Tapasin nelikymppisen miehen, joka ei ole koskaan ollut kuuntelemassa elävää musiikkia!
Ei konsertissa, keikalla, festarilla, ei missään. Jossain torilla tai kadulla kuullut ohimennen, mutta ei siis koskaan ole menemällä mennyt kuuntelemaan elävää musiikkia.
Näin ainakin väitti. Vedättiköhän?
Kommentit (12)
Mun mies on 50 eikä ole koskaan käynyt ikeassa.
Pidätkö itse musiikista? Kuunteleeko mies mitään kotonakaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan mies ole, ja on 38. En ole pitänyt mitenkään omituisena.
Miksi ei? Tuo tapaamani mies kuitenkin kuuntelee musiikkia ja pitää siitä. On ehkä hieman arka, että johtuisiko siitä.
Tässä toinen sellainen ellei jotain baaria lasketa.
M40
Vierailija kirjoitti:
M40
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole koskaan ikessa käynyt, miksi mun ikeassa pitäis käydä?
Rihkamakauppa siinä missä muutkin halpiskaupat.
Miksi elävää musiikkia pitäis mennä kuuntelemaan, radiosta tulee juuri samaa musiikinrämpytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Miksi et?
Vaikea sanoa miksi. Ei kai vaan koskaan kiinnostanut tarpeeksi. En fanita mitään bändiä tai artistia niin paljon että olisi "pakko" päästä näkemään livenä tai että olisin valmis tuhlaamaan satoja euroja siitä huvista. Plus en erityisemmin pidä kauheasta ihmisruuhkasta vaan olen mieluummin pienemmässä porukassa hyvien ystävien kanssa tai sitten ihan vaikka yksin.
Minä olen yli 50 ja olen käynyt konsertissa yhden kerran, Harwall Areenalla. Inhosin ihmisjoukkoa, sen käyttäytymistä, ulinaa, kiljumista, käsien hakkaamista, tungeksimista, hajua ja kännyköiden valoja. Musiikki oli klassista laulamista, joten voin vain kuvitella, miten kauheaa olisi rock-konsertissa tai keikalla, jossa ihmiset saavat seistä ja vaeltaa ympäriinsä.
Minulla on kotona suuri musiikkikokoelma. Elävää musiikkia en tarvitse enkä halua.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi elävää musiikkia pitäis mennä kuuntelemaan, radiosta tulee juuri samaa musiikinrämpytystä.
No sitä just, miksi kenenkään pitäisi sen enempää käydä kuuntelemassa musiikkia kuin ikeassakaan? Kuka nyt mistäkin tykkää.
Itse käyn keikoilla nautiskelemassa kokonaisvaltaisesta taide-elämyksestä sen miehen kanssa, joka ei koskaan käy ikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi elävää musiikkia pitäis mennä kuuntelemaan, radiosta tulee juuri samaa musiikinrämpytystä.No sitä just, miksi kenenkään pitäisi sen enempää käydä kuuntelemassa musiikkia kuin ikeassakaan? Kuka nyt mistäkin tykkää.
Itse käyn keikoilla nautiskelemassa kokonaisvaltaisesta taide-elämyksestä sen miehen kanssa, joka ei koskaan käy ikeassa.
Minä käytän sen ajan hyödyllisempään tekemiseen mikä kuluisi festarireissuun.
Teen itse huonekalut suurimmaksi osaksi, joitakin on pakko kaupasta ostaa, mutta kotimaista nekin pitää olla.
Taide-elämyksiä saan ihan kotitekoisina, kumppani pitää siitä huolen, osaa muutakin kuin kynsiä viilata ja viiniä lipittää.
Ei munkaan mies ole, ja on 38. En ole pitänyt mitenkään omituisena.