Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko voinut uskoa että Suomeen saadaan kovan luokan poliitikko jolla on lempinimi "mestari"

Vierailija
02.05.2019 |

Miltä tällainen ajatus olisi tuntunut vaikkapa 2006 presidentivaalin aikoihin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Jos mestaruuksia juhlitaan juoksemalla alasti altaaseen, yksi katsotuimmista tv-sarjoista on tempparit, luetuin lehti Seiska ja suosituin palsta AV, ei joku mestarinkinki hämmästytä yhtään.

Vierailija
2/14 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä. Pahoinvoinnin lisääntyesssä ihmiset alkaa kiinnittää toivoaan tälläisiin ilmiöihin. Tässä näkee, kun hyvinvoinnista leikataan. Ihmiset takertuu utopioihin, hakee näennäisen helppoja ratkaisuja, kiinnittyy johtajaan joka lupaa sitä tätä tuota ja on vakuuttavan oloinen. Tajuamatta, että vaikka ne ra jat laitettais kiinni ja jokainen väärän värinen ajettaisiin täältä pois, niin ne rahat ei heidän hyvinvointiin siirry tuosta noin vaan.

Ja kyseisen "mestarin" seuraaminen kaikki siinä ympärillä, on mun mielestä aika kammottavaa. Tässä opn jotain sairasta, joka vaan odottaa päästäkseen kunnolla valloilleen. Milloin tulee ruumiita, mellakoita tms,. se on vaan ajan kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Marco de Wit on aika mestari.

Vierailija
4/14 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä. Jos mestaruuksia juhlitaan juoksemalla alasti altaaseen, yksi katsotuimmista tv-sarjoista on tempparit, luetuin lehti Seiska ja suosituin palsta AV, ei joku mestarinkinki hämmästytä yhtään.

Oliko tuollaista jo 10-20 vuotta sitten?

Vierailija
5/14 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan lainausmerkeissä ja pienellä alkukirjaimella.

Vierailija
6/14 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yllätyn vasta sitten kun suomessa politikot saa jotain järkevää aikaiseksi. 

Vierailija
7/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut

Vierailija
8/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Sen verran ilen keskustelupalstoja lukenut, että olen nähnyt joidenkin ihmisten menevän vähän yli jutuissaan.

Netin ulkopuolella ei kukaan tuota käytä.

Vierailija
9/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sellaista ole. On vain yksi pakkomielteinen av-spämmääjä joka ei itse asioista ymmärrä mitään, imeskelee vain "mestarinsa" henkilökohtaisia osia.

Vierailija
10/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain ihmettelen että kun mestari liikkuu kaupungilla, naisväki pystähtyy osoittamaan kunnioitusta

Vierailija
11/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sellaista ole. On vain yksi pakkomielteinen av-spämmääjä joka ei itse asioista ymmärrä mitään, imeskelee vain "mestarinsa" henkilökohtaisia osia.

Onko tämä sama spämmääjä kirjoittanut netin ja h o m m a foorumin täyteen Mestaria nuoleskelevia viestejä? Niitä on vähintään kymmenä tuhansia.

Vierailija
12/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään häpeä Il Ducen, Rakastetun Johtajan, Isä Aurinkoisen, Führerín ja muiden vastaavilla lempinimillä kunnioitettujen poliitikkojen joukossa.

Vierailija
13/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut saa katoamaan nopeasti kutsumalla mestaria totuudenmukaisesti sivariksi.

Vierailija
14/14 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun tietäisi minkä alan mestari kyseinen kaita pulkannaru on. Ei vakuuta sitten yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän