Miksi jotkut ihmiset poistavat karvoja esim jaloistaan?
Olen huomannut että jotkut ihmiset poistavat karvoja esim jaloistaan. He poistavat niitä säännöllisesti, pitävät jalkansa suunnilleen aina karvattomina. Miksi?
Suurin osa karvojen poistajista vaikuttaa olevan naisia. Miten sukupuoli tähän asiaan vaikuttaa? Miksi naiset poistavat karvoja? Sehän on aivan turhaa vaivaa ja ajanhukkaa ja rahanhukkaa, vai onko?
Itse olen mies. Itse poistan partani säännöllisesti, koska jos en aja partaani niin siitä tulee suuri joulupukinparta joka on todella tukala ja kuuma ja likainen. Parta on mukavuuden vuoksi lähes pakko ajaa pois. Mutta ei kai kenelläkään yhtä paljon karvaa jaloissa kasva? Vai sitäkö varten naiset ajavat jalkakarvansa - naisilla on muutoin aivan hirvittävän karvaiset jalat? Siis kasvaako naisilla paljon enemmän karvoja jaloissa kuin miehillä?
Kommentit (10)
Joo. Naiset tekee myös muita kummallisia asioita. Meikkaa, käy kampaajalla, shoppailee, juoruilee, tahtoo vauvoja, sisustaa, käyttää todella epäkäytännöllisiä kenkiä, tuhlaa tuhansia euroja vaatteisiin,...
Kukaan ei ole koskaan saanut selville miksi naiset tuollaista tekevät.
Etkö ole koskaan nähnyt naista jolla on karvaiset jalat? Niillähän on todella paljon karvaa jaloissa, paljon enemmän kuin Joulupukin parta! Ne karvat on hyvä lämmike talvella, mutta nykypäivänä sellaista lämmikettä ei tarvitse koska on mukavempi pysyä lämpösenä vaatteiden avulla.
Kyllä, naisillakin kasvaa karvoja lähes joka kohdassa kehoa. Suurin osa ei halua karvaisia sääriä, joten ajelevat karvansa pois.
Voi ei, tämä peikko on jättänyt jo nikinkin pois, ei ehkä huomaa aina tarpeeksi nopeasti kuka on kyseessä.
Mä poistan koska pidän karvaisia sääriä itselläni ällöttävinä. Sama kainaloissa.
Muiden sääret ja kainalot ei kiinnosta.
Alapäätä en ajele ihan laiskuuttani enkä sinne kyllä nääkään.
Vierailija kirjoitti:
Koska 90% ihmisistä ovat kuplan sisällä apinoivia idiootteja.
Pah! Ei todellakaan! Ei todellakaan vain 90%!
Oletko assi?