Onko tämä lopun alkua?
Olen ollut parisuhteessa viimeiset kolme vuotta. Suhteen alussa läheisyyttä ja seksiä riitti, jopa päivittäin.
Nyt seksin määrä on vähentynyt huomattavasti 1-3 kertaa per viikko. Tuntuu hieman siltä että hän ei enää koe niin paljoa vetovoimaa minuun ja hänen sekskhalunsa ovat laskeneet.
Seksi on aina ollu erinomaista ja hän saa useita orgasmeja per kerta.
Itse koen hänet erittäin seksikkääksi ja tekisi mieli harrastaa seksiä aina kun näemme.
Onko tämä vain ohimenevä vaihe vai tuleeko tähän tottua? Vinkkejä, kokemuksia?
Kommentit (7)
Kyllä seksin määrä vaihtelee ollen parisuhteen eri vaiheissa. Se on ihan normaalia. Se, onko kyseessä lopun alku, on asia jota sinun tulisi kysyä suhteen toiselta osapuolelta, ei meiltä täällä.
Seksinkö takia olet suhteessa, jos sen väheneminen on lopun alkua? Siinä tapauksessa lähde jo.
Älä vaan tee sitä virhettä, että eroat vain siksi kun ette enää nai kuin kanit.
Sama tulee vastaan seuraavassakin suhteessa ja sitä seuraavassa ja sitä seuraavassa...
Sama homma itselläni, mutta olen nainen. Mies ei tee enää aloitteita kovinkaan usein.
Väitän, että jos nainen saa monta kertaa seksissä ja nimenomaan helposti, niin ihan varmasti hän sitä myös haluaa. Jos itse saisin suurin piirtein selällään makaamalla monta orkkua, niin varmasti haluaisin joka päivä. MUTTA jos en oikeasti saisi vaan teeskentelisin saavani, jotta mies tulisi nopeammin, niin viimeistään parin vuoden jälkeen iskisi väsymys, kyllästyminen ja toivottomuus.
joka kerta USEITA orgarsmeja? taitaa feikata orgasmit koska ei uskalla sanoa sulle suoraan, että joku seksissä mättää. Ei myöskään jaksa enää yrittää seksiä kun kerta pari viikkoon, koska ei ole sen arvoista.
N, 27
Se on elämää, tervetuloa siihen! Ihminen kasvaa koko ajan, muuttuu ja vanhenee. Parisuhteet muuttuu ajanmyötä. Ala käydä osittain kädellä, ehkä helpottaa oloa.