Huomenta. Kiltti mies heräsi ajoissa ja ilman krapulaa. :(
Taas sujui yksin kiltin miehen vappu. Naiset toki olivat kaikki jännien miesten luona.
Kommentit (32)
Ois kannattanut lähteä eilen liikkeelle, niin ehkä et ois tänään ollut yksin. Mutta tietty sitten ei vois ulista, että ehkä parempi näin.
Mullakin on kiltti mies, jolla ei ole krapulaa. Tuolla se vielä kuorsaa univelkojaan pois.
No huomenta ja tervetuloa joukkoon. Hopeakettu taitaa vielä uinua, vanhoille ei tuo valvominen oikein sovi...
Vierailija kirjoitti:
No huomenta ja tervetuloa joukkoon. Hopeakettu taitaa vielä uinua, vanhoille ei tuo valvominen oikein sovi...
Vanhoille tulee viiden päivän krapula, että häntä voidaan odotella joukkoon ehkä ensi viikolla.
Minunkaan kiltillä miehelläni ei ole krapulaa. Harrastimme rivakkaa aamuseksiä, ja nyt tuo kokkaa minulle brunssia pelkässä esiliinassa.
Mun oikeasti hyvä mies lähti jo ylitöihin, eilen grillattiin ja otettiin kohtuudella viiniä. Kun se ei ole mikään palstavätys, sillä on sekä työ että perhe.
Huomenta! Täällä myös Kiltti mies. Pitäisi nousta laittaan aamupalaa perheelle.
Täällä kiltti ikisinkku nainen otti pitkän työpäivän päätteeksi kylmän suudelman siideritölkiltä ja meni aikaisin nukkumaan. Ei näkynyt jänniksiä oven takana ja hyvä niin.
Täällä tuhmanainen heräsi myöskin ihan yksin ja ilman krapulaa. Vappuaattoa juhlin käymällä pitkällä lenkillä ja herkuttelin salaatilla. Nyt on kahvit keitetty ja puuro syöty. Kohta voisi venytellä ja lähteä vappukävelylle. Mä niin rakastan näitä pitkiä ja raukeita aamuja:)
Kiltti mies herää vappuaamuna ilman krapulaa ja sen sijaan että lähtisi ulos ihmisten ilmoille, hän päättää uhriutua siitä, että viettää tämänkin vapun yksin kotona... Yhyyy! 😭😭
Evoluutiobiologian tarkoitus on estää epäkelvon geeniperimän jatkuminen. Passiivisaggressiivisen kiltteyden, eli vätysmäisyyden aiheuttaa joku geenimutaatio, minkä takaia naiset luonnostaan vierastavat, jopa inhoavat kilttiksiä.
Muutaman otin vappupiknikillä ja tulin kotiin miehen luo. Ei täälläkään krapulaa kenelläkään. En tiedä miten tuo mielestäsi on jännä mies mutta olkoon sitten.
Vätykset, nyt lähdetään kaikki ulos.
Täällä puolituhmakilttijännämies vietti vappuaaton yksin, katsellen töllöä ja tehden kotitreeniä samalla kaurajuomaa nauttien. Aamulla menin juoksulenkille potentiaalisesta raitisilmamyrkytysuhasta huolimatta. Olishan se seura ollut ihan jees, mutta ei se mikään pakollinen ole. En kyl vietä vappua muutenkaan mitenkään erityisesti.
Päivää. Kohta lähden vaihtamaan naapurin eukolle kesärenkaita.
Vierailija kirjoitti:
Päivää. Kohta lähden vaihtamaan naapurin eukolle kesärenkaita.
Simp.
Vain jos saat rahallista vastinetta. Muuten passaa.
Vähemmän kiltti, suustaan paha parantelee pitkästä aikaa yksin krapulaa. Nyt saa naiset jäädä vähintään joksikin aikaa. Voi olla että lopullisesti? Ei jaksa niitä turhia muka ongelmia ja ihme valittamista. Seksiä jään kyllä kaipaamaan mutta ei sitä jaksa hinnalla millä hyvänsä. Enkä tod tarkoita rahaa.
Tuo kenen kanssa olin oli monta vuotta niin hyvä että melkein piti nipistää itseä olenko hereillä? Ajan kuluessa tuli toinen fiilis. Mikä pakko mun on kestää tämmöistä? No ei mikään ja nyt lopulta lähdin. Erittäin kaksijakoinen fiilis. Toisaalta surettaa ja toisaalta helpotus, oikeesti fifti-siksti fiilikset.
Täällä ei niin kiltti nainen, joka eilisen työpäivän päätteeksi kävi salilla ja tänään aamusta 7 aikaan lenkillä ja viettää ihan vapaaehtoisesti yksin vappua. Miehiä tulisi ovista ja ikkunoista mut ei, tykkään omasta seurastani.
Joopajoo. Yksin vietin vapun ja itkin puolet päivästä. -ikisinkku nainen