Naapurin holtiton vedenkäyttö
Mihin naapurin holtittomasta vedenkäytöstä voisi ilmoittaa, isännöitsijätoimistosta sanoivat ilmoittavansa huoltoon että tarkistavat ettei ole vuotoja mutta mitään ei ole tapahtunut ja vettä siis käytetään ihan jumalattomasti. Poliisiasiakaan tuskin on vai onko jos aiheuttaa minun kotirauhan rikkoutumisen?
Erityisesti ilta/yö aikaan varmaan keittiön ym hanat huutaa minuuttitolkulla putkeen ja putket kohisee myös minun asunnossa. Vessaa saatetaan vetää monta kertaa lyhyen ajan sisällä. Suihkussa lotrataan jopa kymmeniä minuutteja. Mihin voi ihminen noin paljon vettä tarvita ja miten voi olla ettei isännöitsijä puutu asiaan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap sanonut naapurillesi että myöhäinen vedenkäyttö häiritsee? Tuskin hän edes tietää!.
Kotona saa käyttää vettä mihin aikaan vuorokaudesta itse tahtoo. Jos tuollaiset asiat häiritsevät, on ap:n asia muuttaa muualle eikä kulkea valittamassa naapureille.
Mutta vain siinä tapauksessa että on asuntokohtaiset vesimittarit,eli myös maksaa kaikesta siitä mitä kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap sanonut naapurillesi että myöhäinen vedenkäyttö häiritsee? Tuskin hän edes tietää!.
Kotona saa käyttää vettä mihin aikaan vuorokaudesta itse tahtoo. Jos tuollaiset asiat häiritsevät, on ap:n asia muuttaa muualle eikä kulkea valittamassa naapureille.
Samaa mieltä! Mutta on outoa olla ensin isännöitsijään yhteydessä ja miettiä jopa rikosilmoitusta (:D) puhumatta ensin naapurille. Ystävällisyyttään hän voi aikaistaa suihkujaan, mutta velvollisuutta siihen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä suihkussa helposti menee 10 minuuttia kun naisihmisenä sheivaan, pesen hiukset, laitan hoitoainetta yms. Ei ole naapurin kyylän asia.
Mukava jos teidän taloyhtiössä tuo on suurin vaivaava asia.
Mutta ei sitä vettä silloin juoksuteta kun tehdään jotain muuta.
Ei ole mitään järkeä sulkea suihkua joka välissä. Ihan yhtä paljon vettä menee, kun pitää taas säätää lämpöä sopivaksi joka kerta kun sen avaa uudelleen. Ja suihkussa käyminen on muutenkin sen verran ikävää puuhaa, ettei sitä tarvitse tehdä entistä kurjemmaksi hytisemällä siellä hanan ollessa kiinni. Sitä paitsi 10 minuuttia suihkussa ei edes ole mikään pitkä aika.
Ilmaa patterit nii loppuu se kohina.
Minä lähden töihin jo aamuyöstä ja suihku on paras herätyskeino. Pahoittelut naapureille jos se häiritsee.