Mitä tekisitte tilanteessani? Aloitan kaiken puhtaalta pöydältä keski-ikäisenä
Olen kamppaillut terveysongelmien kanssa ja kokenut ihmeparantumisen (älkää kysykö sen enempää, se on epäolennaista). Nyt olen siis lievästi sanottuna innoissani. Ongelmanani on tosin että minulla ei ole oikein mitään muuta kuin sopivasti vaatteita ja ihan kiva asunto. Ei siis rahaa, ei työtä, ei koulutusta, ei ystäviä. Ainoastaan vilkas mielikuvitus, kohtalaisen hyvät sosiaaliset taidot ja monipuolinen huumorintaju. Elämässäni ei ole sisältöä, mutta toisaalta ei velvollisuuksiakaan.
Kommentit (4)
Alottaisin töiden etsinnällä. Mitä vain, vaikka osa-aikaista. Pitkällä tähtäimellä hankkisin koulutuksen, Mutta ennen sitä olisi hyvä säästää ja muutenkin tehdä töitä opiskelun lomassa. Näiden kautta rakennetaan sosiaalista verkkoa.
Katsoisin, mitä aloja on tarjolla syksyn yhteishaussa ja mikä niistä kiinnostaisi. Yrittäisin pyrkiä sitä opiskelemaan.
Etsisin Facebookista aktiivisia harrasteryhmiä ja osallistuisin heidän tapaamisiin. Menisin MLL:tä tai muulta järjestöltä kysymään, miten toiminnassa voi olla avuksi. Näin alkaisi sosiaalinen verkosto rakentua.
Keräisin vähän rahaa ja lähtisin kiertämään maailmaa joksikin aikaa. Sitten hankkisin jonkinlaisen koulutuksen.