Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Me kyllä exän kanssa nukuttiin saman peiton alla!” ja muita ”ex”-möläytyksiä...

Vierailija
02.05.2019 |

Olemme seurustelleet miehen kanssa vuoden verran. Miehellä on enemmän tai vähemmän hiljattain ilmennyt käsittämätön tarve vertailla minua ja suhdettamme ex-tyttöystävään.

Minä tarvitsen sängyssä (nukkuessani) sitä kuuluisaa omaa tilaa. Nukun selkä kumppaniin päin omalla puolellani OMAN peiton alla. Mies silloin tällöin houkuttelee minut lusikkaan, ja hetkeksi suostunkin, mutta eilen lähtiessäni lusikasta oman peittoni alle mies möläytti, että ”me kyllä exän kanssa nukuttiin saman peiton alla!”

Samalla tavalla on verrannut minua exäänsä keittiössä, kuinka ex AINA kuori perunat ennen keittämistä, ja jopa saunassa, ettei exä kestänyt löylyjä yhtä hyvin kuin minä (siis vissiin naisellisempi tapaus)...

Raivostuttavaa vertailua! Onko ihan normaalia? Mietin jopa, että haikaileeko exänsä perään vai onko tämä vain harmitonta mietiskelyä?

Olivat siis yhdessä viisi vuotta ennen minua, mies ehti olla sinkkuna puoli vuotta kunnes aloimme deittailla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että tukkii turpansa siitä eksästä. Tai ala keksimään huomautuksia hänen tekemisistään verrattuna sinun eksääsi.

Vierailija
2/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun eksä kyllä antoi mun nukkua rauhassa"

"Mun eksä kyllä osas kuoria itse perunansa mukisematta"

"Mun eksä kyllä toi mulle aina aamiaisen sänkyyn"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia vaan törkeetä. Kuulin, että ex oli möläytellyt musta nykyiselleen ja raivostuin. Mun tavat tekemiset ei kuulu millään tapaa exän nykysuhteeseen.

Vierailija
4/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin suoraan omalta mieheltäni, että onko ikävä entistä vai miksi pitää "koko ajan" siitä jauhaa. Hämmentyi hiukan, ei ollut edes tajunnut tekevänsä moista.

Vierailija
5/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vissiin sulata sitä, että kaikki parisuhteet eivät ole kopioita toisistaan. Joko oppii olemaan vertailematta tai sitten ei.

Vierailija
6/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on oikeesti tosi yksinkertaisia. Se nyt vaan on niin.

Vierailija
7/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun eksä kyllä antoi mun nukkua rauhassa"

"Mun eksä kyllä osas kuoria itse perunansa mukisematta"

"Mun eksä kyllä toi mulle aina aamiaisen sänkyyn"

Nauroin näille. Täytyy varmaan tosiaan antaa potut pottuina.

Ap

Vierailija
8/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo mies.

Vierailija
9/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi välillä antaa edes miehen nukahtaa lusikkaan ennen kuin vetäydyt oman peiton alle. Mies kaipaa selvästi kovasti fyysistä läheisyyttä ja kärsii kun et anna hänen tulle sängyssä ihokosketukseen. Miehesi nauttii tuosta varmasti yhtä paljon kuin seksistä. Ei se ole exän kaipuuta vaan toisen ihmisen läheisyyden kaipuuta.

Vierailija
10/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voisi välillä antaa edes miehen nukahtaa lusikkaan ennen kuin vetäydyt oman peiton alle. Mies kaipaa selvästi kovasti fyysistä läheisyyttä ja kärsii kun et anna hänen tulle sängyssä ihokosketukseen. Miehesi nauttii tuosta varmasti yhtä paljon kuin seksistä. Ei se ole exän kaipuuta vaan toisen ihmisen läheisyyden kaipuuta.

Voi ollakkin, mutta miksi se ex pitää tuoda sinne sänkyyn? Eikö miehellä riitä aivokapasiteettiä olla puhumatta existään?

Vierailija
11/13 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei vaan aina tajua näitä... Oma mieheni teki alkuaikoina joskus samaa kunnes huomautin asiasta. Eli tuskin tekee mitenkään ilkeyttään :)

Vierailija
12/13 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi eksä joka teki tuota. 

Kerran ärsytti niin paljon että vastasin että "No mun eksälläni oli isompi k* rpä ja se ei lauennut kolmessa minuutissa".

Se suhde tosin päättyi tuohon kun mies otti niin kovasti kierroksia, mutta olisi se päättynyt muutenkin. Oli kummallekin laastarisuhde.

Vierailija
13/13 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli yksi eksä joka teki tuota. 

Kerran ärsytti niin paljon että vastasin että "No mun eksälläni oli isompi k* rpä ja se ei lauennut kolmessa minuutissa".

Se suhde tosin päättyi tuohon kun mies otti niin kovasti kierroksia, mutta olisi se päättynyt muutenkin. Oli kummallekin laastarisuhde.

Mun nykyinen ei vertaa exään, kun sellaista ei oo, mutta itse vertailen mielessäni. Ja tämä pahenee vuosi vuodelta. Mitä tälle voi tehdä? Kaikki vinkit tervetulleita. Esim. tuo minkä lauoit ääneen pitää paikkansa meillä. Tosin kukaan ei saa minua sitä ääneen sanomaan.

Toisaalta tiedän, että vaihtamalla tuskin paranee. Plus40-ikäluokan miehet, joilla lapsia, ei kiinnosta. Uusperhekuvioon en halua.