Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet/isät, jotka on enemmän lapsen/lasten kanssa päivät, kuinka usein seksiä?

Vierailija
02.05.2019 |

Jos esimerkiksi mies (isä) hoitaa lapset ja kodin, kauppareisut, neuvolat ym ym ja nainen (äiti) käy töissä, niin kuinka usein tämä mies haluaa/jaksaa seksiä? Entä kuinka usein sitä seksiä sitten harrastetaan?

Haluan tietää, koska aina oletetaan että se äiti, joka on päivät kotona lasten kanssa, ei enää jaksa iltasin muuta kun painaa silmät kiinni. Entä jos on toisinpäin, en oo siitä milloinkaan kuullut vastausta.

Naiset, tulkaa myös kertomaan jos tiedätte vastauksia tähän.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kertoi, että hoitovapaan aikana seksi oli paljon vähemmän mielessä kuin yleensä, aivot olivat ikään kuin hoivausmoodissa.

Mielestäni tästä pitäisi puhua enemmän. On kummallekin sukupolvelle luonnollista, että pienen lapsen hoivaaminen nousee ykkösprioriteetiksi joksikin aikaa, jos on sitoutunut ensisijaiseksi hoitajaksi. Kumppanin ei pidä ottaa tätä henkilökohtaisesti.

Vierailija
2/22 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni kertoi, että hoitovapaan aikana seksi oli paljon vähemmän mielessä kuin yleensä, aivot olivat ikään kuin hoivausmoodissa.

Mielestäni tästä pitäisi puhua enemmän. On kummallekin sukupolvelle luonnollista, että pienen lapsen hoivaaminen nousee ykkösprioriteetiksi joksikin aikaa, jos on sitoutunut ensisijaiseksi hoitajaksi. Kumppanin ei pidä ottaa tätä henkilökohtaisesti.

Voi että kun tuo mies tajuais. Seksiä on oltava _vähintään_ joka toinen päivä, muuten huudetaan, raivotaan, ryypätään. Eikä tajua, että nyt ei yksinkertasesti jaksa. Sitte jos ei anna, niin haukutaan pystyyn ja alennetaan jo ennestään surkeeta itsetuntoa.

Minkäänlainen puhuminen ei auta kuin maksimissaan muutaman päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ehkä kerran viikossa, eikä sitä enempää ehdi, eikä jaksa. Ennen oli noin kolme kertaa viikossa.

Olen vielä kuukauden kotona kunnes lapsi menee päiväkotiin ja minä palaan töihin.

Vierailija
4/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut paljon enemmänkin, mutta vaimon haluihin eivät tuollaiset asiat vaikuta. 

Vierailija
5/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on kotona ja seksiä on enimmillään kerran viikossa, vähimmillään kerran kolmessa viikossa. Mua haluttaisi kyllä useammin. Kyllästyin aloitteiden tekoon kun tulin melkein aina torjutuksi ja nyt kun seksikerrat on kiinni miehen aloitteista, tuo on tahti.

Vierailija
6/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen työreissuissa niin seksiä on enemmän. Kotitöihin osallistuminen ei lisää yhtään. Vaimo on aina yhtä väsynyt. Auttaa sitä tai ei. Jos seksiä ei ole niin mua ei kyllä kotityöt kiinnosta. Keskimäärin kerran viikossa. Nyt en ole enää hyvällä tuulella kun kohta 2 vkoa taukoa. Molemmat tietää että paineet kasvaa. Mun pitää sietää vaimon kiukuttelua lapsille ja mulle, mutta mun pitäisi sitten kehua, huomioida ja kannustaa. Mä en saa tässä perheessä ilmaista negatiivisia mielipiteitä.

Vierailija
7/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies15v ja 4lasta kirjoitti:

Jos olen työreissuissa niin seksiä on enemmän. Kotitöihin osallistuminen ei lisää yhtään. Vaimo on aina yhtä väsynyt. Auttaa sitä tai ei. Jos seksiä ei ole niin mua ei kyllä kotityöt kiinnosta. Keskimäärin kerran viikossa. Nyt en ole enää hyvällä tuulella kun kohta 2 vkoa taukoa. Molemmat tietää että paineet kasvaa. Mun pitää sietää vaimon kiukuttelua lapsille ja mulle, mutta mun pitäisi sitten kehua, huomioida ja kannustaa. Mä en saa tässä perheessä ilmaista negatiivisia mielipiteitä.

Jos miellät kotitöiden tekeminen "auttamisena, katso peiliin.

