Onko muita joiden mielestä Sohvaperunat on tällä kaudella huonontunut ??
Oon jo pitkään tuntenut oloni vähän epämukavaksi mutta tuo Ylen Egenland-marginaaliohjelman nostaminen Sohviksiin on jo röyhkeää mainontaa :(
Kommentit (29)
se menee huonon näyttelimisen puolelle. Ei ole enää aitoa.
Mitä hauskaa on katsoa nukkumista? Syndroomatyypit pois.
Sanna ja Jari ovat parhaat, ranualaiset äiti ja tytär tylsimmät. Mutta joo, ehkä tullut jo liian monta kautta. Ja jatkuvasti seuraavat samoja ohjelmia, mielestäni ennen oli paljon satunnaisempia katsauksia.
Viime kaudella seurasin vähän puolilla valoilla niin on kiva taas katsoa. Uudet tyypit on joka kaudella saanu lokaa osakseen. Annetaan vähän aikaa löytää oma tyyli. En Sallista välittäny alkuun mut nythän hän on monen luettelossa suosikki. Uusista ne nauravat miehet on parhaita niin oma tyylinsä.
Vierailija kirjoitti:
Down-pariskunnasta saa sellaiset vibat, että heidät on otettu sarjaan mukaan vain siksi, että erilaisuutta pitää suvaita. Ihmisinä varmasti mukavia mutta eivät mielestäni sovi tämän sarjan formaattiin. En ole juuri seurannut aiempia kausia, joten minulla ei ole ihan selkeää käsitystä siitä, millaisia aiemmat kaudet ovat olleet. Parhaita pareja ovat mielestäni ne dalmatialaismiehet (Leo-koira ja Unelmahäät kauden ehdoton kohokohta!), Riihimäen nauruterapia-Simo ja kaverinsa sekä ne kaksi nuorta tyttöä, joiden nimiä en nyt muista.
Aijaa, minun mielestä sinä et ole ihmisinä mukava ja sen takia suosittelen psykiatrista pakkohoitoa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Down-pariskunnasta saa sellaiset vibat, että heidät on otettu sarjaan mukaan vain siksi, että erilaisuutta pitää suvaita. Ihmisinä varmasti mukavia mutta eivät mielestäni sovi tämän sarjan formaattiin. En ole juuri seurannut aiempia kausia, joten minulla ei ole ihan selkeää käsitystä siitä, millaisia aiemmat kaudet ovat olleet. Parhaita pareja ovat mielestäni ne dalmatialaismiehet (Leo-koira ja Unelmahäät kauden ehdoton kohokohta!), Riihimäen nauruterapia-Simo ja kaverinsa sekä ne kaksi nuorta tyttöä, joiden nimiä en nyt muista.
Aijaa, minun mielestä sinä et ole ihmisinä mukava ja sen takia suosittelen psykiatrista pakkohoitoa sinulle.
Kukakohan se tässä vaikuttaisi olevan psykiatrisen pakkohoidon tarpeessa? :D
Tänään kuluvan kauden viimeinen jakso. Jotain huhuja on kiertänyt, että Jarno ja Perttu dalmiksineen olisivat jättämässä sarjan. Toivottavasti eivät ole - jos siis uutta kautta ollaan pukkaamassa - mutta toisaalta he ovat olleet sen verran monella kaudella, että en ihmettele, jos koko kansan pottuna olo alkaa jo kyllästyttää.
Harmi kyllä jos "dalmisjengi" poistuu, kuuluvat suosikeihin.
Vierailija kirjoitti:
Ne ohjelmaan erilaisuuden takia lisätyt vammaiset voisi ainakin poistaa. Ei niin mitään viihdearvoa. Sama juttu sen viisihenkisen uuden perheen kanssa, tylsiä.
Niillä vammaisillahan on hauskoja juttuja ja hyvä piikki keharivihaajien lihassa että ovat ruudussa. Perhe on liian vähän outo, tavallaan tajuaa että se kloonimaisuus on nostanut ne sinne, mutta tillalla kyllä voisi olla muitakin. Vaikka sitten turkulaispoikien kaltaiset äijät, joilla on herutusarvoa.
Egendland on kivan suomalaiskansallinen ohjelma. Norjassa pyörii jatkuvasti samanlaisia, ovat niin isänmaallista porukkaa ja ylpeitä kaikista kylistä ja tapahtumistaan.
Jotainhan siinä perheessä täytyy olla, kun jengi on jatkuvasti kommentoimassa heitä ja keksimässä lempinimiä. Ensin oli Klooniperhe ja nyt Mikki Kausteen kaksoisolennot...mitäköhän seuraavaksi? :D