Huomenta. Kiltti mies heräsi ajoissa ja ilman krapulaa. :(
Taas sujui yksin kiltin miehen vappu. Naiset toki olivat kaikki jännien miesten luona.
Kommentit (32)
Tämä kilttinainen viettää rauhallista vappua kotona lasten kanssa. Kiltti ja kunnollinen miesystävä viettää samoin tahollaan rauhallista vappua oman lapsensa kanssa touhuten.
Vierailija kirjoitti:
Päivää. Kohta lähden vaihtamaan naapurin eukolle kesärenkaita.
Muista tarkistaa kumien ikä.
Asiasta tietävä kirjoitti:
Evoluutiobiologian tarkoitus on estää epäkelvon geeniperimän jatkuminen. Passiivisaggressiivisen kiltteyden, eli vätysmäisyyden aiheuttaa joku geenimutaatio, minkä takaia naiset luonnostaan vierastavat, jopa inhoavat kilttiksiä.
Tää olo hauska
Täällä tuhmanainen myös. Lukittuna perhekuplaan, mussutan miehen tekemiä munkkeja ja luen kirjaa. Miehen mielestä olen tuhma koska en tehnyt itse simaa kuten äitinsä ysärillä. Lapsi kiljuu kun pallo on lussu jne.
Asian voisi toki esittää:
Ihana mies teki munkkeja, ja vapputorilla fiilisteltiin koko perheen voimin. Nyt sima sanoo pox ja lähdetään ulkoilemaan :)
😑
Tällä tuhmalla naisella on ainakin kamala darra. Voi kun sais jännistä vähän. Kamala kiimankutka alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies herää vappuaamuna ilman krapulaa ja sen sijaan että lähtisi ulos ihmisten ilmoille, hän päättää uhriutua siitä, että viettää tämänkin vapun yksin kotona... Yhyyy! 😭😭
Otin viestistä onkeeni ja menin päivällä salille. Hymyilin yhdelle treenaavalle naiselle. Se katsoi mua niin kuin olisi nähnyt kummituksen ja lähti kiireellä naisten puolelle
Kiltti mieheni käytti vappuaattoillan kuskaamalla esikoistamme paikasta aa paikkaan bee ja see ja takaisin kotiin, ehti siinä vielä lämmittää saunankin mulle ja itelleen. Sai aamulla munkin kahvin kans.
Mä vedin kännit kotona yksin ja ne kännit jatkuu vieläkin.
T. Sinkkunainen 25v
Täällä vaan lievä kankkunen ja kilttipojallani myös. Kilttipoika repäisi ja kutsui kavereitaan vapuksi meille. Mies ja minä lähdettiin hotelliin yöksi. Join aika paljon skumppaa ja poika kotona kaikennäköistä. Mutta hauskaa oli molemmilla ja se on pääasia. Kilttimiehelläni ei ole kankkusta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuhmanainen myös. Lukittuna perhekuplaan, mussutan miehen tekemiä munkkeja ja luen kirjaa. Miehen mielestä olen tuhma koska en tehnyt itse simaa kuten äitinsä ysärillä. Lapsi kiljuu kun pallo on lussu jne.
Asian voisi toki esittää:
Ihana mies teki munkkeja, ja vapputorilla fiilisteltiin koko perheen voimin. Nyt sima sanoo pox ja lähdetään ulkoilemaan :)😑
Mitä tarkoittaa lussu pallo? Hauska nimitys XD laitappa sinne siman sekaan jotain vahvempaa niin ei tarvi kestää äijän nipotusta jostain simanteosta :/
Tutustuin deittisovelluksessa ”kilttimiehee*n” sanojensa mukaan. Tuhisi siitä, kuinka naisille kelpaa vain jännämi*ehet. Paljastui hyvin nopeasti miksi tämä ”kilttim*ies” on sinkkuna. Ihan järjettömän negatiivinen kaikesta! Valittaa ja valittaa. Se, ettei ole saanut koulutusta suoritettua tai saatua töitä on muiden syy. Myös se, että asuu vielä vanhempiensa luona on muiden syy. Ei kuulemma saa asuntoa kun häntä syrjitään.
Naiset, jotka eivät vastaa hänen viesteihinsä ovat ylimielisiä jne. Tää mies jopa kuvittelee mielessään, että tuntemattomat vastaantulijat katsovat häntä pahasti. Taitaa olla jokin vainoharhaisuus äijällä. Tuon negatiivisuuden vuoksi tulin itsekin pahalle päälle, joten luovutin ja sanoin heipat.
Miten tämä käytännössä onnistuu, kun kaikki ovat kavereidensa kanssa? Tunkee vain johonkin kaveriporukkaan mukaan? Itse oon huomannut, että yksin on todella vaikea tutustua muihin