Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan elämääni ja haluan sen jo loppuvan

Vierailija
02.05.2019 |

Vihaan niin paljon kaikkea elämässäni eikä juuri mikään siitä ole sellaista mitä voi muuttaa. Koska tämä kaikki voisi loppua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee hoitoon

Vierailija
2/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vihaan. Mutta tallaan täällä vielä ja ootan, jos jonain päivänä helpottaisi ja elämäni muuttuisi paremmaksi. Jää mun kanssa oottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mee hoitoon

En mene -Ap

Vierailija
4/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä muakaan haittaisi kuolla pois. Sitä odotellessa :)

Joku päivä onnistaa varmasti.

Vierailija
5/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Jos oikeasti haluaisit, et olisi enää täällä.

Vierailija
6/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Eikä elämässäni ole edes mitään erityisen kauheaa. Se vaan on tylsää ja merkityksettömän oloista. Aina välillä haaveilen aggressiivisista syövistä ja muista sairauksista jotka lopettaisivat tämän nopeasti.

Vierailija
7/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei ole noin yksinkertaista. Itse yritin itsaria opiskelijana viinalla ja lääkkeillä. Ei onnistunut mutta sain pysyvän maksavaurion. 

Sittemmin olen ajatellut sitä, että en voi tuottaa sitä tuskaa vanhemmilleni ja lemmikeilleni että lopetan elämän itse ennen aikojaan. Sen sijaan jos tulisi sairaus, sille ei ns. voisi mitään, joten olisi asiasta hyvä omatunto.

Vierailija
8/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee sitä ihmiset toivoo. Sitten kun meinaa kuolla niin toivoo, ettei kuoliskaan ihan vielä. Mä en tosin kerinnyt toivomaan mitään, vaan heräsin hämmästyneenä teholta.

Vierailija
9/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Eikä elämässäni ole edes mitään erityisen kauheaa. Se vaan on tylsää ja merkityksettömän oloista. Aina välillä haaveilen aggressiivisista syövistä ja muista sairauksista jotka lopettaisivat tämän nopeasti.

Sama täällä. En vain tykkää kivusta, joten... Jos pystyisi vain astumaan pois maailmasta ilman mitään kitumista, niin sen olisin tehnyt jo. 

Vierailija
10/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa viidenkympin virstanpylvästä, sen jälkeen kaikki muuttuu tasaisemmaksi. 

Vierailija
11/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo, mitä toivot. Syöpäkuolema voi olla todella kammottava.

Vierailija
12/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi muuttaa asioita, myös omaa ajattelutapaa. 

Vierailija
13/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei ole noin yksinkertaista. Itse yritin itsaria opiskelijana viinalla ja lääkkeillä. Ei onnistunut mutta sain pysyvän maksavaurion. 

Sittemmin olen ajatellut sitä, että en voi tuottaa sitä tuskaa vanhemmilleni ja lemmikeilleni että lopetan elämän itse ennen aikojaan. Sen sijaan jos tulisi sairaus, sille ei ns. voisi mitään, joten olisi asiasta hyvä omatunto.

Itse asiassa jos olisi aggressiivinen sairaus niin sua yritettäisiin painostaa hoitoon, olisi huono omatunto joka tapauksessa - Ap

Vierailija
14/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala toivomaan elämääsi asioita, mielellään mukavampia. Ja kyllä sinä leipääkin puremalla ehdit kuolemaan. Se on kaikille varmaa.

Vierailija
15/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Niin , sinulla on elämä mielestäsi tylsää. Toivot sairautta, voit saada sairauden ,jossa on jatkuvat valtavat kivut eikä niihin ole apua. Vähän olet tyhmä.

Vierailija
16/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala toivomaan elämääsi asioita, mielellään mukavampia. Ja kyllä sinä leipääkin puremalla ehdit kuolemaan. Se on kaikille varmaa.

Olisi ollut paljon mukavampaa kuolla, kun oli vielä onnellinen. Toisillekin olisi jäänyt parempi kuva minusta. Ap

Vierailija
17/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, eikä tarvitsisi kantaa vastuuta siitä jos lopettaisi elämänsä itse, koska kävi niin huono tuuri että sairastui, minkäs sille voi.

Vierailija
18/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
19/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kenen syytä se mahtaa olla?

Vinkki: Katso peiliin

Toinen vinkki: Suomessa on paljon mahdollisuuksia tehdä vapaaehtoistyötä, millä konkreettisesti autat muita tai jopa pelastat elämiä. Ei ole elämä tylsää eikä merkityksetöntä, kun ansiostasi elämiä kirjaimellisesti säästyy.

Vierailija
20/21 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestänne kohtuullinen aika, mikä pitäisi "yrittää"? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme