kyllä ollut liikkeellä missään, saati että olisin edes paitoja halunnut.

Kerroin tädilleni tästä soittajasta, ja tämä oli kauhuissaan, heillä olisi sota syttynyt vastaavasta jutusta ja ehkä mennyt kantapäät vastakkain.

Myöhemmin mietin että olisiko tämä soittaja voinut ollut henkilö jonka kanssa kuljin hetken kimppakyydillä töissä joskus vuosi aiemmin, meitä oli useampi siinä porukassa, muut eivät tulleet kovin tutuiksi, poimin heidät vain matkalta kyytiin ja jäivät jonnekin.

Alapeukuttajat? Mikä mättää? Mies voi olla viatonkin, vaikka olisi naisen numero taskussa.

Vierailija
33/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mieheltä. Tai sopivan tilaisuuden tullen tsekkaisin puhelimen.

Vierailija
34/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita numerotiedusteluun niin saat nimen ja sitten haet sos.mediasta.

Vierailija
35/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut kokeilla untuvakerän konstia ?

Vierailija
36/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta.

Vierailija
37/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat lapun takaisin taskuun ja seuraat mitä tapahtuu. Katsot jonkin ajan kuluttua onko vielä sinne unohtunut vai onko muuta tapahtunut.

Voit myös suureen ääneen ilmoittaa laittavasi takin pesuun, katso miehen reaktio.

Vierailija
38/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku ystäväsi soittamaan siihen numeroon, jos et itse kehtaa.

Vierailija
39/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta.

Mikä?

Vierailija
40/49 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mitään selvinnyt? Mitä aiot?