Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaan huomenna tinder-miehen ja pelkään olevani ällö fättis hänen silmissään

Vierailija
30.04.2019 |

Olen 162 cm ja painan 72kg. Pelkään niin paljon että mies näkee minut ällöttävänä ja heivaa menemään. Ollaan tultu jutellessa älyttömän hyvin juttuun ja hän toivoo samoja asioita tulevaisuudelta kuin minä.
:(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siellä kroppakuva muutamine liikakiloineen sekä meikitön kasvokuva. Olen saanut paljon tykkäyksiä. Eipähän ainakaan tarvitse pettyä treffeillä, joille mene meikattuna ja tyylikkäästi pukeutuneena. 

Tinder? Mä olen melkein joka kuvassa meikittä. Sitten deiteille meikkaan, niin mukava yllätys.

Joo Tinder. Ajattelin lämäyttää totuuden esiin ihan heti, jottei tarvitse turhaan tykätä ja pettyä. 

Vierailija
22/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin laiton eka pelkkiä kasvokuvia, mutta koska aloin pelätä, että deitti pettyy, laitoin sinne sen kokovartalokuvankin, ei vähentänyt mätsien määrää, vaikka pari liikakiloa onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan normaalipainossa. Miksi kaikkien pitäisi olla jotain luuviuluja? Onko semmoinen edes kaunis? Onko nälkiintynyt ihminen kaunis?

Ja pah! Tuon pituinen nainen pitäisi olla alle 50kg, että on miehiä viehättävä vartalo. Poissuljettuna jos olet +5 v harrastanut painonnostoa niin sitten olet ehkä 70kg ja olet upea lihaksikkaan seksikkään vartalon omaava nainen.

Kauan treenanneet +70kg 160cm naiset ovat olleet upeita jumalattaria.

Taidankin pukeutua sitten perunasäkkiin ja piiloutua maakellariin, koska ylipaino on niin iso turnoff, että en kehtaa lähteä vappua juhlimaan.

Vierailija
24/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan normaalipainossa. Miksi kaikkien pitäisi olla jotain luuviuluja? Onko semmoinen edes kaunis? Onko nälkiintynyt ihminen kaunis?

Ja pah! Tuon pituinen nainen pitäisi olla alle 50kg, että on miehiä viehättävä vartalo. Poissuljettuna jos olet +5 v harrastanut painonnostoa niin sitten olet ehkä 70kg ja olet upea lihaksikkaan seksikkään vartalon omaava nainen.

Kauan treenanneet +70kg 160cm naiset ovat olleet upeita jumalattaria.

Höpsis, toiset tykkää hieman muhkummista!

Vierailija
25/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noilla mitoilla bmi on joku 27 eli ylipainoinen.

Vierailija
26/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kerro etukäteen, että olet lihava? Ei tarvis jännittää ja mies voi perua halutessaan.

Vierailija
27/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin laiton eka pelkkiä kasvokuvia, mutta koska aloin pelätä, että deitti pettyy, laitoin sinne sen kokovartalokuvankin, ei vähentänyt mätsien määrää, vaikka pari liikakiloa onkin.

Niin mutta aapeella niitä liikakiloja on parikymmentä tuohon pituuteen nähden. Ei millään pahalla aapee, mut rupea käyttämään rehellisiä, koko totuuden paljastavia kuvia, niin ongelma on ratkaistu. Tai koita saada painosi normaaliksi.

Vierailija
28/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää. Ole rohkea. Mies on pinnallinen p jos heivaa sinut tuommoisen syyn vuoksi.

Oi höpö höpö. Ihmisillä on mieltymykset ja oikeus niihin ja on ihan ymmärrettävää jos lihavuus häiritsee.

Vierailija
29/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanpainoinen 160 cm pitkä enkä edes kehtaa deittailla kun iljettää itseäkin oma kroppa joten en uskon että sitä kukaan muukaan haluaa katsella. Mulla kaikki laardi kertynyt suureen raskausmahaa muistuttavaan kaljamahaan jonka ympärys 107 cm. Sitten ohuet tikkujalat ja kädet ja littana laiha takamus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi