Miehet/isät, jotka on enemmän lapsen/lasten kanssa päivät, kuinka usein seksiä?
Jos esimerkiksi mies (isä) hoitaa lapset ja kodin, kauppareisut, neuvolat ym ym ja nainen (äiti) käy töissä, niin kuinka usein tämä mies haluaa/jaksaa seksiä? Entä kuinka usein sitä seksiä sitten harrastetaan?
Haluan tietää, koska aina oletetaan että se äiti, joka on päivät kotona lasten kanssa, ei enää jaksa iltasin muuta kun painaa silmät kiinni. Entä jos on toisinpäin, en oo siitä milloinkaan kuullut vastausta.
Naiset, tulkaa myös kertomaan jos tiedätte vastauksia tähän.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Se aviomies vielä kirjoitti:
Vaimoni se siellä? 😀Niinkuin vaimo auttaisi renkaiden vaihdossa, viemäreitten,tyhjentämisessä, lasten harrastuksissa, lumitöissä, nurmikonleikuussa, lasten koekuulusteluissa, läksyjen valvonnassa, laskujen maksut, autojen huollot, kodinkoneiden huollot, päiväkoti ja koulukuskaukset. Sitten teen ne normi kotityöt ruuat, tiskit ja pyykit. Lapsilla on kaikilla omat haasteensa ja vaatii jokapäivä ohjausta. Vaimolle jää aikaa räplätä kännykkää.
Meillä sama juttu. Ei minkäänlaista vaikutusta seksiin vaikka kuinka teen asiat valmiiksi. Vaimo saa omaa aikaa niin paljon kuin tarvii eikä silläkään merkitystä. Aina yhtä väsynyt ja kiukkuinen eikä seksi kiinnosta. Olen myös lopettanut aloitteiden tekemisen kokonaan kun syö itsetuntoa kerta toisensa jälkeen tulla torjutuksi. Vaimo myös ilmiselvästi iltaisin venyttää esim. Suihkuun menoa jotta kello olisi liian paljon seksin harrastamiselle.
Meillä taas mies yrittää korvata seksin vähäisyyttä tekemällä muita asioita mun hyväksi. On sattunut useamminkin kuin kerran niin, että kun yritän lämmitellä miestä seksiin, hän just silloin muistaa, että se ja se kohta autossani pitää fiksata tai just silloin alkaa rakentaa mulle uutta pöytää. Olepa siinä sitten käärmeissäsi seksin puutteesta kun mies vaikuttaa tekevän kaiken mun puolesta...
"Ei tollaset pihtarit, puhelimenräplääjät ja maanisesti pelaavat lusmut rakasta ketään muuta kuin ehkä itseään."
alussa on ne ms. pinkkiset lasit tiukasti silmilllä..naiset saattaa tehdä aluksi vaikka mitä mutta sitten tunnelma arkistuu ja vartalo muuttuu ehkä pääkoppaki..tehdään vain pitääkseen mies kotona