Ennusta minulle!
Kommentit (14)
Näen sinulle muutosta työelämässä. Hiukan vie aikaa sopeutua uusiin työtehtäviin, mutta pienien vastoinkäymisten jälkeen alkaa sujua. Parisuhderintamalla ei ole suurempia muutoksia. Omaisuusasioissa kehoitan varovaisuuteen ja välttämään suuria investointeja.
Alma-
Vierailija kirjoitti:
Näen sinulle muutosta työelämässä. Hiukan vie aikaa sopeutua uusiin työtehtäviin, mutta pienien vastoinkäymisten jälkeen alkaa sujua. Parisuhderintamalla ei ole suurempia muutoksia. Omaisuusasioissa kehoitan varovaisuuteen ja välttämään suuria investointeja.
Alma-
Millaista työtä luvassa? Entä ystävyyssuhteet, tulenko löytämään ystävää?
Ennustan, että tulet olemaan hyväuskoinen jatkossakin. Tumma ennustaja tulee ja vie rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alma-Millaista työtä luvassa? Entä ystävyyssuhteet, tulenko löytämään ystävää?
Työ on aluksi määräaikaista. Minulle ei valitettavasti näytetä kovin tarkasti työn sisältöä, mutta sillä on jotakin tekemistä tietokoneiden kanssa. Ystävyyssuhteiden solmiminen aikuisiällä ei ole kovin helppoa, vaan vaatii aikaa. Löydät vähitellen ystävän harrastuksen parista.
Alma-
Minullekin!
Mitä näet uudesta miehestä elämässäni?
Onko suhteella millainen tulevaisuus?
Hei, pystyisitkö katsomaan minullekin? Haluaisin tietää, tuleeko taloudelliseen tilanteeseeni parannusta? Kiitos jos katsot.
Olet työskennellyt kovasti ja mietit, miten vielä paremmin voisit hyötyä erikoistaidoistasi. Mietit ehkä oman yrityksen perustamista? Mietit myös, voisiko tämä auttaa hallinnan tunteen saamisessa omassa elämässä - että olisit itse vastuussa kaikesta ja saavuttaisit henkisen tasapainon, jota kovasti etsit. Neuvoni on, että etsi käsiisi mentor, joka voi vastata kysymyksiisi konkreettisesti ja/tai yleisellä tasolla. Onnea matkaan.
(ennustin Sinulle tarot-korteista)
Vierailija kirjoitti:
Olet työskennellyt kovasti ja mietit, miten vielä paremmin voisit hyötyä erikoistaidoistasi. Mietit ehkä oman yrityksen perustamista? Mietit myös, voisiko tämä auttaa hallinnan tunteen saamisessa omassa elämässä - että olisit itse vastuussa kaikesta ja saavuttaisit henkisen tasapainon, jota kovasti etsit. Neuvoni on, että etsi käsiisi mentor, joka voi vastata kysymyksiisi konkreettisesti ja/tai yleisellä tasolla. Onnea matkaan.
(ennustin Sinulle tarot-korteista)
Hei, kenelle tämä oli tarkoitettu?
Alma, voisitko minulle myös? Terveys ja yleisesti tuleva kiinnostaa. Kiitos.
Tulet löytämään ihanan naisen tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Ennustus: tulet saamaan hyvin vähän ennustuksia.
Pieleen meni näköjään. :D
Vierailija kirjoitti:
Minullekin!
Mitä näet uudesta miehestä elämässäni?
Onko suhteella millainen tulevaisuus?
Rakkautta, mutta myös ongelmia terveyden tai tunnepuolen kanssa. Olet voimakas ja päätät itse miten edetä.
Mitä ALMA ennustaa minulle elämääni?
Kiitos!
Ennustus: tulet saamaan hyvin vähän ennustuksia.