Säilytätkö hienompaa alkoholipulloa siinä pahvisessa tötsissään?
Kuuluuko hienompi pullo säilyttää ilman vai sen tötsin kanssa jossa sellaiset myydään? Mies kerää ne pahvijutut kaapin päälle ja pullot laittaa kaappiin, mutta eikö ne kolhiudu ilman sitä suojaa?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ne pahvitötsät kuuluu pahvinkeräykseen. Pullot kaappiin. En keksi montaakaan juntimpaa asiaa kuin pulloilla tai niiden pahvipakkauksilla (voi jeesus ..) "sisustaminen".
Minä keksin. Esimerkiksi sisustusratkaisujen arvosteleminen vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pahvitötsät kuuluu pahvinkeräykseen. Pullot kaappiin. En keksi montaakaan juntimpaa asiaa kuin pulloilla tai niiden pahvipakkauksilla (voi jeesus ..) "sisustaminen".
Nimität siis pahvipakkauksia sisustusratkaisuksi?
Avaamattomat pullot varastossa ovat niissä pahvi/metalli/ym. tötsissään.
Avatut pullot baarikaapissa ovat ilman ja törpöt roskikseen.
Nuo tyhjät pakkaukset esillä ovat todella noloja.
Ne lasipullot lasikeräykseen. Sisältö pitää kaataa pois ensin.
Teoreettinen kysymys, sillä mulla alkoholi ei säily niin kauan, että ehtisin pakkauksia miettiä...
olet ostanut isot määrät kossua ja en ole koskaan saanut mitään laatikkoa mukaan alkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimität siis pahvipakkauksia sisustusratkaisuksi?
Edellinen kommentoija niin teki (sinä?). Minulla ei ole asiasta mielipidettä.
En osta alkoholia säilytettäväksi, vaan juotavaksi. Pullojen säilyttely on junttia.
Tuossa pahvilaatikossahan nuo Pirkka-oluet säilyy ihan hyvin, nätti sininen laatikko....tai säilyy ja säilyy ;D
jos voittaisin lotossa raha ja ostaisin kalliita juomia, jotka ovat kauniin näköisistä pulloissa ja pullot laitan kirjahyllyyn, niin tottakai otan laatikosta pois. todennäköisesti juomat laittaisin johonkin kaappiin ja sama jättää laatikoihin, jos ylipäätään tulee mitään laatikkoa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pahvilaatikossahan nuo Pirkka-oluet säilyy ihan hyvin, nätti sininen laatikko....tai säilyy ja säilyy ;D
Mä tykkään enemmän siitä punaisesta, samaa sävyä sohvan kanssa.
Viskit ym. tummat arvokkaammat juomat kannattaa avaamisen jälkeenkin säilyttää siinä pahvipakkauksessa. Valo vaikuttaa juoman makuun ajan kuluessa. Tietysti jos vetää sen pullon parissa päivässä niin sitä ongelmaa ei tuu.
En tietoisesti, mutta usein konjakki on tuossa pahvipakkauksessa meillä kaapissa. Harvoin tulee otettua naukut.
Kyllä vain! Mieheni luulee, että kirjahyllyn päällä oleva kotelo on tyhjä (muisto hänen kummitädiltään), mutta pidänkin omaa piilopulloani siellä...