Vierailija
8/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa. Seksillä se avioliitto ja rakkaus säilyy eikä kotitöillä. Lisäksi olen huomannut, että seisomisongelmia alkaa tulla. Se johtuu siitä, että sille ei ole aktiivista käyttöä. On välillä hetkiä, jolloin seksiä on jopa 3 krt viikossa, jolloin aamuseosikit palaa ja kalukin toimii niinkuin pitääkin. Joskus kolmen viikon taon jälkeen spermaa ei tullut oikein mitään. Aktiivisemman jakson jälkeen palautuu normaaliin. Tämä ihan tiedoksi muihinkin perheisiin että seksi parantaa seksiä ja rakkautta ja auttaa kotitöistä.

Vierailija
9/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni se siellä? 😀Niinkuin vaimo auttaisi renkaiden vaihdossa, viemäreitten,tyhjentämisessä, lasten harrastuksissa, lumitöissä, nurmikonleikuussa, lasten koekuulusteluissa, läksyjen valvonnassa, laskujen maksut, autojen huollot, kodinkoneiden huollot, päiväkoti ja koulukuskaukset. Sitten teen ne normi kotityöt ruuat, tiskit ja pyykit. Lapsilla on kaikilla omat haasteensa ja vaatii jokapäivä ohjausta. Vaimolle jää aikaa räplätä kännykkää.

Vierailija
10/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, että mitä useammin seksiä harrastaa, sitä useammin sitä tekee mieli. Jos on pitkä tauko, niin sitten jo tuntuu, että voisi elää ilman vaikka kuukausia. Itsellä haluja on yleensäkin vain oviksen aikoihin, eli noin viikon ajan kuukaudessa. Muu aika on haluttomampaa ja sen huomaa seksin laadussa.

Vastaus ap: n kysymykseen; mies on hoitanut meillä lapset usean vuoden ajan. Seksikertojen määrään tällä ei mielestäni ole ollut vaikutusta, sillä rankan päivän jälkeen mies saattoi käyttää seksiä rentoutumiseen. Lähinnä aktin laatu saattoi kärsiä ajoittain miehen väsymyksestä.

Vierailija
11/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen aviomies kirjoitti:

Jatkoa. Seksillä se avioliitto ja rakkaus säilyy eikä kotitöillä. Lisäksi olen huomannut, että seisomisongelmia alkaa tulla. Se johtuu siitä, että sille ei ole aktiivista käyttöä. On välillä hetkiä, jolloin seksiä on jopa 3 krt viikossa, jolloin aamuseosikit palaa ja kalukin toimii niinkuin pitääkin. Joskus kolmen viikon taon jälkeen spermaa ei tullut oikein mitään. Aktiivisemman jakson jälkeen palautuu normaaliin. Tämä ihan tiedoksi muihinkin perheisiin että seksi parantaa seksiä ja rakkautta ja auttaa kotitöistä.

Oletko koskaan kuullut itsetyydytyksestä? Vaimo ei ole mikään sinun masturbaattorisi.

Vierailija
12/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aviomies vielä kirjoitti:

Vaimoni se siellä? 😀Niinkuin vaimo auttaisi renkaiden vaihdossa, viemäreitten,tyhjentämisessä, lasten harrastuksissa, lumitöissä, nurmikonleikuussa, lasten koekuulusteluissa, läksyjen valvonnassa, laskujen maksut, autojen huollot, kodinkoneiden huollot, päiväkoti ja koulukuskaukset. Sitten teen ne normi kotityöt ruuat, tiskit ja pyykit. Lapsilla on kaikilla omat haasteensa ja vaatii jokapäivä ohjausta. Vaimolle jää aikaa räplätä kännykkää.

En ole vaimosi, sillä meillä minä leikkaan nurmikon, trimmeröin reuna-alueet ja leikkaan koristepensaat. Lumitöitä teen yhtä paljon kuin mieskin. Omat ja oman osan yhteisistä laskuista maksan. Mies kyllä hoitaa autojen huollot ja fiksaa kaikkea ja tekee myös rempat. Mä taas koskaan enemmän ja ainoana leivon. Mies pyykkää työvaatteensa (niin likaisia ettei mene muiden pyykkien kanssa). Mies siivoaa useammin kuin minä. Ja niin- minä olen se joka meillä on puutteessa. Silti en symppaa sinua vaikka tässä asiassa olen kohtalotoverisi.

Vierailija
13/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti en symppaa sinua vaikka tässä asiassa olen kohtalotoverisi.

Miksi sinua pitäisi sympata?

