Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettymys taas Tinder-miehen kanssa (ylläri)

Vierailija
30.04.2019 |

Älkää naiset käyttäkö Tinderiä tai sitten hakekaa sieltä vain seksiä, mutta älkää luottako niihin miehiin. Olen käynyt useilla treffeillä ja tapaillutkin muutamia miehiä. Olen ihan perusnätti ja mukava, hauskaksi ja hyväksi sängyssäkin kehuttu. Olen kuitenkin tehnyt heti alussa selväksi, etten hae pelkkää seksiä, vaan vakavempaa. Tapailin tiiviisti pari kuukautta miestä, joka kertoi myös olevansa tosissaan ja puhuttiin seurustelusta. Kaikki oli ihanaa. Nyt selvisi, että pyörittääkin useaa naista.

Usko menee miehiin. Onneksi en ole enää Tinderissä, enkä koskaan enää menekään.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa, että pyörittää useaa naista? Ainakin puolella naisista on parisuhteen aikanakin varamies, johon pidetään välillä yhteyttä hätätilanteen varalta. 

Jos tulee riita miehen kanssa, voidaan käydä panemassa varamiestä, koska se on oikeutettua riidan takia. 

Vierailija
42/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi haku paalla niin hankkisin harrastuksia joiden parissa liikkuu paljon miehia, tuli mieleen metsastys ja vaikkapa purjehdus, remontti tms. Kaikenlaisia kursseja on pilvin pimein harrastuksen aloittamisesta kiinnostuneille.

Minä kävin kirkkoslaavin historiakurseilla,savenvalamisen kursseilla,ruusunkasvatuksen kursseilla,muumimukien maalauskursilla jne.

Ei siellä miehet osoittaneet mitään kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oman miehen tinderistä löytänyt. Mutta vaatii satoja turhia keskusteluja etsiä ja olla luovuttamatta sikojen keskellä, sekä monia exiä paskoine loppuineen. Kyllä se työstä käy, mutta mitäpä sitä ei tekisi rakkauden eteen. Herra oikea voi myös tulla jossain aivan muualla vastaan. Onnea matkaan!

Samoin minäkin löysin kihlattuni Tinderistä. Usko miehiin meinasi kyllä mennä etsiessä tuota kultakimpaletta... Osa ihan kylmästu pelaa, loput taas hukassa sen suhteen, mitä edes haluavat. Mielestäni on ihan ok hakea vain seksiä, mutta valehtelu ja esittäminen, että haluaa jotain vakavampaa saadakseen pimppaa on vain tosi julmaa, loukkaavaa ja sairastakin käytöstä.

Vierailija
44/50 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teille on selvinnyt, että vastapuoli on säätänyt useampaa samaan aikaan?

Vierailija
45/50 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teille on selvinnyt, että vastapuoli on säätänyt useampaa samaan aikaan?

No silleen, että ehdotti kolmen kimppaa toisen naisen kanssa.

Vierailija
46/50 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja haen vakituista kumppania. Tinderistä olen tavannut joitain. Joidenkin kanssa tapailua on ollut pari kuukautta ja jonkun kanssa kerta riitti.

Yleensä jutut loppuu siinä kahdessa kuukaudessa kun pitäisi jo päättää ollaanko yhdessä vai jatketaanko eri suuntiin. Olen ollut molemmissa tilanteissa: mies ei halua vakavampaa tai itse en halua mutta mies haluaa. Silloin voisin jatkaa kyllä hyvää seksisuhdetta kun minulla ei ole tunteita. Mutta miehet eivät. Eli kyllä se on molemmin puolista. Joskus ei vaan ihastu vaikka toisessa on kaikki kohdallaan. Edellinen oli ihan täydellinen urheilija mies mutta minä tunsin vain fyysistä vetovoimaa. Olisin halunnut ihastua mutta en vaan ihastunut. Aloin kokea hänen kanssaan olon ahdistavaksi kun hän suunnitteli yhteistä tulevaisuutta. Oli pakko laittaa poikki. Ehkä jos mies olisi ollut vähemmän innokas ja antanut aikaa, olisin voinut ajan kanssa ihastua. Ahdistuin kun en pystynyt vastaamaan miehen tunteisiin. Samoin olen varmasti itsekin tehnyt miehille jotka eivät ole halunneet vakavampaa.

Ei kaikki etsi pelkkää seksiä mutta jostain syystä ihastumista ei vaan synny molemmin puolin jolloin tuntuu että toinen halusi vain seksiä.

Vierailija
47/50 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää antako niille miehille seksiä. Osoittakaa hakevanne parisuhdetta. Sanokaa sitoutuvanne sopivan osuttua kohdalle. Kertokaa tulossa olevista muistakin treffeistä. Jos ei miehelle tule kiire sitouttaa teitä, ei se todennäköisesti ole sinusta kiinnostunut. 4 treffien jälkeen pitäisi voida jo päättää sitoutuuko yhteen vai ei.

antaa seksiä - millä vuosikymmenellä elät?

Se, että nainen on seksin portinvartija ei muutu vaikka elettäis millä vuosikymmenellä.

-eri

Se, että mies on sitoutumisen ja parisuhteiden syntymisen portinvartija ei muutu vaikka elettäis millä vuosikymmenellä.

Vierailija
48/50 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes on sormus sormessa niin kaikki on sallittu.

Vierailija
49/50 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Kunnes on sormus sormessa niin kaikki on sallittu.

Okei, hyvä juttu siis niille jotka ei ikinä aio mennä naimisiin mutta tykkää olla parisuhteessa.

Vierailija
50/50 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi haku paalla niin hankkisin harrastuksia joiden parissa liikkuu paljon miehia, tuli mieleen metsastys ja vaikkapa purjehdus, remontti tms. Kaikenlaisia kursseja on pilvin pimein harrastuksen aloittamisesta kiinnostuneille.

Ei onnistu näin. Koska miehet haluavat harrastaa keskenään. Naisesta tulee haulikko olalla tai sirkkelin äärellä "hyvä jätkä", ei kiinnostava, viehättävä seurustelukumppaniehdokas.