Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohut penis on kirous, jota en toivoisi edes pahimmalle vihamiehellenikään

Vierailija
01.05.2019 |

Ahdistaa ja aiheuttaa ongelmia seksissä. Vituttaa ja masentaa masturboidessa. Saa itsetuhoisiin ajatuksiin peilistä itseään katsellessa.

Mitään muuta en toivoisi kuin paksun peniksen itselleni. Kaikki muut nykyiset heikkouteni saisivat jäädä, jos tuon vain saisin. Mutta kun en saa. Siksi tämän kanssa olisi opittava elämään, mutta en tiedä pystynkö siihen ikinä.

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä munkin kokemuksen mukaan, moni sen ison haluaisi. Vaan se keskikoko kun on siinä 14 cm ja ympärys siinä 12 cm. Niin monen pitää tyytyä pienempään, onneksi ihan kaikki ei sen isonkaan perään ole. T. Pili 14/11.

Vierailija
22/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä munkin kokemuksen mukaan, moni sen ison haluaisi. Vaan se keskikoko kun on siinä 14 cm ja ympärys siinä 12 cm. Niin monen pitää tyytyä pienempään, onneksi ihan kaikki ei sen isonkaan perään ole. T. Pili 14/11.

Se että naiset haluavat isoa, on enemmän naisten ongelma. Vain pieni osa peniksistä kun on isoja, eli niitä riittää vain harvoille onnekkaille naisille. Loput joutuvat joko tyytymään keskikokoiseen/pieneen tai sitten olemaan ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53v. johtavassa asemassa oleva puuma. Kyllä miehen kalun koko merkitsee. Ennen olin häveliäämpi ja yritin kautta rantain selvittää kalun kokoa. Se oli kuitenkin vaikeaa, koska lepotila- ja erektiomittojen välillä ei ole mitään selvää yhteyttä. Nykyisin kysynkin asiasta suoraan ennen kuin suhteeseen lähdetään. Minimimitat on  17 cm/15 cm. Eihän se pelkkä koko vielä riitä, vaan kestävyyden ja seksiteknikan  pitää olla myös miehellä hallussa. Epävarma soheltaja, joka laukeaa alle 10 min, ei saa jatkoa. En myöskään lähde nuoria opettamaan.

Varmasti olen poikkeus. Nuorilla naisilla, jotka on pari- ja perhesuhdemielessä liikkeellä, tuskin tällaiset asiat on niin tärkeitä kuin minulle, joka hakee vain ja ainoastaan seksinautintoja.

Mitoiltani kyllä kuta kuinkin riittäisin, mutta epäilen ettei yhdynnässä kestävyyteni riittäisi yli 10 minuuttiin vaikka ajattelisin Margaret Thatcheria tai panssarivaunuja. Täytyy varmaan olla sitten ilman.

Vierailija
24/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on muistaakseni joku 15 cm ympärys. En pidä paksuna, mutta en myöskään ohuena. Kai tämä on ihan normikokoinen, kun naisiltakaan ei ikinä mitään kommenttia ole tullut. Eli sanoisin, että tuon kokoinen ainakin riittää naisille ehkä vähän ohuempikin.

Ahaa. Kiva tietää. 

Oma ympärykseni on 10 cm tai ehkä hieman alle. En ole tietenkään koskaan saanut kehuja, mutta haukkuja, naurua ja hylkäämisiä sitäkin enemmän. Ei uskoisi, että viisi senttiä voi pilata ihmisen elämän.

Vierailija
25/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulle sattunut kummia naisia. Mulle on vaan ne kaksi naista sanonut siitä. Ja nekin päissään ja riidan tuloksena, että oot sitten vielä pieni munainen paska. Toiselle kyllä kelpasin ihan suhteeseenkin, mutta en kai sitten kuitenkaan. Joo se 5 cm on ympärysmitassa paljon. On mullakin tää levossa vehkeet, kun kaks viinirypälettä ja prinssinakki. En näyttele. T. Pili 14/11

Vierailija
26/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on sattunut. Mulle olisi varmaan yksikin riittänyt, kun en ole mikään perinteinen horjumaton vahva mies vaan otan tämmöiset kokemukset herkästi itseeni ja jään pohtimaan niitä ikuisiksi ajoiksi. Itsetunto kun ei ole koskaan erinäisistä syistä ollut mikään vahvin niin sitten, kun siihen päälle lisätään itsestä johtumattomista ominaisuuksista johtuva pilkka ja arvostelu on se ainakin mulle kuin puukkoa kylkeen tyrkkäisi.

Vierailija
27/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska juttu. No pärjätään me ilman naisiakin, kun ei kelvata. Maksulliset on yksi vaihtoehto. Eivät välitä sen koosta tai muistakaan kyvyistä, kunhan mies vaan osaa käyttäytyä, on siisti ja maksaa.

Vierailija
28/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+iässä osa romahtaa naiset usein vagina kasvaa eikä kohtia reenata kun muutenki mies kyllästyttää.seksi vähenee entisestään vain avioseksiksi tehtä mies nyt joskus saa

Vierailija
29/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Nyt on jo muutakin vikaa kuin kehittymätön genitaali.

Vierailija
30/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uyyy kirjoitti:

40+iässä osa romahtaa naiset usein vagina kasvaa eikä kohtia reenata kun muutenki mies kyllästyttää.seksi vähenee entisestään vain avioseksiksi tehtä mies nyt joskus saa

"Vagina kasvaa" XD

Nyt ei ole oltu biologian tai anatomian tunneilla hereillä. Vagina ei todellakaan kasva! Synnytyksissä voi venähtää tai väljentyä, jopa revetä, mutta eiköhän sekin ole väliaikaista ja viimeistään lantionpohjajumpalla korjattavissa.

Toisekseen kyllä se on ihan sinun henkilökohtainen helvettisi jos vaimosi on kyllästynyt sinuun tai seksiin kanssasi. Itse en ole koskaan kieltäytynyt seksistä suhteessa, enkä tule kieltäytymäänkään, jos sitä vain tarjolla on. Himot on vähintään yhtä pahat kuin teininä.

Olen kyllä 53 v puuman kanssa täsmälleen samaa mieltä ihannemitoista, tai minimimitoista.

Ottakaa nyt hyvä tavaton mittanauha ja katsokaa, millainen se 10 cm on ympyränä! Onhan se järkyttävän ohut.

Vierailija
31/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

No on tuo todella ohut.

Miten olet kokenut sen haittaavan seksissä? Harva nainen kehtaa valittaa. Jos ei suostu tapaamaan uudestaan niin sitten voit kyllä päätellä jotain.

Pahinta on, jos on kehnon kokoinen JA mies on osaamaton / itsekäs seksissä. Ethän sinä ole?

Miten se masturboidessa muka haittaa?

Ei siinä nyt mikään harmittelu auta, se on mikä se on. Paska tuuri geenilotossa.

Etsi nainen, jolle yhdyntä ei ole tärkeintä, ja opettele tyydyttämään hänet käsin ja suulla. Voittehan ottaa dildoja mukaan leikkeihin. Täällä miehet kehuvat jatkeitakin. Joku nainen niistäkin kai sitten pitää.

Minulle tuo olisi dealbreaker, monelle ei ole. Eihän kaikille seksi edes ole tärkeää.

No just. Tilastollisesti 11 cm ympärys on keskitasoa. Mutta mikäli palstamummeleita on uskominen, niin se taitaa olla lähempänä 17 cm...

Miksi minua kiinnostaisi, mikä on keskitaso? Ihan sama kuin minä sanoisin, että naisten keskimääräinen rintojen koko on vaikkapa B-kuppi, ja sinä sanoisit, että tykkäät D-kupista. En minä alkaisi jankata, että B:n on kelvattava kun se on keskitasoa.

On muuten tullut tuollainen paksumpikin koeajettua, 17 - 18 cm paksuinen. Se oli kyllä jo liian paksu.

Vierailija
32/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

No on tuo todella ohut.

Miten olet kokenut sen haittaavan seksissä? Harva nainen kehtaa valittaa. Jos ei suostu tapaamaan uudestaan niin sitten voit kyllä päätellä jotain.

Pahinta on, jos on kehnon kokoinen JA mies on osaamaton / itsekäs seksissä. Ethän sinä ole?

Miten se masturboidessa muka haittaa?

Ei siinä nyt mikään harmittelu auta, se on mikä se on. Paska tuuri geenilotossa.

Etsi nainen, jolle yhdyntä ei ole tärkeintä, ja opettele tyydyttämään hänet käsin ja suulla. Voittehan ottaa dildoja mukaan leikkeihin. Täällä miehet kehuvat jatkeitakin. Joku nainen niistäkin kai sitten pitää.

Minulle tuo olisi dealbreaker, monelle ei ole. Eihän kaikille seksi edes ole tärkeää.

No just. Tilastollisesti 11 cm ympärys on keskitasoa. Mutta mikäli palstamummeleita on uskominen, niin se taitaa olla lähempänä 17 cm...

Miksi minua kiinnostaisi, mikä on keskitaso? Ihan sama kuin minä sanoisin, että naisten keskimääräinen rintojen koko on vaikkapa B-kuppi, ja sinä sanoisit, että tykkäät D-kupista. En minä alkaisi jankata, että B:n on kelvattava kun se on keskitasoa.

On muuten tullut tuollainen paksumpikin koeajettua, 17 - 18 cm paksuinen. Se oli kyllä jo liian paksu.

Veikkaan ettei oma värkkisi ole sieltä tiukimmasta päästä ;D

Semmoiset naisvihat sitten siellä. Ahdistaako, kun naisten ei enää tarvi olla vain keittiössä ja aviomiestensä vallan alla?

Vierailija
33/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Ottakaa nyt hyvä tavaton mittanauha ja katsokaa, millainen se 10 cm on ympyränä! Onhan se järkyttävän ohut.

Tuntui oudolta, mutta tein juuri näin ja toden totta 10 cm on todella pieni ympärys. Luulin sen olevan paljon enemmän, kun tälläkin palstalla on toitotettu sen olevan lähellä keskiarvoa. En ole ikinä onneksi noin pientä "luonnossa" kohdannut ja voin kuvitella, että ei tuon kokoisella kyllä kenellekään nautintoa tuoteta.

Vierailija
34/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Tuntui oudolta, mutta tein juuri näin ja toden totta 10 cm on todella pieni ympärys. Luulin sen olevan paljon enemmän, kun tälläkin palstalla on toitotettu sen olevan lähellä keskiarvoa. En ole ikinä onneksi noin pientä "luonnossa" kohdannut ja voin kuvitella, että ei tuon kokoisella kyllä kenellekään nautintoa tuoteta.

Ahaa, tuntui oudolta siis. Voisitko kuvailla vielä tarkemmin fiiliksiäsi.

T. Kiinnostunut

Vierailija
35/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Mutta oletko kohdannut noin pientä "kaupungissa"?

Vierailija
36/157 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä äijä pitkä p aska juttuinesi!

Puuma 53v

Vierailija
37/157 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, taisi kolahtaa kisulia arkaan paikkaan.

Vierailija
38/157 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tämäkään 11 cm ympärysmittaa, ole juuri sen kummempi. En usko, että keskikoko olisi 11,66 cm. Olen nähnyt elämässäni alastomia miehiä, varmaan monta sataa ja se lepokoko saattaisi olla sen noin 12cm ympärys. Pituus on varmaan sen 10cm molemminpuolin, siis normaali ja levossa.

Vierailija
39/157 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ohut on joidenkin naisien kanssa ongelma. Mulla on iso penis, erektiossa 20,5 cm pitkä ja ympärysmittaa on 16,6 cm. Tasapaksu ja suora, tatti 5,5 cm leveä. Silti olen ollut naisten kanssa, joille ei tuota mitään ongelmaa ottaa sitä sisäänsä. Joskus on tuntunut kuin löysää puuroa panis, joten paljon paksumpikin menis. On toki ollut myös niitä joille se tuottaa kipua ja yhdyntä ei oikein onnistu. Yleensä kyllä nainen siihen tottuu, kun malttaa harjotella. Miehen täytyy vaan ymmärtää asia.

Vierailija
40/157 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Mutta oletko kohdannut noin pientä "kaupungissa"?

En usko, että monikaan tuollaisia ns. kynämunia pääsee kohtaamaan vaikka niitä onkin selvästi olemassa. Miksi tuollaisen omistaja lähtisi omaa alikehittynyttä vehjettään näytellemään, kun todennäköisyys huonolle kokemukselle on niin suuri? Siksi varmaan monelle naiselle tulee shokkina miten pieni tuollainen 10-11 cm ympärys onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi