Pettymys taas Tinder-miehen kanssa (ylläri)
Älkää naiset käyttäkö Tinderiä tai sitten hakekaa sieltä vain seksiä, mutta älkää luottako niihin miehiin. Olen käynyt useilla treffeillä ja tapaillutkin muutamia miehiä. Olen ihan perusnätti ja mukava, hauskaksi ja hyväksi sängyssäkin kehuttu. Olen kuitenkin tehnyt heti alussa selväksi, etten hae pelkkää seksiä, vaan vakavempaa. Tapailin tiiviisti pari kuukautta miestä, joka kertoi myös olevansa tosissaan ja puhuttiin seurustelusta. Kaikki oli ihanaa. Nyt selvisi, että pyörittääkin useaa naista.
Usko menee miehiin. Onneksi en ole enää Tinderissä, enkä koskaan enää menekään.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Et vain ole tarpeeksi alfa-nainen kyseiselle miehelle. Eli alfa nainen = nainen jossa korostuu naiseuden parhaat puolet. Eli mm. alistuvaisuus, säyseä ystävällisyys ja miehen palveleminen kuin kuninkaanasi pitäminen.
Heti kun olet miehelle sellainen, hän pitää sinut. Ja jos pidät hänet tyytyväisenä, niin miksi hän edes katsoisi muita kuin kuningatartaan, eli ämmmmäänsä.
Miehet ei kylläkään arvosta tuollaista kynnysmattoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä panosovelluksen huutelijat ovat miehiä, jotka toivovat, että naiset eivät käyttäisi Tinderiä, koska he itse eivät saa siellä matcheja. He eivät halua, että toisetkaan miehet saavat.
No onko sieltä löytynyt miestä sinulle tai muille palstan naisille? Aina vain epämääräisiä mainintoja kavereista. Ja sitten joka päivä tälläisiä aloituksia palstalla.
On.
varmaan taas oli semmonen menestyvä lihaksikas partajeesus bemarissaan
"tavallinen mies" :-------------D
HA HA HA
Kaikki akat valkkaa ne samat miehet Tinderissä pelkän ulkonäön mukaan ja sitten ihmettelevät, kun nuo miehet pyörittävät monia naisia. 🤣
Älkää antako niille miehille seksiä. Osoittakaa hakevanne parisuhdetta. Sanokaa sitoutuvanne sopivan osuttua kohdalle. Kertokaa tulossa olevista muistakin treffeistä. Jos ei miehelle tule kiire sitouttaa teitä, ei se todennäköisesti ole sinusta kiinnostunut. 4 treffien jälkeen pitäisi voida jo päättää sitoutuuko yhteen vai ei.
Miten te voitte sanoa tinderiksi surkeaksi paikaksi hakea suhdetta kun sitä ei ole tarkoitettu siihen. Seksin haku sovellus se on aina ollut. Sama kuin tahallaan syöksyisit tahallasi ojaan pyörällä ja sitten haukut kaikki pyörät sen takia, oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte sanoa tinderiksi surkeaksi paikaksi hakea suhdetta kun sitä ei ole tarkoitettu siihen. Seksin haku sovellus se on aina ollut. Sama kuin tahallaan syöksyisit tahallasi ojaan pyörällä ja sitten haukut kaikki pyörät sen takia, oma vika.
Eihän se mikään seksin haku sovellus ole. Siihen on omat sovelluksensa.
Kyllä sieltä on monikin löytänyt parisuhteen. Itse kävin yli 30 tinder treffeillä. Seksiä vasta sen viimeisen treffin kanssa ja nyt jo pari vuotta ollaan oltu yhdessä. Seksi tuli mukaan myöhemmin pitkän selibaatin jälkeen. Sitä on usein.
Et sä voi sanoa miehelle että haluat muutakin kuin seksiä mutta sitten suostut seksiin ennenkuin saat miehen puolelta mitään muuta. Tottakai tollaset käyttää hyväkseen silloin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää antako niille miehille seksiä. Osoittakaa hakevanne parisuhdetta. Sanokaa sitoutuvanne sopivan osuttua kohdalle. Kertokaa tulossa olevista muistakin treffeistä. Jos ei miehelle tule kiire sitouttaa teitä, ei se todennäköisesti ole sinusta kiinnostunut. 4 treffien jälkeen pitäisi voida jo päättää sitoutuuko yhteen vai ei.
antaa seksiä - millä vuosikymmenellä elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mikään seksin haku sovellus ole. Siihen on omat sovelluksensa.
Kyllä sieltä on monikin löytänyt parisuhteen. Itse kävin yli 30 tinder treffeillä. Seksiä vasta sen viimeisen treffin kanssa ja nyt jo pari vuotta ollaan oltu yhdessä. Seksi tuli mukaan myöhemmin pitkän selibaatin jälkeen. Sitä on usein.
Yhden illan juttuihin tinder on tarkoitettu. Ihmiset vain olettavat sen olevan deittiappi vaikka on kyllä todella rajallinen jos se olisi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
antaa seksiä - millä vuosikymmenellä elät?
Se, että nainen on seksin portinvartija ei muutu vaikka elettäis millä vuosikymmenellä.
-eri
Vaikka se Tinder välillä turhauttaa, niin löytyy sieltä hyviäkin miehiä. Itse olin aikeissa poistaa koko sovelluksen, mutta sitten kuitenkin aloin jutella yhden kivalta tuntuneen miehen kanssa. Kannatti - nykyään asutaan avoliitossa ja saimme juuri esikoisen.
Mulla on Tindermiehistä kyllä ihan eri kokemus.
Jeep tämähän on pelkästään miesten harjoittamaa toimintaa ja koko Tinder-sovellushan on näiden ovelien miesten salajuoni saada lisää römpsää, ovelia tunteettomia alfoja kun ovat nuo miehet.
Vierailija kirjoitti:
Et vain ole tarpeeksi alfa-nainen kyseiselle miehelle. Eli alfa nainen = nainen jossa korostuu naiseuden parhaat puolet. Eli mm. alistuvaisuus, säyseä ystävällisyys ja miehen palveleminen kuin kuninkaanasi pitäminen.
Heti kun olet miehelle sellainen, hän pitää sinut. Ja jos pidät hänet tyytyväisenä, niin miksi hän edes katsoisi muita kuin kuningatartaan, eli ämmmmäänsä.
Eli alfamiehissä korostuu mieheyden parhaat puolet. He ovat siis parhaita miehiä ja kilddimiehet ovat huonompia miehiä. Hmm, aivan. Se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Siis sitoutua mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka se Tinder välillä turhauttaa, niin löytyy sieltä hyviäkin miehiä. Itse olin aikeissa poistaa koko sovelluksen, mutta sitten kuitenkin aloin jutella yhden kivalta tuntuneen miehen kanssa. Kannatti - nykyään asutaan avoliitossa ja saimme juuri esikoisen.
Onks se esikoinen jo Tinderissä?
Jos mulla olisi haku paalla niin hankkisin harrastuksia joiden parissa liikkuu paljon miehia, tuli mieleen metsastys ja vaikkapa purjehdus, remontti tms. Kaikenlaisia kursseja on pilvin pimein harrastuksen aloittamisesta kiinnostuneille.
Roses are red, violets are blue, we are having sex because I'm stronger than you!
Työnnetään käsi p*skaan ja sitten ihmetellään kun sormet haisee.