Neuvoja miehen löytämiseen irl
Aika loppuunkulutettu aihe tällä palstalla mutta yritetään vielä.
Mitkä paikat, mitkä harrastukset, millaiset tapahtumat, miten kannattaisi pukeutua, käyttäytyä etc? Olen kolmekymppinen hoikka nainen eikä biletys kiinnosta. Kriteereitä ei juuri ole.
Kommentit (26)
Työkkärin odotushuone tai kuntouttava työtoiminta. Työttömät miehet eivät yleensä kelpaa naisille mutta jos sinä heidät huolit niin saanti on lähes varmaa.
Lähde tanssikursseille. Perinteisillä tanssilavoilla käy kunnollisia miehiä. Varsinkin suuremmissa kaupungeissa on aktiiviset harrastajapiirit. Myös salsa on nykyään kovin suosittua, varsinkin nuoremman väen keskuudessa. Paras mahdollinen harrastus, jossa yhdistyy hyöty ja huvi.
Vierailija kirjoitti:
Lähde tanssikursseille. Perinteisillä tanssilavoilla käy kunnollisia miehiä. Varsinkin suuremmissa kaupungeissa on aktiiviset harrastajapiirit. Myös salsa on nykyään kovin suosittua, varsinkin nuoremman väen keskuudessa. Paras mahdollinen harrastus, jossa yhdistyy hyöty ja huvi.
Kiitos ideasta. En kyllä yhtään tykkää tanssimisesta ja vanhatkin jätin väliin mutta ehkä tässä vaiheessa olisi hyvä yrittää astua ns. epämukavuusalueelle. :)
Mitä teit väärin kun et löytänyt yliopistolta/amk:sta/amiksesta?
Tunnista virheesi, korjaa se ja sitten uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit väärin kun et löytänyt yliopistolta/amk:sta/amiksesta?
Tunnista virheesi, korjaa se ja sitten uutta matoa koukkuun.
Yksi virhe varmaan oli etten juonut lainkaan enkä osannut ns. bilettää. Koitin kyllä lähestyä niitä yksinäisen ja ujon oloisia poikia mutta säikkyivät karkuun. Niin ja painoin 20kg enemmän silloin.
Ei miehen löytämiseksi tarvita mitään erityistä tilannetta tai paikkaa. Kannattaa pitää mieli avoimena 24/7
Kuntosali, hiljaiseen aikaan jos on kiinnostava mies samaan aikaan salilla niin on suht helppo avata juttelu. Ainakin minua (miestä) on näin lähestytty salilla, ja se toimi.
Netistä. Sieltä ainakin minä löysin.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali, hiljaiseen aikaan jos on kiinnostava mies samaan aikaan salilla niin on suht helppo avata juttelu. Ainakin minua (miestä) on näin lähestytty salilla, ja se toimi.
Pääseekö salille enää kertamaksulla vai pitääkö sitoutua pitkäksikin aikaa? Ei kuitenkaan olisi ylimääräistä pistää jotain 200e pelkästään siinä toivossa että pääsee ehkä jollekulle miehelle juttelemaan.
Näytä hyvältä, pukeudu ja käyttäydy naisellisesti ja kohteliaasti. Hymyile.
Työpaikalta luulisi löytyvän aika helposti?
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä omat parit vai ihan sinkkunako menee? Kiinnostais tanssiminen mut ahdistais jonkun tuntemattoman kaa...
Kuulostaa huolestuttavalta jos kriteerejä ei ole.
Siitä voi myös tehdä johtopäätöksen, että oma tasosi on luultavasti luokkaa 5/10.
Kavereiden kautta. Mitenpä muuten niitä kukaan löytää.
Vierailija kirjoitti:
Siitä voi myös tehdä johtopäätöksen, että oma tasosi on luultavasti luokkaa 5/10.
Ei kaikki pysty luettelemaan mitään tarkkaa listaa. Itse en esim. oikein tiedä miksi kiinnostun joistain naisista, mutta joistain suuremmin en. Yhteistä selittävää tekijää ei näyttäisi löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Ilman kriteerejä kuka tahansa nainen löytää VARMASTI miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö salille enää kertamaksulla vai pitääkö sitoutua pitkäksikin aikaa? Ei kuitenkaan olisi ylimääräistä pistää jotain 200e pelkästään siinä toivossa että pääsee ehkä jollekulle miehelle juttelemaan.
Halvimmat salit ovat alle 20e /kk nykyisin jatkuva jäsenyys, eli 240e vuosi ja pääset milloin huvittaa salille. On sen arvoista, vaikka kävisit 3 kertaa kuukaudessa salilla. Vahvistat luitasi ja pääset sängystä ylös kasikymppisenäkin, jos käyt tekemässä vähän painoharjoittelua edes harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis pääsee kertamaksullakin, ovat vain usein 10e luokkaa eli riistoa. On ilmaiskäyntejä ja tutustumiskäyntejäkin jotka ovat ilmaisia, suurimmalla osalla saleista.
Opiskelu