Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettymys taas Tinder-miehen kanssa (ylläri)

Vierailija
30.04.2019 |

Älkää naiset käyttäkö Tinderiä tai sitten hakekaa sieltä vain seksiä, mutta älkää luottako niihin miehiin. Olen käynyt useilla treffeillä ja tapaillutkin muutamia miehiä. Olen ihan perusnätti ja mukava, hauskaksi ja hyväksi sängyssäkin kehuttu. Olen kuitenkin tehnyt heti alussa selväksi, etten hae pelkkää seksiä, vaan vakavempaa. Tapailin tiiviisti pari kuukautta miestä, joka kertoi myös olevansa tosissaan ja puhuttiin seurustelusta. Kaikki oli ihanaa. Nyt selvisi, että pyörittääkin useaa naista.

Usko menee miehiin. Onneksi en ole enää Tinderissä, enkä koskaan enää menekään.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut niiden jännittävimpien alfojen lisäksi myös tavallisia kilttejä miehiä... ?

Vierailija
2/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut niiden jännittävimpien alfojen lisäksi myös tavallisia kilttejä miehiä... ?

Ei siellä ole sellaisia? Olen yrittänyt kyllä löytää sellaista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin tinder on panosovellutus ja osa miehistä pyörittää useaa naista samanaikaisesti

Vierailija
4/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättikö asia sinut oikeasti?

Olisiko paras jättää se panosovellus niille, jotka ovat puutteessa ja alkaa elää ihan omaa oikeaa elämää? Ei luulisi olevan mitenkään mahdotonta normaalin ihmisen löytää toinen normaali ihminen ihan naamatustenkin.

Vierailija
5/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Tinderin syy ole eikä siihen liity. Aivan varmasti kyseinen mies tapailee muuallakin tapaamiaan naisia ja toimisi samoin, vaikka Tinderiä ei olisi olemassa.

Vierailija
6/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko paras jättää se panosovellus niille, jotka ovat puutteessa ja alkaa elää ihan omaa oikeaa elämää? Ei luulisi olevan mitenkään mahdotonta normaalin ihmisen löytää toinen normaali ihminen ihan naamatustenkin.

Ei yllättänyt. Siksi olenkin poistanut koko sovelluksen. Vietän paljon aikaa töissä ja harrastuksissa, enkä käy baareissa, joten treffiseuraa ei ihan noin vain löydy. Lähipiirissä kaikki kunnolliset miehet ovat varattuja. Ap

Vierailija
7/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei ihan sellainen vastaus minkä haluaisit, mutta en ihan ymmärrä, miten tällaisen pelailun voi olla huomaamatta. miten voi tiiviisti tapailla pari kuukautta samalla kun toinen pyörittää montaa naista? vai onko nää pelailijat täyssosiopaatteja..? sori, mutta vaikee vain käsittää. 

tunnen kyllä useammankin parin, jotka ovat tutustuneet tinderissä. turha syyttää sovellusta.

Vierailija
8/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehet varmasti pyörittävätkin useaa naista kerrallaan. Näillä suorastaan tunkee ovista ja ikkunoista niitä naisia!

Vierailija
9/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oman miehen tinderistä löytänyt. Mutta vaatii satoja turhia keskusteluja etsiä ja olla luovuttamatta sikojen keskellä, sekä monia exiä paskoine loppuineen. Kyllä se työstä käy, mutta mitäpä sitä ei tekisi rakkauden eteen. Herra oikea voi myös tulla jossain aivan muualla vastaan. Onnea matkaan!

Vierailija
10/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyväksi sängyssäkin kehuttu. Olen kuitenkin tehnyt heti alussa selväksi, etten hae pelkkää seksiä, vaan vakavempaa"

Ahahaha! :D

Vierailija
11/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitteko, että näitä miehiä ei ollut ennen Tinderiä?

Vierailija
12/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byäääh usko menee kaikkiin miehiin kun pyörii tinderi munan haaremissa! Itse aiheutettua tuskaa.

Ei käy sääliksi.

Vierailija
13/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä ole sellaisia? Olen yrittänyt kyllä löytää sellaista. Ap

Ette te naiset edes tiedä mikä on kiltti mies. Te luulette, että se on joku kynnysmatto.

Vierailija
14/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllättänyt. Siksi olenkin poistanut koko sovelluksen. Vietän paljon aikaa töissä ja harrastuksissa, enkä käy baareissa, joten treffiseuraa ei ihan noin vain löydy. Lähipiirissä kaikki kunnolliset miehet ovat varattuja. Ap

Tuo on harmillista. Oletko miettinyt josko aloittaisit jonkin miehisen harrastuksen kuten metsästys tai kalastus? Siellä on paljon vapaita sinkkumiehiä.

Vierailija
15/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä panosovelluksen huutelijat ovat miehiä, jotka toivovat, että naiset eivät käyttäisi Tinderiä, koska he itse eivät saa siellä matcheja. He eivät halua, että toisetkaan miehet saavat.

Vierailija
16/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä panosovelluksen huutelijat ovat miehiä, jotka toivovat, että naiset eivät käyttäisi Tinderiä, koska he itse eivät saa siellä matcheja. He eivät halua, että toisetkaan miehet saavat.

No onko sieltä löytynyt miestä sinulle tai muille palstan naisille? Aina vain epämääräisiä mainintoja kavereista. Ja sitten joka päivä tälläisiä aloituksia palstalla.

Vierailija
17/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole tarpeeksi alfa-nainen kyseiselle miehelle. Eli alfa nainen = nainen jossa korostuu naiseuden parhaat puolet. Eli mm. alistuvaisuus, säyseä ystävällisyys ja miehen palveleminen kuin kuninkaanasi pitäminen.

Heti kun olet miehelle sellainen, hän pitää sinut. Ja jos pidät hänet tyytyväisenä, niin miksi hän edes katsoisi muita kuin kuningatartaan, eli ämmmmäänsä.

Vierailija
18/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö löpön omasta kokemuksesta. Ensinnäkin tuo myytti että vain miehet etsii seksiä. Kihisin kiukusta kun huomasin tarjonneeni laatusiiderin naiselle, joka haluaa vain epämääräistä tapailua. Ei edes viitsinyt m u n anhimossaan profiilitekstiäni lukea jossa ilmoitin että ei todellakaan säätäjille ole tilaa. Useampi kuin yksi välillä exän, välillä nyksän tapailija on myös koettu.

Löytyi sieltä myös tositarkoituksella liikkeellä oleva, töissäkäyvä, täyspäinen aikuinen ihana yhden miehen nainenkin tosin

🙂

Vierailija
19/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

That+s the point. Mä saan baarissa kottaraisen viidessä minuutissa.

Ei siinä tindereitä tarvita.

Sinccis

Vierailija
20/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vain ole tarpeeksi alfa-nainen kyseiselle miehelle. Eli alfa nainen = nainen jossa korostuu naiseuden parhaat puolet. Eli mm. alistuvaisuus, säyseä ystävällisyys ja miehen palveleminen kuin kuninkaanasi pitäminen.

Heti kun olet miehelle sellainen, hän pitää sinut. Ja jos pidät hänet tyytyväisenä, niin miksi hän edes katsoisi muita kuin kuningatartaan, eli ämmmmäänsä.

Tämä kiteytti kaiken.

Sinccis

Jos mulla on hyvä nainen joka tekee sängtyssä kaiken mi*tä sanotaan, niin miksi vaihtaa. No tietenkin mi*elnkiinnnosta. Mutta onhan sitä oltava inhimi*llisyyttäkin. 

Pitää sen saman naisen, kunnes rupsahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä