Väsyttääkö histec muita?
Otin klo 6 aamulla ja nukuin kolme tuntia sen jälkeen.Eilen tosin otin samaan aikaan mutta olin töissä ha liikkeellä koko ajan.Olen ottanut sen aamuisin mutta kannattaako ottaa iltaisin?
Ekaa kertaa elämässä käytän minkäänlaista allergialääkettä.
Kommentit (26)
Siirrä iltaan, moni allergialääke aiheuttaa väsymystä.
Osta desloratadinea. Se ei väsytä.
Allergia se itsessään väsyttää, kun kroppa tappelee allergeeneja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ei sen pitäisi väsyttää, mutta allergian muut oireet voivat väsyttää.
Histec on setiritsiini ja vanhanaikainen tuote. Levosetiritsiini on uudempi ja parempi versio siitä.
Levosetiritsiinit myydään yleensä 5 mg tablettina ja setiritsiini 10 mg tablettina. Eli levoa riittää puolet vähemmän ja haittavaikutuksia on puolet vähemmän vaikka teho on sama.
Setiritsiini-molekyylissä vain toinen molekyylin pää lääkitsee, levossa molemmat päät, siksi se on tasan kaksi kertaa tehokkaampi. Hintaeroa niissä ei juurikaan ole.
Täytyy siirtää sitten varmaan iltaan.En nyt kuitenkaan jätä näitä kesken että syön tämän paketin ja seuraavan ostan jotain mikä ei väsytä. Kroppa ei tosin ole tottunut tälläisiin lääkkeisiin kun en ole ennen ottanut.Tänä vuonna siitepöly vaivaa ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kumma juttu kun minua ei väsytä yhtään jos en ota allergialääkettä jolloin aivastelen ja nenä vuotaa kokoajan mutta lääkkeen otettuani iskee väsymys
Kyllä väsyttää, joten otan iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Osta desloratadinea. Se ei väsytä.
Minua väsytti niin paljon, että aloin nukahtelemaan seisoalleni. Ei ollut mitään väliä, otinko aamulla vai illalla, tolkku oli pois 24h/vrk.
Duact ainoa mikä ei väsytä minua, mutta sitä saa vain reseptillä.
Kannattaa ottaa alkuillasta. Saa ainakin hyvät yöunet. Seuraavana päivänä väsyttää siltikin vähän päivällä
Otan 20 mg setiritsiiniä/vrk, ei väsytä.
Otin klo 15 aikoihin ja aivan superväsynyt jo nyt vaikka heräsin vasta ysiltä. Pakko siirtää iltaan tää...
cetiritsin saa ilman reseptiäja dasselta jota saa reseptillä ei väsytä. histec väsytti aina, niin paljon et jouduin ottaan päiväunet.t:allergikko
tosiaan krooniseen unettomuuteen voi kokeilla myös allergialääkkeitä ovat tosi väsyttäviä.
Kyllä Histex = Heinix = Zyrtec väsyttää!
Levosetiritsiini, ei väsytä. Tunnetaan myös kauppanimillä Xyzal ja Nocedan.
Jos on pitempiaikainen allergialääkkeen tarve, kannattaa pyytää resepti.
Esim. levosetiritsiini 100 tablettia reseptivapaasti ostettuana 20 euroa, reseptillä peruskorvattuna 14 euroa.
Ebastiini ei väsytä, esim. Kestine.
Suomalaisten Venäjän tiedustelupalvelveluiden vakoojien ja yhteyshenkilöiden identititeettiä varjellaan Supossa tänäkin päivänä.
YLEllä Areenassa oleva Varjojen sota - Putinin vakoojat pohjolassa -yhteispohjoismainen dokumetti paljasti 38 Venäjän tiedustelupalveluiden SVUn, GRUn ja FSBn agentin tiedot, tiedustelupalvelun, nimen ja kuvan Ruotsissa (13), Tanskassa (7) ja Norjassa (10).
Suomessa paljastuneiden vakoilijoiden määrää ei ohjelmassa kerrota. Laskutoimituksella saadaan Suomen luvuksi 8 paljastunut vakoilijaa, joka on linjassa Suomesta ohjelman jälkeen karkoitettujen 9 vakoojan suhteen.
Suomessa toimivien venäläisagenttien tietoja ei paljastettu jolloin ei voida myöskään tutkia ketkä Suomen kansalaiset olivat tekemisissä heidän kanssaan. Venäläisagentit karkoitettiin välittömästi jotta heidän kontaktejaan ei voida tarkkailla.
Näin suomettunut Suomi ikävä kyllä yhä on. Itäblokin salailun kulttuuri elää Suomessa voimakkaana.
Histec väsyttää. Otan iltaisin, niin nukun hyvin yön.
Muistelen että on mainittu siinä yleisimpien sivuoireiden listallakin. Jos olette joskus lukeneet sen lappusen mikä lääkepaketisa tulee?
Kyllä ne allergialääkkeet väsyttävät monia. Niitähän käytetään isompina annoksina unilääkkeenäkin. Mua eivät väsytä, eivätkä väsytä monet muutkaan lääkkeet.