Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelisitko lisää, jos..

Vierailija
02.05.2019 |

..opiskelemasi asia ei toisi uutta työnkuvaasi, ei muuttaisi työtitteliäsi tai työllistymismahdollisuuksiasi mihinkään eikä vaikuttaisi positiivisesti palkkaasi?

Työnantaja iski monisteet kouraan lisäkoulutukseen (jotka saanut muualta), vapaaehtoinen asia, mutta ei se vaikuttaisi työnkuvaani mitenkään eikä nostaisi sentilläkään palkkaani.
Koulutus työhöni ja alalle minulla jo on ja ekstraakin vielä. Ja työsuhteeni vakituinen eli lisäopiskelu ei sitäkään muuttaisi.

Jotenkin ärsyttää ja suorastaan vatuttaa, eri asia jos lisäopiskelu ja kaikki se vaivannäkö toisi jotakin konkreettista itselleni, mutta samaa se olisi sen jälkeenkin ja yhtä heikolla palkalla (sote).
Eikä edes puhuta mistään lyhyestä pikkurutistuksesta vaan 1v.mittaisesta ajanjaksosta, ehkä ylikin.

Huokaus😖

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa teen nyt niin. Erotuksena vain se, että opinnot kestävät 5 vuotta

Vierailija
2/7 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En opiskelisi ellei aihe kiinnostaisi itseäni tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelen, viimeinen kuukausi menossa 3 lukuvuotta takana. Raskas, antoisa ajanjakso päättymässä vihdoin. Nykyiseen työhön ei vaikuta, mutta kuka tietää mitä se jatkossa poikii.

Vierailija
4/7 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote-alallakin voi saada henkilökohtaisia lisiä, onko sulla ne jo kaikki? Tuollainen vuoden opiskelu kyllä kuulostaa niin suurelta sitoumukselta etten ihan heti rupeaisi siihen itsekään.

Vierailija
5/7 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelen koko ajan. Mikään ei muuta työnkuvaa, palkkaa eikä urakehitysnäkemiä välittömästi, mutta loppujen lopuksi kaikesta on ajan kanssa ollut paljon hyötyä. Myös rahallisesti ja urakehityksessä.

Vierailija
6/7 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se työnantaja sitten ajattelee että sun pitäis opiskella? Onko sen mielestä sulla siitä aiheesta jotain vajetta?

Vierailija
7/7 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala tuohon. T. eräs sote -alalta, joka kävi vuoden pilipalikoulutuksen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi