Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaan huomenna tinder-miehen ja pelkään olevani ällö fättis hänen silmissään

Vierailija
30.04.2019 |

Olen 162 cm ja painan 72kg. Pelkään niin paljon että mies näkee minut ällöttävänä ja heivaa menemään. Ollaan tultu jutellessa älyttömän hyvin juttuun ja hän toivoo samoja asioita tulevaisuudelta kuin minä.
:(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sulla totuuden mukaiset kuvat? Mitä aiemmat miehet ovat sanoneet ulkonäöstä ja miten treffit/ jatkumo on mennyt?

Vierailija
2/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää. Ole rohkea. Mies on pinnallinen p jos heivaa sinut tuommoisen syyn vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sulla totuuden mukaiset kuvat? Mitä aiemmat miehet ovat sanoneet ulkonäöstä ja miten treffit/ jatkumo on mennyt?

Mulla vain kasvokuvia. Olen tavannut tinderistä yhden miehen ennen tätä. Mies oli ihan mukava mutta meidän välillämme ei ollut kemiaa. Tapaaminen jäi siihen yhteen kertaan. -ap-

Vierailija
4/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan normaalipainossa. Miksi kaikkien pitäisi olla jotain luuviuluja? Onko semmoinen edes kaunis? Onko nälkiintynyt ihminen kaunis?

Vierailija
5/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vain kasvokuvia. Olen tavannut tinderistä yhden miehen ennen tätä. Mies oli ihan mukava mutta meidän välillämme ei ollut kemiaa. Tapaaminen jäi siihen yhteen kertaan. -ap-

Ja miksi sulla ei ole kroppakuvia?

Vierailija
6/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan normaalipainossa. Miksi kaikkien pitäisi olla jotain luuviuluja? Onko semmoinen edes kaunis? Onko nälkiintynyt ihminen kaunis?

Monikin on sanonut minulle että olisi syytä laihduttaa. Ei deitit mutta esim. lähisukulaiset :(

-ap-

Vierailija
7/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan samaa pulleusluokkaa kuin sinä, ja mulla on kroppakuvia Tinderissä. Hyvin on mennyt. Kehuja ja treffejä tulee koko ajan. :)

Vierailija
8/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaisko tehdä itselleen jotain, jos pelkää että muut pitää ällöttävänä? Jos se on sulle kerran tärkeää mitä muut ajattelee. Jos kelpaat itsellesi tuon painoisena, eikö se sitten ole parempikin että pinnalliset ihmiset ei sua huoli? Miksi sä haluaisit miehen, jolle paino on naisessa tärkeämpää kuin luonne?

Vierailija
9/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi sulla ei ole kroppakuvia?

Koska kroppani ei ole oikein kuvauksellinen johtun liikakiloista. Tällä miehellä ei myöskään ole kroppakuvia.

-ap-

Vierailija
10/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa suunnitella häitä näiden tindermiesten kanssa. Saatat pettyä. Onko kumit hommattu?

Vierailija
11/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski on tosiaan normaalia nykyään. Luuviulu taas ei ole terveellinen paino. Luuviulun ja Tantorin väliin mahtuu vaikka mitä.

Mitä itse pidätte kaljalla hankitusta (työ edelleen kesken) röllykästä sikaniskaisella miehellä joka hikoilee jo laittaessaan suihkun jälkeen kylpytakkia päälle.

Alle 200 kiloiset punnitaan neuvolassa! eh eh eh

Vierailija
12/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikin on sanonut minulle että olisi syytä laihduttaa. Ei deitit mutta esim. lähisukulaiset :(

-ap-

Oletko itse tyytyväinen painoosi? Onhan tuossa 10-15 kiloa liikaa, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että terveys olisi sanottavasti vaarassa.

Vierailija
13/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, olet ihana juuri tuollaisena. Pian me menemme naimisiin, rakas.

T. Tindermies

Vierailija
14/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kelpaa niin ei kelpaa. Ethän sinäkään välttämättä tykkää siitä miehestä, keskity siihen, kelpaako mies sinulle eikä siihen kelpaatko sinä hänelle.

Toinen vaihtoehto on laihduttaa ensin ja vasta sitten hakeutua seuraaville treffeille. Itse en suosi sitä, koska lihon kuitenkin takaisin ennemmin tai myöhemmin, joten parasta olisi tavata joku silloin, kun on maksimipainossa niin ei tule ainakaan pettymyksiä tulevaisuudessa. 

Vierailija
15/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Terveys on eri asia kuin ulkonäkö. Riippuu onko paino läskiä vai lihasta vai siltä väliltä.

Sain viime viikonloppuna kehuja, että olen luonnossa paljon paremman näköinen kuin kuvissa. Joskus voi olla noinkin päin.

Voisitko itse sanoa jollekin deittimiehelle, että sun pitäisi laihduttaa? Eikö tuo ole aika rumasti sanottu?

Tai ym. ettö sä olet hiukan tyhmä, viitsisitkö lukea sanomalehtiä vähän enemmän?

Miksi ihmiset kuvittelevat, ettö voivat sanoa mitä vain toiselle ihmiselle?

Vierailija
16/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Oletko itse tyytyväinen painoosi? Onhan tuossa 10-15 kiloa liikaa, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että terveys olisi sanottavasti vaarassa.

En ole tyytyväinen. Haluaisin laihtua mutta kukapa meistä ei.

-ap-

Vierailija
17/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siellä kroppakuva muutamine liikakiloineen sekä meikitön kasvokuva. Olen saanut paljon tykkäyksiä. Eipähän ainakaan tarvitse pettyä treffeillä, joille mene meikattuna ja tyylikkäästi pukeutuneena. 

Vierailija
18/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Paino tosiaan riippuu vartalotyypistä. Kukaan ei uskoisi, kuinka paljon painan oikeasti. Mulla on tällainen atleettinen urheilullinen kroppa, massaa kunnolla, lihaksiakin. Tottakai siitä tulee painoakin.

Vai mitä tuumaat vertailusta jonkun jääkiekkoilijan paino vs samanpituinen laiheliini? Paljonko siinä on painossa eroa? 50 kg?

Vierailija
19/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siellä kroppakuva muutamine liikakiloineen sekä meikitön kasvokuva. Olen saanut paljon tykkäyksiä. Eipähän ainakaan tarvitse pettyä treffeillä, joille mene meikattuna ja tyylikkäästi pukeutuneena. 

Tinder? Mä olen melkein joka kuvassa meikittä. Sitten deiteille meikkaan, niin mukava yllätys.

Vierailija
20/29 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pah! Tuon pituinen nainen pitäisi olla alle 50kg, että on miehiä viehättävä vartalo. Poissuljettuna jos olet +5 v harrastanut painonnostoa niin sitten olet ehkä 70kg ja olet upea lihaksikkaan seksikkään vartalon omaava nainen.

Kauan treenanneet +70kg 160cm naiset ovat olleet upeita jumalattaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi