Lakkaako narsisti pommittamasta, kun on uusi kohde?
Olen ihmetellyt kun yksi tyyppi on vihdoin lakannut tavoittelemasta.
Kommentit (6)
Joskus kun itse paranee niin toisen "narsismikin" lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun itse paranee niin toisen "narsismikin" lakkaa.
Tää on muuten niin totta! Kun on saanut etäisyyttä ja sen myötä näkee asiat oikeassa perspektiivissä, narsistilla ei ole enää valtaa minuun. Ja näkee kuinka heikko yksilö se onkaan. Eihän sillä ole muuta kuin jatkuvat pelit ja pahuudet, joista se elää. Eikö ole ihan järkyttävän sääli? Koko sen elämä valuu hukkaan noihin peleihin ja manipulointeihin. Ei se tosin itse sitä tajua kuinka surkeaa elämää elää, kun noistahan se saa voimaa.
En vaihtaisi osaa en sitten millään vaikka olenkin se luuseri-uhri narsistin mielestä. Minulla on kyky katsoa asioita aina uudestaan uudesta näkökulmasta ja rakentaa uutta entisen tilalle, mutta narsisti on tuomittu ikuisesti noihin peleihin
Aamen!
Uusi kohde tietysti vie paljon aikaa ja energiaa, mutta narsisti ei välttämättä jätä kuitenkaan sitä edellistäkään, jos siitä vaan on jotain hyötyä. Tämä kyllä pätee myös osittain ihan tavallisiinkin ihmisiin.
Kyllä, poissa silmistä, poissa mielestä, varsinkin kun on jotain parempaa tekemistä, josta hän voi peilata ”omaa hyvyyttään”. Kun tätä kohdetta ei ole, saattaa tuo randomisti aina sohaista silloin tällöin.
Täytyy aina muistaa, että henkilö ei välttämättä ole narsistinen persoonallisuushäiriöinen, jos hän tapailee muutamaakin ihmistä samanaikaisesti, mutta narsistiselle tämänlainen tilanne taitaa olla ihan elämäntapa.
Olin huomannut tyypin itsekeskeisyyden ja muut narsistiset ominaisuudet, joten oli lakannut kiinnostamasta. Olin joskus huomauttanut hänelle tästä ennen kuin meni lopullinen into. Aina silloin harvoin jos hän teki jotain toisen eteen, hän muisti painottaa myöhemmin kuinka on tukenut. Tämän jälkeen hän laittoi monta kertaa viestiä, että olisi kiva jutella ja mulle kuuluu sitä ja tätä :D ei mennyt jakeluun ollenkaan että se sitten oli jo siinä. Ap