Onko kukaan teistä ikinä seurustellut intialaisen kanssa?
Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia ovat olleet? Minkälaiset arvot jne.
En oo koskaan tuntenut ketään intialaista sen paremmin, mutta kiinnostaa se kulttuuri.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys ei ole kovin korkeassa kurssissa.
Persuihinko verrattuna? Mites iso otos intialaisia sulla oli tässä tutkimuksessa ja miten valittuna?
Työn puolesta paljon tekemisissä... Paljon niitä yes yes tyyppejä, jotka lupaa enemmän kuin tekee. Toki poikkeuksiakin on.
En ole seurustellut, mutta olen kyllä tavannut kivoja intialaisia. Yksi kertoi, että kun olivat Intiassa eurooppalaisen tyttöystävän kanssa, tyttö ei oikein tykännyt poikaystävän äidin pomottamisesta. Tyttö oli siis itse ensin toivonut, ettei häntä kohdeltaisi kuin vierasta ja joutui sitten tyyliin keittiöorjaksi.
Ja olen myös sitä mieltä, ettei aksentti ole kovin viehättävä.
Joo se puhetyyli on ärsyttävä😂😂😂Ja epärehellisen olosi. Tottakai tummuus erottuu suomes, mut heti ku lähtee suomesta nii asia on päivastoin😂😂ja tottakai tumma iho antaa anteeks iho virheitä paljon😂mut enemmän Suomessa on kauniita ku intiassa
Miksi ne puhuu kieli kitalaessa? Ei siitä saa mitään selvää.
Aika vaikea mitään yleistyksiä antaa, että millaisia ovat. Olen ollut intialaisen mieheni kanssa yhdessä jo yli 10 vuotta. Osa hänen intialaisista kavereistaan ja sukulaisistaan on ihan kivoja ja osa taas ei niin kivoja. Oma mieheni on tietysti minusta ihana, siksihän olen hänen kanssaan näin kauan ollutkin.
...sanoo tö rally inglisin vääntäjä-persu (jolla rikosrekisteri todennäköisyydellä 0,3333)