Vierailija
14/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä liikkunut hoitovapaalla paljoa muuta kuin seksi mielessä, ja joka ilta kun lapsi nukahti, halutti seksiä.

Mutten ollutkaan mitenkään väsynyt, ainoastaan tylsistynyt välillä.

Minut on kyllä kasvatettukin toisin, ja varmaan erilainen seksuaalisuus kuin monilla muilla naisilla, koska ei mulla mene halut oikein millään.

Elämäntilanteesta tai omasta henkisestä tilasta viis, niin yleensä haluan joka päivä.

-nainen

Vierailija
15/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat jo teinejä, mutta pidin kyllä aikoinaan yhteensä puolisentoista vuotta isyys-, vanhempain- ja hoitovapaita. Aina on ollut seksiä jotakuinkin samaan tahtiin, vaikka parhaimmillaan oli kolme alle viisivuotiasta talossa ja puuhaa riittävästi kummallekin vanhemmalle. Enpä voi sanoa, että hoitovastuu olisi vienyt seksihaluja.

Eikä vienyt kyllä vaimoltakaan.

Vierailija
16/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Ei minkäänlaista vaikutusta seksiin vaikka kuinka teen asiat valmiiksi. Vaimo saa omaa aikaa niin paljon kuin tarvii eikä silläkään merkitystä. Aina yhtä väsynyt ja kiukkuinen eikä seksi kiinnosta. Olen myös lopettanut aloitteiden tekemisen kokonaan kun syö itsetuntoa kerta toisensa jälkeen tulla torjutuksi. Vaimo myös ilmiselvästi iltaisin venyttää esim. Suihkuun menoa jotta kello olisi liian paljon seksin harrastamiselle.

Vierailija
17/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä, nainen, hoidan kaikki niin kutsutut miesten työt ja lisäksi ne naisten työt. Mieheni suunnilleen vaan käy töissä, pelaa ja vaatii seksiä.

Mä hoidan paperihommat (eli laskujen maksamisen, työtuntien ilmottamisen ym.), hoidan lisäksi lapsen, huolehdin että kaikilla on riittävästi kaikkea jne. Rasittavaa

Ap

Vierailija
18/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyysloman ja omaa osuuttani vanhempain vapaasta pidettäessä oli kyllä seksi mielessä vähintään yhtä usein kuin muulloinkin. Oli muuten varmaan leppoisinta aikaa mitä olen täysi-ikäisenä viettänyt. Ehti kokeilla kaikenlaisia uusia ruokaohjeitakin huomattavasti useammin kuin ennen lapsia.

Vaimon haluihin tauko lastenhoudosta ei kyllä mitenkään vaikuttanut. Kummallakaan kerralla ei seksiä tainnut olla kertaakaan.

Vierailija
19/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi pariudutte ja lisäännytte tyyppien kanssa, jotka ei selvästikään rakasta teitä?

Viittaan siis tuohon AP:n mieheen joka ei huolehdi perheestään ja kodistaan yhtään, vaan pelaa jotain pleikkaa kuin joku teinijonne äidin nurkissa ja sitten noi parin miesvastaajan vaimot, jotka eivät myöskään pidä osaltaan perhettä onnellisena, vaan pihtaavat seksiä ja räpläävät sohvalla puhelinta samalla kun toinen tekee about kaiken.

Ei tollaset pihtarit, puhelimenräplääjät ja maanisesti pelaavat lusmut rakasta ketään muuta kuin ehkä itseään.

Surullinen teidän puolesta, jotka olette tuollaisten kanssa yhteen ajautuneet ja nyt yritätte selvitä arjesta ja kaikesta yksin.

Talossa asuu toinenkin aikuinen, mutta eihän tuollainen mikään _kumppani_ ole.

Vierailija
20/22 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt ollu kuukauden vanhempainvapaalla ja oon vielä 3kk (olen siis mies). 4v ja 5kk lapset, eikä mua kyllä tää kodin pyörittäminen väsytä siinä määrin ettei seksiä tekis mieli. Toki olen monesti illalla väsynyt, mut kyllä väsyneenäkin seksiin aina riittää virtaa. Joskin mun tekee muutenkin seksiä mieli aina paitsi silloin kun oksennustaudissa roikun pää pöntössä. En oo koskaan huomannut että mitkään asiat oikeastaan vaikuttaisi seksihaluihin, aina tekee mieli vaan. Eli joo, ei mitään vaikutusta kyllä. Vaimon halut ehkä hieman parantuneet kun pääsi takaisin työelämään nyt, joskin hän onkin helpommin kotona ahdistuvaa sorttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi