Miten ihmiset löytää normaaleja kumppaneja netistä?
Mulle osuu vaan jotain jotka paljastuu kajahtaneiksi tai alkoholiongelmaisiksi. En kestä :(
N43
Kommentit (6)
Kyllä se auttaa, kun näkee vähän kuinka mies liikkuu ja toimii. Yleensä ne nettideittaillessaan vetävät kalsarikännejä.
Tuurilla löytää. Suosittelen myös alkuillan pubeja (pl. räkälät) ja yleisötapahtumia. Selvin päin tai ihan parin lasillisen olotilassa.
Kannattaa kiinnittää huomiota jo miehen profiiliin. Heivasin heti sellaiset pois, joissa ei ollut mitään esittelytekstiä. Siitä tiesi, ettei mies ole tosimielellä liikkeellä tai on muuten vain tyhmä, jos ei näin yksinkertaista asiaa tajua. Jos kuvissa näkyy jotain epämiellyttävää, kuten paljon rilluttelukuvia, niin ei kannata ottaa yhteyttä.
Aktiivisella etsimisellä minä löysin miehen, joka vaikutti maanläheiseltä ja järkevältä ja elämäntavat olivat kunnollisia. Tavatessa osoittautui, että hänen esittelytekstintä piti paikkansa. Ei auta muu kuin heitellä verkkoja veteen ja jatkaa etsintää sinnikkäästi, vaikkei heti tunnukaan tärppäävän. Kyllä ne hyvät vonkaleen jossakin lymyilevät. Vaatii vain vähän onnea ja omaa sitkeyttä, että sellaisen onnistuu löytämään.
Ehkä kyse on säkästä ja ihan siitä minkälaisiin ihmisiin tuntee vetoa. Omassa tuttavapiirissä osalle tuntuu kertyvän kaikki todella oudot hyypiöt kohdalle ja osa taas tapaa pääsääntöisesti ihan taviksia, kunnon tyyppejä.
Samaa ihmetellyt, kuin kohtalo olisi kohdallani päättänyt että tollehan ei sitten anneta mitään. Muilla nää jutut hoituu kuin tyhjää vaan, mutta mulla joka saakelin nettideittikin on joku ihme oikkuilija jota en näe koskaan.
Harrastusaiheiselta keskustelupalstalta, ei deittiskenestä.