Rappukäytävässä oli puoli-alaston, krapulainen nainen joka vaati päästä sisään vessaan ja pyyteli sukkahousuja, vettä sekä puhelinta
Olin menossa pyykkituvalle niin päästin kellarikerroksen vessaan ja soitin taksin. Sanoi kyllä ettei hänellä ole rahaa johon vastasin että valitan ei ole mullakaan.
En tiedä oliko ollut jossain asunnossa josta tullut äkkilähtö... hame, kengät ja lyhyt toppi päällä, sukkikset ja takki ilm. hukassa.
Kommentit (67)
Miksi soitit taksin ihmiselle, jolla ei ollut rahaa? Omaan kotiini en olisi välttämättä häntä päästänyt, mutta olisin voinut antaa soittaa puhelimesta siellä käytävällä ollessa.
No toivottavasti annoit jotain vaatetta myös lämmikkeeksi. Vanha takki, housut, bussirahaa...
Olisit kysynyt haluaisko hän sekstailla?
Nainen oli krapulassa ja pahalla päällä mutta muuten tuntui olevan ok, halusi vain kotiin. Toiv. perillä on joku joka maksaa taksin!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin nainen :D
Ap
Miksi kiltti miehelle ei koskaan tule tällaista mahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nainen tietää mikä toisella naisella tuntuu parhaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei se ole este sextailulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi lokeroit 2019?
Itselle näin nuorena tapahtui myöskin, hävetti ihan pirusti.
Mutta onneksi tämä nainen jolta apua pyysin, otti minut ihan sisälle asti. Antoi soittaa tuttavalleni. Sekä tarjosi kahvit odotellessa.
Tosiaankin minulla ei ollut edes kenkiä, ja repaleinen mekko päällä. Luuli varmaan että jotain minulle sattunut jne.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli krapulassa ja pahalla päällä mutta muuten tuntui olevan ok, halusi vain kotiin. Toiv. perillä on joku joka maksaa taksin!
Ap
Puhelinnumerosi on tallentunut taksin tilaukseen, toivottavasti he eivät lähesty sinua luullen sinun olevan asiakas. Lisäksi epäilen taksin ottavan puolialastoman känniääliön kyytiinsä... poliisi olisi oikea osoite.
Taksin on ainakin voinut maksaa laskulla. Pääasia että pääsee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Poliisit paikalle...
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstajonnella, "miehellä" tai setä"miehellä" ole parempaa tekemistä?
Eikös pyhäpäivinä ole pyykkituvat suljettu?
Ok